Tvillingemave 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Miss Church

Elias2010<3 skriver:

Wauw MAMA!!! 

Hvor er du flot! 

Mange tak skal du have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha jeg kan heller ikke altid overskue mine sko Så må Daniel igang med at binde mine sko eller hive mine støvler op. 

Det kan også godt være lidt svært at komme op, hvis jeg har siddet på gulvet. Men jeg finder mine metoder haha. Det ser nok bare ikke så elegant ud

jeg synes du mega sej

gad godt se dig komme op fra gulvet

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

jeg synes du mega sej

gad godt se dig komme op fra gulvet

Haha det kan være jeg skal lave en lille video tutorial en dag Så kan jeg lige hjælpe andre på den måde 

Anmeld

25. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha det kan være jeg skal lave en lille video tutorial en dag Så kan jeg lige hjælpe andre på den måde 

HAHAH det skal du så meget gøre!!

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nemlig. Det bedste er jo 37. Men tvillinger har bare en evne til at klare sig bedre ved en for tidlig fødsel, end hvis der kun er en. 

Og faktisk har jeg jo måtte føde fra uge 34.. Såå helt for tidligt er det jo ikke Min jordemoder sagde også i sidste uge, at jeg bare kunne føde hvis jeg får lyst

Jo det er mega underligt! Faktisk synes jeg lige at vi har testet positiv, selvom det var i sommerferien  Men det er jo bare skønt at det er gået så godt og så hurtigt 

Ja, og det er jo bare kanon godt! Men du er vel ca. lige så utålmodig 14 dage før igangsættelse, som vi andre er 14 dage før termin

Ih, det er vildt hva? Glæder mig til jeg også "bare" kan føde, når jeg får lyst  

Ja, det er 100 år siden, og alligevel er det jo ikke spor længe siden - men det da da kun fedt at det er gået så problemfrit, og at din krop har været så dygtig til at lave og holde på pigerne! 

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, og det er jo bare kanon godt! Men du er vel ca. lige så utålmodig 14 dage før igangsættelse, som vi andre er 14 dage før termin

Ih, det er vildt hva? Glæder mig til jeg også "bare" kan føde, når jeg får lyst  

Ja, det er 100 år siden, og alligevel er det jo ikke spor længe siden - men det da da kun fedt at det er gået så problemfrit, og at din krop har været så dygtig til at lave og holde på pigerne! 

Ja det tror jeg. Det er jo min "termin". Så det kan nok godt sammenlignes

Hehe ja ikke Det er da skønt at vide. 

Nemlig!
Jeg fik også af vide til scanning sidst, at jeg da var født til at lave tvillinger Trods min lille størrelse hehe. Det er hvert fald gået over al forventning! 

Anmeld

25. februar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

36+0 = 14 dage til igangsættelse! 

Puha så nåede jeg alligevel at være gravid i uge 37 Nu er der ikke lang tid til pigerne melder deres ankomst. Om de så kommer frivilligt eller om jeg skal sættes igang, må vi vente i spænding og se  

Jeg har dog lovet min kæreste at det ikke bliver i dag eller i morgen, da han skal til hans kran certifikat-eksamen i morgen

På den sidste uge, har jeg taget knap 1,5 kg ekstra på, så nu runder vi +12,5 kg.

Desuden er vores prinsesser blevet udvalgt til at være med i et foto-shoot kort efter deres fødsel  Det er en fotograf, som skal lave en Behind the scenes-foto-bog. Så hun søgte babyer, som hun skal tage billeder af, imens en anden tager billeder af hende  Vi glæder os helt vildt meget til at få taget nogle smukke billeder af pigerne  

Her er lige et link til hendes hjemmeside 

SÅ SMUK!!!

NØJ hvor jeg glæder mig til at se de små vidundere!! 

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det tror jeg. Det er jo min "termin". Så det kan nok godt sammenlignes

Hehe ja ikke Det er da skønt at vide. 

Nemlig!
Jeg fik også af vide til scanning sidst, at jeg da var født til at lave tvillinger Trods min lille størrelse hehe. Det er hvert fald gået over al forventning! 

Ja, og du går også og venter utålmodigt i en måneds tid

Haha, ja, men der er da vist noget om snakken! 

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

SÅ SMUK!!!

NØJ hvor jeg glæder mig til at se de små vidundere!! 

Tak søde! 

Det gør jeg godt nok også! Kan altså snart ikke vente mere. 
Går hele tiden og tænker. Var det noget? Betyder det at jeg snart føder? Skal de gøre så ondt? Var det en ve? Haha jeg bliver snart sindssyg

Anmeld

25. februar 2013

Luna l

hold da op der sker meget nu uge for uge, men det er jo kun dejligt så ved man at de trives, jeg tror også at du føder i denne uge

Her venter vi også lidt utålmodig nu, kun 5 dage til termin, men tror at vi kommer til at vente lidt længere.

alle igangsættende midler er afprøvet og uden held, der er ikke det der ikke er afprøvet og bettemus vil bare ikke ud nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.