Hvad lavede jeres mænd/kærester under veerne/fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.814 visninger
39 svar
11 synes godt om
27. februar 2013

1990h

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

L&V

1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Spillede angry birds på telefonen og lavede kryds og tværs med mig og ellers kedede han sig gevaldigt

Anmeld

27. februar 2013

LotteGabriella

1990h skriver:

jeg havde veer i 38 timer fra vandet gik til selve fødslen gik i gang, og han sad ved mig stort set hele tiden, pånær når han skulle ned og ryge! Men jeg lukkede mig meget inde i mig selv under det forløb og han kunne ikke komme kontakt med mig, da jeg havde så mange smerter, at jeg bearbejdede dem bedst ved at lukke alt andet ude 

Han havde ikke noget med overhovedet, ventede bare spændt

Anmeld

27. februar 2013

2babygirls

1990h skriver:

Min 1. fødsel tog 39 timer hvor vi blev hjemme det første døgn. Ude på sygehuset sov vi, og ellers holdte han om mig under mine veer og sagde de helt rigtige ting når jeg havde brug for det. Ellers var han stille og til stede.
2. Gang gik det alt for stærkt men der var han på præcis samme måde

Anmeld

27. februar 2013

MyLove E

Min mands underholdning var ikke det fedeste og ikke noget vi vil anbefalede videre. Han havde hele dagen for migræne og havde det stadig at vi kom på sygehuset. Men ikke så slemt mere, altså lige end til ved en middags tid da han fik et kæmpe tilbage falde. De viste sig så at være afslutning for en time efter var det slut. Heldigvis:-):-):-)

Og den sidste tid brugte han på at slappe af og få sin energi tilbage..

Anmeld

27. februar 2013

Karina84

Vi var ogsaa i gang i maaange timer... Han var hos mig hele tiden, paa nær lige en ½times tid tror jeg, hvor han var hjemme i bad, og tror ogsaa han fik forsynet sig med lidt blade og noget der. Ellers var det vidst telefonen og mig der underholdte ham  

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

1990h skriver:

han blev ved min side mens jeg havde ondt. han ville ikke undvære et eneste minut

Anmeld

27. februar 2013

Benjamins'mor

Min kæreste kom lige inden jeg fik lagt ve-drop, min mor gav mig klud, sørgede for noget at drikke osv.
Min kæreste deltog ikke så meget, men havde heller ikke et behov for det. Han sad på et tidspunkt ude på gangen og spiste aftensmad.

Anmeld

27. februar 2013

Fru Christensen

Jeg havde veer i 21 timer. Og i de 8 af de 11 timer på sygehuset inden fødslen, lå han med migræne  Høhø! Vi skulle egentlig være kørt hjem igen efter tjek kl 11 om formiddagen, da jeg kun var 4 cm åben. Men der kunne han mærke at han ikke kunne køre nogle stedet pga. synsforstyrrelser han får op til migrænen. Så vi indtog et af rummene på Fødegangen, så han kunne få sovet lidt. Så lå jeg ellers der med kraftigere og kraftigere veer, var ude i bad for at lindre smerten lidt, ført ind i et andet rum for ikke at forstyrre ham og fik taget vandet, fik bistik og endte på 8 cm åben inden han igen vågnede. Eller dvs. blev vækket, da jeg mente at nu måtte han gerne til at være der  Så han vågnede op til at jeg fik epidural og endte i akut kejsersnit. Så han nåede aldrig at se mig sådan rigtig i smerte.. Så nu må vi se hvordan det går denne gang. Har termin på fredag 

Anmeld

27. februar 2013

1990h

Tusind tak for jeres imput alle sammen

Mobilen har kæresten altid på sig.. Men jeg tænker at jeg godt kunne finde på at købe nogle blade eller sådan noget som han også kan lide.. er første gangs fødende og vi aner ikke hvordan det bliver eller hvor lang tid det tager og måske har jeg slet ikke brug for at han sidder og holder i hånd hele tiden også tænker jeg at bare han er der så kunne det også være rart for ham at have noget at læse i eller sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.