Tvillingemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja helt vildt!  

Glæder mig simpelthen så meget til at få de billeder taget! Hun er bare så mega dygtig og det er bare vildt fedt at have sådan nogle billeder. 

Neeej det synes jeg ikke rigtigt.
Jeg har sådan en muren nederst i maven og har ondt i mit skamben.. Men ellers synes jeg ikke rigtig der er noget som tyder på det. 
I går var jeg bare så mega træt og sov det meste af dagen hehe så der orkede jeg det slet ikke 

Havde du symptomer på det?

Nej havde jeg ikke! Som i overhovedet ikke. eller det vil sige jeg var til tjek for SF aftenen før så de smerter og kvalmen kan da havde været optakten, men tror det ikke for døjede også med de ting omkring uge 32

Vandet gik bare pludselig og så var der kun en vej frem

Hvor gamle er pigerne når billederne skal tages ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

36+0 = 14 dage til igangsættelse! 

Puha så nåede jeg alligevel at være gravid i uge 37 Nu er der ikke lang tid til pigerne melder deres ankomst. Om de så kommer frivilligt eller om jeg skal sættes igang, må vi vente i spænding og se  

Jeg har dog lovet min kæreste at det ikke bliver i dag eller i morgen, da han skal til hans kran certifikat-eksamen i morgen

På den sidste uge, har jeg taget knap 1,5 kg ekstra på, så nu runder vi +12,5 kg.

Desuden er vores prinsesser blevet udvalgt til at være med i et foto-shoot kort efter deres fødsel  Det er en fotograf, som skal lave en Behind the scenes-foto-bog. Så hun søgte babyer, som hun skal tage billeder af, imens en anden tager billeder af hende  Vi glæder os helt vildt meget til at få taget nogle smukke billeder af pigerne  

Her er lige et link til hendes hjemmeside 

Flot flot mave

Anmeld

26. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Nej havde jeg ikke! Som i overhovedet ikke. eller det vil sige jeg var til tjek for SF aftenen før så de smerter og kvalmen kan da havde været optakten, men tror det ikke for døjede også med de ting omkring uge 32

Vandet gik bare pludselig og så var der kun en vej frem

Hvor gamle er pigerne når billederne skal tages ??

Åh så er der håb for mig  

Hun vil helst have dem, når de er mellem 5 og 7 dage Så det er jo meget tidligt. 

Anmeld

26. februar 2013

Miss Church

Baagøe skriver:

Flot flot mave

Tak skal du have!

Anmeld

26. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Åh så er der håb for mig  

Hun vil helst have dem, når de er mellem 5 og 7 dage Så det er jo meget tidligt. 

det er et skønt tidspunkt. Jeg har nogle rigtig skønne billeder af tiger fra da hun var 5 dage

Masser af håb for dig, det kan ske lige pludselig

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

Tak skal du have!

Velbekomme

Anmeld

27. februar 2013

2babygirls

Miss Church skriver:

36+0 = 14 dage til igangsættelse! 

Puha så nåede jeg alligevel at være gravid i uge 37 Nu er der ikke lang tid til pigerne melder deres ankomst. Om de så kommer frivilligt eller om jeg skal sættes igang, må vi vente i spænding og se  

Jeg har dog lovet min kæreste at det ikke bliver i dag eller i morgen, da han skal til hans kran certifikat-eksamen i morgen

På den sidste uge, har jeg taget knap 1,5 kg ekstra på, så nu runder vi +12,5 kg.

Desuden er vores prinsesser blevet udvalgt til at være med i et foto-shoot kort efter deres fødsel  Det er en fotograf, som skal lave en Behind the scenes-foto-bog. Så hun søgte babyer, som hun skal tage billeder af, imens en anden tager billeder af hende  Vi glæder os helt vildt meget til at få taget nogle smukke billeder af pigerne  

Her er lige et link til hendes hjemmeside 

Sikke en fin mave skal vi ikke snart se fodbolden fortil. Kan man se du er gravid bagfra nu ???

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

Baby2påvej skriver:

Sikke en fin mave skal vi ikke snart se fodbolden fortil. Kan man se du er gravid bagfra nu ???

Tak

I skal få lov til at se mig både forfra og bagfra næste gang Tror faktisk stadig ikke rigtig at man kan se det bagfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.