hvilken hund? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

henh01

Har selv en mops - og det er uden tvivl en dejlig hund. Men hold op hun har krudt i måsen. Hun er 1½ år - kan heldigvis mærke at hun bliver mere og mere rolig som tiden går.

Man skal lige være opmærksomme på at mops og franske bulldog er hunde der hurtigt kan være problemer med - de har ofte problemer med tænder, øjne, hofter osv. Så gå efter en ren en af slagslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Troldemommi

Vores nabo har en Mops og ja jeg er forelsket i den, jeg ville rigtig gerne have en selv men min mand siger Nej da vi venter nr 2 barn

Håber i finder en dejlig hund

Monica

Anmeld

26. februar 2013

Maja_4000

Kommer lige med et andet forslag mine forældre har en west highland White terrier .. Eller noget i den retning en westie og den er bare det sødeste der findes

Anmeld

26. februar 2013

banana3

CRS skriver:

Er ved at overtale min kone til en hund....

Hvad tænker i om:

mops

fransk bulldog

boston terrier

lhasa apso

vores krav er at den skal kunne komme i taske og med i bus da vi ikke har bil og så god til børn. vi har lærke på 5 og nor på snart 3. 

Helt klart Mops eller fransk

Anmeld

26. februar 2013

morethanperfect

Men i kan jo ik rigtig have nogle af de her hunde i en taske ? 
En mops bliver nok for tung , og en lhasa apso er for stor . 

Anmeld

26. februar 2013

Aabye

Hvis det SKAL være en af de racer havde jeg valgt Boston terrieren.. Det er den mest sunde af de racer du nævner..

Anmeld

26. februar 2013

TeamRocket

Hvis den skal kunne være i taske tænker jeg i skal længere ned i vægt race mæssigt. Vi har f.eks en hund på bare 6 kg og hun er ret tung i taske, det gik lidt nemmere da hun vejede 4 kg ;-) så en hund der vejer meget mere end 6-7 kg ville jeg ikke putte i taske men igen det måske bare mig?!. men man behøver jo ikke en taskehund for at den er nem at have med i bus? Her i byen skal hundene alligevel være under sæderne, store som små, og det fungere fint :-)

Anmeld

26. februar 2013

henh01

Jeg ville sagtens kunne have min mops i en taske - hvis hun havde lært det fra start. Hun vejer 6/7 kg - og er 1½ år.

Anmeld

26. februar 2013

Sara.

Lige et lille indspark fra mig.

Det er ikke fordi vi vil bære den rundt i en taske når vi er ude, men fordi reglerne i Århus by busser er at skal hunde med skal de i taske. (sådan mener vi i hvert fald reglerne er..)

Vi har også kig på en Jack Russel terrier....

Vi ligger ikke fast på en bestemt slags endnu.

Tak for alle jeres svar

Anmeld

26. februar 2013

TeamRocket

Sara. skriver:

Lige et lille indspark fra mig.

Det er ikke fordi vi vil bære den rundt i en taske når vi er ude, men fordi reglerne i Århus by busser er at skal hunde med skal de i taske. (sådan mener vi i hvert fald reglerne er..)

Vi har også kig på en Jack Russel terrier....

Vi ligger ikke fast på en bestemt slags endnu.

Tak for alle jeres svar

Haha fik lige det sjoveste syn af en rottweiler i taske :-D det blir dælme tungt! Fnis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.