Tester negativ uge 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tror det er minipillerne, som spøger, jeg har overhovedet ikke haft menstruation på minipiller og ikke fået den endnu ( 1 uge siden jeg stoppede)
Held og lykke med pb, håber du snart får de 2 streger

Men jeg har jo haft mens efterr jeg stoppede på pillerne... Måske har du ret.. Jeg er heller ikke ved at miste grebet, ved godt at hormonpiller piller ved ens naturlige cyklus! Men jeg kan ikke lade være at have tanken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har også meget (meget!) ømme bryster -og de er vokset så meget at min kæreste også bemærker det. Jeg er hævet i underlivet -nærmest oppustet - i nederste del.
Jeg er ualmindeligt meget træt og har også haft tendens til kvamle/svimmelhed den sidste uges tid..
Det skulle jeg nok have skrevet i starten af tråden........

Anmeld

26. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Men jeg har jo haft mens efterr jeg stoppede på pillerne... Måske har du ret.. Jeg er heller ikke ved at miste grebet, ved godt at hormonpiller piller ved ens naturlige cyklus! Men jeg kan ikke lade være at have tanken.

Den mens du har haft har stadig været styret af pillerne..

Giv kroppen et par måneder så finder du ud af hvad din cykluslængde er

Pøj pøj med projekt baby

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Den mens du har haft har stadig været styret af pillerne..

Giv kroppen et par måneder så finder du ud af hvad din cykluslængde er

Pøj pøj med projekt baby

Mange tak skal du have for input

Anmeld

26. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Forstår jeg godt, er selv utålmodig efter at få pillerne ud af kroppen. Prøv evt at snakke med lægen, måske de har nogle svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.