Tester negativ uge 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
14 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer.
Jeg har kigget lidt rundt herinde og har set at interessen for at dele sine erfaringer og give gode råd er stor. Derfor håber jeg atbnogen vil hjælpe mig lidt her.
Jeg stoppede med at tagen minipe 1/1-13. jeg havde mens i januar måned. (fra 21. Januar som forventet).
Jeg burde have fået mens igen 20 februar, ifølge min kalender, men i dag er det d. 26. Og jeg har ikke fået mens endnu. Jeg har svagt pletblødt igår formiddags - et par dråber - og igen her til formiddag, helt svagt.
Jeg har testet negativt hjemme 3 gange nu, og i morges var jeg til lægen med morgenurin prøve -den var negativ.
KAN jeg være gravid?
Er dernogle af jer der har nogle erfaringer?
Jeg fik en abort for 3 år siden,mog har siden da faktisk været bekymretbfor omndet har ødelagt minmmulighed for at blive gravid igen.
Jeg er 26 år gammel.

Håbernnogen vil dele viden med mig!!!

Hilsen den urolige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Gaia

Jeg tror ikke du er gravid. Jeg tror din krop lige skal finde sin egen cyklus, og på en måde har du jo haft mens bare i meget lille grad. Håber det lykkes for jer at blive gravide i den næste måned. Knus

Anmeld

26. februar 2013

vitapigen

Da jeg stoppede med p piller tog det lang tid for kroppen at finde sin egen cyklus igen. Nogle gange gik der 40 dage før jeg fik mens. Det tog os 8 mdr at blive gravide

Anmeld

26. februar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Hej med jer.
Jeg har kigget lidt rundt herinde og har set at interessen for at dele sine erfaringer og give gode råd er stor. Derfor håber jeg atbnogen vil hjælpe mig lidt her.
Jeg stoppede med at tagen minipe 1/1-13. jeg havde mens i januar måned. (fra 21. Januar som forventet).
Jeg burde have fået mens igen 20 februar, ifølge min kalender, men i dag er det d. 26. Og jeg har ikke fået mens endnu. Jeg har svagt pletblødt igår formiddags - et par dråber - og igen her til formiddag, helt svagt.
Jeg har testet negativt hjemme 3 gange nu, og i morges var jeg til lægen med morgenurin prøve -den var negativ.
KAN jeg være gravid?
Er dernogle af jer der har nogle erfaringer?
Jeg fik en abort for 3 år siden,mog har siden da faktisk været bekymretbfor omndet har ødelagt minmmulighed for at blive gravid igen.
Jeg er 26 år gammel.

Håbernnogen vil dele viden med mig!!!

Hilsen den urolige..

Jeg blev gravid efter 5 måneder uden piller. Kunne først teste positiv i 5 +

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar ! Jeg har ikke været på p piller, men mini piller -hvor man jo fortsat har ægløsning.. Da jeg fik aborten for nogle år siden blev jeg gravid på p piller...
Derfor stoler jeg ikke helt på det der med at der nødvendigvis går specielt lang tid før cyklus bliver "normal"...

Jeg tænker på, hvor langt var i, da i kunne teste positivt?

Anmeld

26. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for jeres svar ! Jeg har ikke været på p piller, men mini piller -hvor man jo fortsat har ægløsning.. Da jeg fik aborten for nogle år siden blev jeg gravid på p piller...
Derfor stoler jeg ikke helt på det der med at der nødvendigvis går specielt lang tid før cyklus bliver "normal"...

Jeg tænker på, hvor langt var i, da i kunne teste positivt?

Uanset om du har været på P-piller eller minipiller har din krop fået hormoner og det kan godt tage lidt tid for kroppen at finde sin naturlige cykluslængde..

Jeg tror bare du skal give kroppen lidt tid

Jeg testede forresten meget positiv 4+0

Anmeld

26. februar 2013

MHB

Jeg testede først positiv 5+3 og blev gravid 3 uger efter at have smidt pillerne (p-piller i mit tilfælde) så det kan også være at du bare lige som mange andre (mig inkl) ikke kan teste postiv før senere. Prøv igen om et par dage...

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak!
Man bliver så forvirret af at læse om folk der førstvtester positiv sent osv osv.. Tror lige jeg trængte til at nogen fik mig ned på jorden igen!

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hahaha MHB tak
Ååårrhh må jo nok bare slå koldt vand i blodet og give det et par uger endnu....

Anmeld

26. februar 2013

Kløver

Jeg tror det er minipillerne, som spøger, jeg har overhovedet ikke haft menstruation på minipiller og ikke fået den endnu ( 1 uge siden jeg stoppede)
Held og lykke med pb, håber du snart får de 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.