åhhh hjælp mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Kay

Dot D skriver:

Så skal du "bare" lave den over nogle dage, det kan fint lade sig gøre. Ved du hvilken kage, det skal være?

Hvis du selv må vælge, kunne du jo tænke taktisk vælge at bage en mud-cake, for den SKAL ligge på køl gerne 3-5 dage inden den lægges sammen, for så bliver den faaaaaaaaaaaantastisk Så kan du smelte din chokolade og fløde sammen to dag før du lægger kagen sammen, husk at bruge fløde med længst holdbarhed, for så kan du opbeavre den på køl til den skal piske til mousse. Koge bær to dage før og på køl med dem også. Så lægger du kagen sammen, smører op og på med fondanten, og på dagen lægger du dit færdige pynt på, som du kan starte med at lave allerede nu. 

Se så er det ikke så presset, men over flere dage, og du bliver ikke stresset af din første "bestillingskage", hi hi

problemet er at jeg har tid fredag i denne uge... mandag og tirsdag i næste uge, torsdag aften samt fredag i næste uge og den skal være klar lørdag til frokost   ja ja når man er på barsel har man jo massere tid  

det skal være dot's chokoladekage (som den hedder her hjemme ) og så tror jeg noget hindbær/lime og noget toblerone... evr hvid toblerone 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Dot D

Kay skriver:

problemet er at jeg har tid fredag i denne uge... mandag og tirsdag i næste uge, torsdag aften samt fredag i næste uge og den skal være klar lørdag til frokost   ja ja når man er på barsel har man jo massere tid  

det skal være dot's chokoladekage (som den hedder her hjemme ) og så tror jeg noget hindbær/lime og noget toblerone... evr hvid toblerone 

Så kan du bage den  på tirsdag, lave mousse og creme torsdag og lægge sammen og pynte fredag

Så har du lørdag formiddag fri

Anmeld

27. februar 2013

Kay

Dot D skriver:

Så kan du bage den  på tirsdag, lave mousse og creme torsdag og lægge sammen og pynte fredag

Så har du lørdag formiddag fri

holder den sig lækker hvis jeg bager den tirsdag?

Anmeld

27. februar 2013

Dot D

Kay skriver:

holder den sig lækker hvis jeg bager den tirsdag?

Glemte selvfølgelig at skrive, at du skal pakke den tæt ind i film og så i en pose og på køl, så burde der ikke være noget dér...

Har jeg gjort før

Anmeld

27. februar 2013

Kay

Dot D skriver:

Glemte selvfølgelig at skrive, at du skal pakke den tæt ind i film og så i en pose og på køl, så burde der ikke være noget dér...

Har jeg gjort før

det må blive det jeg gør... og lave pynt fredag eller mandag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.