Tvillingemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, og du går også og venter utålmodigt i en måneds tid

Haha, ja, men der er da vist noget om snakken! 

Hehe ja der er ikke den store forskel  

Det kan være  
Jeg havde hvert fald ikke turde håbe på at det ville komme til at gå så godt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

hold da op der sker meget nu uge for uge, men det er jo kun dejligt så ved man at de trives, jeg tror også at du føder i denne uge

Her venter vi også lidt utålmodig nu, kun 5 dage til termin, men tror at vi kommer til at vente lidt længere.

alle igangsættende midler er afprøvet og uden held, der er ikke det der ikke er afprøvet og bettemus vil bare ikke ud nu

Hehe ja de skal jo nå at blive store inden de skal ud Det kunne altså være lækkert! Det kunne også være lidt hyggeligt hvis vi skulle ligge på barselsgangen sammen Skal vi lige aftale en dato?! 

Det kan jeg godt forstå! Nu er det dælme også snart nu! 
Jeg drømte altså i nat at du fødte Vandet gik imens vi var i svømmehallen. Det var bare noget bøvl og så blev vi stoppet af politiet på vej til sygehuset. De tog pladerne på bilen, så vi kunne ikke køre videre haha. 

Haha ej hvor træls Du skal drikke danskvand og løbe på trapper har jeg hørt  

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hehe ja der er ikke den store forskel  

Det kan være  
Jeg havde hvert fald ikke turde håbe på at det ville komme til at gå så godt! 

Nej, du er jo et pragteksemplar

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

hold op hvor du bære den mave flot

Anmeld

25. februar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Tak søde! 

Det gør jeg godt nok også! Kan altså snart ikke vente mere. 
Går hele tiden og tænker. Var det noget? Betyder det at jeg snart føder? Skal de gøre så ondt? Var det en ve? Haha jeg bliver snart sindssyg

Haha.. Ja velkommen i de sidste ugers tankemylderhelvede

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

BigHope13 skriver:

hold op hvor du bære den mave flot

Mange tak skal du have! 

Anmeld

25. februar 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Hehe ja de skal jo nå at blive store inden de skal ud Det kunne altså være lækkert! Det kunne også være lidt hyggeligt hvis vi skulle ligge på barselsgangen sammen Skal vi lige aftale en dato?! 

Det kan jeg godt forstå! Nu er det dælme også snart nu! 
Jeg drømte altså i nat at du fødte Vandet gik imens vi var i svømmehallen. Det var bare noget bøvl og så blev vi stoppet af politiet på vej til sygehuset. De tog pladerne på bilen, så vi kunne ikke køre videre haha. 

Haha ej hvor træls Du skal drikke danskvand og løbe på trapper har jeg hørt  

Hehe sikke nogen sjove ting man kan drømme, jeg drømte at jeg gik til uge 42 og fostervandet var grønt så vi havde ret så travlt, alt hvad der kunne gå galt gik galt

hvad siger du til onsdag kl 13.00, gider altså ikke føde om natten

det kunne være jeg skulle give det et sidste forsøg med danskvand og trapper, ellers må jeg jo bare vente

Jeg synes det vildt fedt at i har vundet professionelle billeder af jeres 2 princesser.

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Hehe sikke nogen sjove ting man kan drømme, jeg drømte at jeg gik til uge 42 og fostervandet var grønt så vi havde ret så travlt, alt hvad der kunne gå galt gik galt

hvad siger du til onsdag kl 13.00, gider altså ikke føde om natten

det kunne være jeg skulle give det et sidste forsøg med danskvand og trapper, ellers må jeg jo bare vente

Jeg synes det vildt fedt at i har vundet professionelle billeder af jeres 2 princesser.

Det er bare en aftale! 
Jeg magter det heller ikke rigtig om natten. Der vil jeg gerne bare sov hehe.

Ja der er nok ikke rigtig så meget andet at gøre. Det er bare så træls at vente, når man er klar og ikke gider mere. 

Ja det er mega fedt! Jeg glæder mig helt vildt meget! Hun er simpelthen så dygtig til at tage billeder. Og så er de lidt specielle. 
Men vi bliver jo næsten også nødt til at købe hendes bog så hehe. Tænk at de skal være med i en bog. Det er da lidt sjovt

Anmeld

25. februar 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Det er bare en aftale! 
Jeg magter det heller ikke rigtig om natten. Der vil jeg gerne bare sov hehe.

Ja der er nok ikke rigtig så meget andet at gøre. Det er bare så træls at vente, når man er klar og ikke gider mere. 

Ja det er mega fedt! Jeg glæder mig helt vildt meget! Hun er simpelthen så dygtig til at tage billeder. Og så er de lidt specielle. 
Men vi bliver jo næsten også nødt til at købe hendes bog så hehe. Tænk at de skal være med i en bog. Det er da lidt sjovt

ja det er da helt vildt at de skal være med i en bog, det bliver også sjovt for dem senere at se sig selv i en bog som lille, det er der ikke mange der prøver

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

ja det er da helt vildt at de skal være med i en bog, det bliver også sjovt for dem senere at se sig selv i en bog som lille, det er der ikke mange der prøver

Nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.