Up-Date på undersøgelse for PCO ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Ja det har du ret i Vildt dejligt!

Du har ret ang. det med om jeg vil starte på p-piller igen, men det tror jeg nu ikke jeg vil.
Dengang jeg var 15-17 år, der var min mens også uregelmæssig, jeg kan ikke huske hvor mange dage der gik, men jeg ved at den ikke kom på 28. dagen.. Så jeg tror ikke det ændrer noget at starte på p-piller igen. Desuden vil det være meget dumt, HVIS nu min kæreste skulle blive klar snart, gerne efter min 3. og sidste HPV  vaccine om 1 måned

Hvor lang tid tager den HPV vaccine at få?

Jeg står nemlig og vil selvfølgelig gerne have den, men jeg skal føde nu her, gerne i næste uge - men må man overhovedet få sådan en når man ammer? Ellers er jeg jo lidt i tidskneb..

Bare fordi den ikke kommer på 28. dagen behøver den ikke være uregelmæssig, nogen har jo laaaaaange cyklusser på 35 dage eller mere.. Har du talt dage før? Men kan godt se, hvis der går 3 uger den ene gang og 4 den næste også 6 uger eller sådan noget, så er den uregelmæssig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Hvor lang tid tager den HPV vaccine at få?

Jeg står nemlig og vil selvfølgelig gerne have den, men jeg skal føde nu her, gerne i næste uge - men må man overhovedet få sådan en når man ammer? Ellers er jeg jo lidt i tidskneb..

Bare fordi den ikke kommer på 28. dagen behøver den ikke være uregelmæssig, nogen har jo laaaaaange cyklusser på 35 dage eller mere.. Har du talt dage før? Men kan godt se, hvis der går 3 uger den ene gang og 4 den næste også 6 uger eller sådan noget, så er den uregelmæssig

Ork ja, har helt styr på det  Min Cyklus er lige fra 28 dage til 69 dage .. Såå det er ikke så regelmæssigt :/

Jamen, den tager ½ år at få.
Jeg tror godt du må få vaccinen, mens du ammer. Jeg har faktisk skrevet på din tråd om det. Og citeret fra Statens Serum Institut

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Ork ja, har helt styr på det  Min Cyklus er lige fra 28 dage til 69 dage .. Såå det er ikke så regelmæssigt :/

Jamen, den tager ½ år at få.
Jeg tror godt du må få vaccinen, mens du ammer. Jeg har faktisk skrevet på din tråd om det. Og citeret fra Statens Serum Institut

Hihi ja det så jeg godt lige, og tak for det!

Åh gud.. Det var noget af en svingende en :O Så har du jo nærmest ikke en jordisk chance for at vide hvornår du har ægløsning.. Hvor må det være frustrerende!

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Hihi ja det så jeg godt lige, og tak for det!

Åh gud.. Det var noget af en svingende en :O Så har du jo nærmest ikke en jordisk chance for at vide hvornår du har ægløsning.. Hvor må det være frustrerende!

Ja, det er sku vildt !

Jeg prøvede at ÆL-teste, her sidst jeg kunne. Jeg TROR så der var ÆL, så det var nu meget godt.

Når en dag min kæreste er klar, så kan det godt være jeg vil ÆL-teste, men vi har regelmæssig sex, så tror nu ikke det vil være et problem.
Hvis jeg kan blive gravid, altså, man ved jo aldrig :/

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Ja, det er sku vildt !

Jeg prøvede at ÆL-teste, her sidst jeg kunne. Jeg TROR så der var ÆL, så det var nu meget godt.

Når en dag min kæreste er klar, så kan det godt være jeg vil ÆL-teste, men vi har regelmæssig sex, så tror nu ikke det vil være et problem.
Hvis jeg kan blive gravid, altså, man ved jo aldrig :/

Jeg håber det snart lykkeds for jer, og at han snart er klar til det!

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Jeg håber det snart lykkeds for jer, og at han snart er klar til det!

Tak, det håber jeg også ..
Tør bare ikke håbe for meget

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Tak, det håber jeg også ..
Tør bare ikke håbe for meget

det kan selvfølgelig også give bagslag at håbe for meget, men jeg håber nu stadig for dig!

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

det kan selvfølgelig også give bagslag at håbe for meget, men jeg håber nu stadig for dig!

Ja, det kan det..

Men vi  

Anmeld

3. marts 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Ja, det er bare så godt

Jeg håber han er klar efter min sidste HPV vaccine ..

Det kan jeg godt forstå. 

På dine vegne.

Anmeld

3. marts 2013

MyBigWish

Miss-86 skriver:

I som har fulgt mig, ved jo at jeg har været i udredning for PCO..

Jeg har så i december måned, været til Gynækolog for første gang og der så mine æggestokke helt fine ud. Jeg fik så i sidste måned taget blodprøve, som jeg skulle hen og have svar på idag..
OG jeg har IKKE PCO.

Det er helt ubeskriveligt, hvor lykkelig jeg er

Gynækologen sagde at det var uforklarligt, at min mens svingede sådan og at jeg måske var en af dem der bare havde meget svingende menstrationer uden nogen årsag!
Hun foreslog så at jeg kunne prøve p-piller i 3 måneders tid, og se om dette kan hjælpe på at min mens skulle blive mere regelmæssig!
Men jeg havde også uregelmæssig mens, da jeg var 14-17 år, altså inden jeg startede på p-piller, så tror nu ikke jeg prøver p-piller igen.
Eller måske skulle jeg overveje det, hvis nu min kæreste stadig ikke regner  med at være klar, de næste par måneder.

Men hold op, jeg er glad

Super dejlig nyhed at få  Stort tillykke med det søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.