Up-Date på undersøgelse for PCO ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
22 svar
8 synes godt om
26. februar 2013

Miss-86

I som har fulgt mig, ved jo at jeg har været i udredning for PCO..

Jeg har så i december måned, været til Gynækolog for første gang og der så mine æggestokke helt fine ud. Jeg fik så i sidste måned taget blodprøve, som jeg skulle hen og have svar på idag..
OG jeg har IKKE PCO.

Det er helt ubeskriveligt, hvor lykkelig jeg er

Gynækologen sagde at det var uforklarligt, at min mens svingede sådan og at jeg måske var en af dem der bare havde meget svingende menstrationer uden nogen årsag!
Hun foreslog så at jeg kunne prøve p-piller i 3 måneders tid, og se om dette kan hjælpe på at min mens skulle blive mere regelmæssig!
Men jeg havde også uregelmæssig mens, da jeg var 14-17 år, altså inden jeg startede på p-piller, så tror nu ikke jeg prøver p-piller igen.
Eller måske skulle jeg overveje det, hvis nu min kæreste stadig ikke regner  med at være klar, de næste par måneder.

Men hold op, jeg er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Jeg har så i december måned, været til Gynækolog for første gang og der så mine æggestokke helt fine ud. Jeg fik så i sidste måned taget blodprøve, som jeg skulle hen og have svar på idag..
OG jeg har IKKE PCO.

Gynækologen sagde at det var uforklarligt, at min mens svingede sådan og at jeg måske var en af dem der bare havde meget svingende menstrationer uden nogen årsag!
Hun foreslog så at jeg kunne prøve p-piller i 3 måneders tid, og se om dette kan hjælpe på at min mens skulle blive mere regelmæssig!
Men jeg havde også uregelmæssig mens, da jeg var 14-17 år, altså inden jeg startede på p-piller, så tror nu ikke jeg prøver p-piller igen.
Eller måske skulle jeg overveje det, hvis nu min kæreste stadig ikke regner  med at være klar, de næste par måneder.

Men hold op, jeg er glad

STORT TILLYKKE søde! Hvor er det bare en super dejlig nyhed! 

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

M (: skriver:

STORT TILLYKKE søde! Hvor er det bare en super dejlig nyhed! 

Jaaaa, jeg er også bare SÅ glad..

Jeg havde slet ikke turdet håbe på postivt svar..

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

Dejligt så skal du ikke bekymre dig mere om det

Anmeld

26. februar 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Jaaaa, jeg er også bare SÅ glad..

Jeg havde slet ikke turdet håbe på postivt svar..

Ej, men det kunne da heller ikke blive bedre altså! 

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

M (: skriver:

Ej, men det kunne da heller ikke blive bedre altså! 

Nej, nemlig

Anmeld

27. februar 2013

2013anonym

Ej hvor godt - rigtig god nyhed at få. 

For at manden snart er klar så. 

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Ej hvor godt - rigtig god nyhed at få. 

For at manden snart er klar så. 

Ja, det er bare så godt

Jeg håber han er klar efter min sidste HPV vaccine ..

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

OG jeg har IKKE PCO.

Men hold op, jeg er glad

hvor er det skønt! så er den dør ligesom lukket af igen.. DEJLIGT!

Mht. forsøg med p-piller så er det jo nærmest kun dig selv der kan beslutte det, hverken vi, din kæreste eller din læge skal bestemme om du vil forsøge med p-piller igen i de 3 måneder der, men jeg tror da, at jeg havde gjort det, hvis det var mig

om ikke andet så ved jo jo bagefter om det har hjulpet eller ej.. Men det er træls med megt uregelmæssig mens, det kan jeg forestille mig!

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

hvor er det skønt! så er den dør ligesom lukket af igen.. DEJLIGT!

Mht. forsøg med p-piller så er det jo nærmest kun dig selv der kan beslutte det, hverken vi, din kæreste eller din læge skal bestemme om du vil forsøge med p-piller igen i de 3 måneder der, men jeg tror da, at jeg havde gjort det, hvis det var mig

om ikke andet så ved jo jo bagefter om det har hjulpet eller ej.. Men det er træls med megt uregelmæssig mens, det kan jeg forestille mig!

Ja det har du ret i Vildt dejligt!

Du har ret ang. det med om jeg vil starte på p-piller igen, men det tror jeg nu ikke jeg vil.
Dengang jeg var 15-17 år, der var min mens også uregelmæssig, jeg kan ikke huske hvor mange dage der gik, men jeg ved at den ikke kom på 28. dagen.. Så jeg tror ikke det ændrer noget at starte på p-piller igen. Desuden vil det være meget dumt, HVIS nu min kæreste skulle blive klar snart, gerne efter min 3. og sidste HPV  vaccine om 1 måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.