hvilken hund? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

kbm1

hvad med en pomeran.. det er min drømme hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

BellaCiinea

CRS skriver:

Er ved at overtale min kone til en hund....

Hvad tænker i om:

mops

fransk bulldog

boston terrier

lhasa apso

vores krav er at den skal kunne komme i taske og med i bus da vi ikke har bil og så god til børn. vi har lærke på 5 og nor på snart 3. 

Mops eller Fransk Bulldog

Anmeld

26. februar 2013

frkanonym

CRS skriver:

Er ved at overtale min kone til en hund....

Hvad tænker i om:

mops

fransk bulldog

boston terrier

lhasa apso

vores krav er at den skal kunne komme i taske og med i bus da vi ikke har bil og så god til børn. vi har lærke på 5 og nor på snart 3. 

ikke lhasa apso!

jeg har haft lhasa hele mit liv, fantastisk hund  og det er skønt, den ikke fælder. men den er bestemt ikke børnevenlig! små børn og den race går ikke sammen. har aldrig mødt en lhasa, der er god til små børn, desværre. hvor gamle er jeres børn?

Anmeld

26. februar 2013

birthee

Sara. skriver:

Lige et lille indspark fra mig.

Det er ikke fordi vi vil bære den rundt i en taske når vi er ude, men fordi reglerne i Århus by busser er at skal hunde med skal de i taske. (sådan mener vi i hvert fald reglerne er..)

Vi har også kig på en Jack Russel terrier....

Vi ligger ikke fast på en bestemt slags endnu.

Tak for alle jeres svar

Vi har en Jack Russell, og han er rigtig god til børn... Det er alle børn han elsker!!! Han bliver 5 nu her, vores ældste søn blvier 6, vores datter bliver to og så er der lillebror på 4 uger - han elsker dem alle, og er det blødeste væsen man kan forestille sig... Han vejer 6 kg, er vant til at komme i taske, har været med ude og køre tog uden problemer... Så det er min anbefaling herfra 

Anmeld

26. februar 2013

jydeinden

Sara. skriver:

Lige et lille indspark fra mig.

Det er ikke fordi vi vil bære den rundt i en taske når vi er ude, men fordi reglerne i Århus by busser er at skal hunde med skal de i taske. (sådan mener vi i hvert fald reglerne er..)

Vi har også kig på en Jack Russel terrier....

Vi ligger ikke fast på en bestemt slags endnu.

Tak for alle jeres svar

du må gerne have en hund med i busserne du er bare lige nødtil at forhøre dig hos midttrafik hvordan de deffinerer reglerne, for på deres hjemmeside står der bare at du ikke må have en stor hund med, men hvad er en stor hund. og du behøver ikke at have den i en taske.

Anmeld

26. februar 2013

Sara.

TeamRocket skriver:

Haha fik lige det sjoveste syn af en rottweiler i taske :-D det blir dælme tungt! Fnis.

Ha ha, ja det har jeg svært ved at se for mig

Anmeld

26. februar 2013

Sara.

frkanonym skriver:

ikke lhasa apso!

jeg har haft lhasa hele mit liv, fantastisk hund  og det er skønt, den ikke fælder. men den er bestemt ikke børnevenlig! små børn og den race går ikke sammen. har aldrig mødt en lhasa, der er god til små børn, desværre. hvor gamle er jeres børn?

Tak for dit svar... Vore dreng bliver 3 til april og pige 6 til oktober.

Det er så vigtigt at den hund vi skal ha skal kunne med børn!!!!

Anmeld

26. februar 2013

frkanonym

Sara. skriver:

så er det nok ikke en lhasa apso, i skal have, desværre. den skal være med fra start. da min søster fik sin søn, havde vi to lhasa'er, og den ene måtte vi aflive, fordi hun ville bide min nevø. og hun havde også været efter mine fætre og kusine, som var mellem 1-8 år på det tidspunkt..

Anmeld

26. februar 2013

frkanonym

Sara. skriver:

men vi fik også at vide af diverse kenneler, at en lhasa ikke er en børnevenlig hund.

Anmeld

26. februar 2013

Sara.

birthee skriver:

Vi har en Jack Russell, og han er rigtig god til børn... Det er alle børn han elsker!!! Han bliver 5 nu her, vores ældste søn blvier 6, vores datter bliver to og så er der lillebror på 4 uger - han elsker dem alle, og er det blødeste væsen man kan forestille sig... Han vejer 6 kg, er vant til at komme i taske, har været med ude og køre tog uden problemer... Så det er min anbefaling herfra 

Mange tak for dit svar

Vi har læst en masse om racen og der står den skal have meget motion. Vi kan også godt li at være ude, og vil det gerne.

Men hvad menes der lige med meget? Jeg har selv kun kendt til / haft golden retriever eller labrador- ved du hvordan det er motions mæssigt ift dem?

Og vil de ku ha enkelte dage om mdr alene fra måske 7-16?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.