varmeste sted i december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Putomanen

Hvis i overvejer at tage til Thailand, kan jeg bestemt anbefale øen Koh Chang. Det er en lille ø, som stort set består af jungle, hoteller og enkelte små bikse med massage. Øen er ikke så turistet som andre steder kan være i Thailand, og man kan vandre i junglen, ridde på elefanter, snorkle, fiske osv. Det er bare et skønt sted

Eventuelt start rejsen med et par dage i Bangkok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Det vil jeg da prøve at læse lidt nærmere om Må man spørge hvorfor i sov i telt på vej der ud? tænker om der ikke er nogle hoteller der ude af?

Det lyder godt så er jeg mere tryg ved at tage afsted hvis du ikke rigtig har set det vilde der nede

Her er linket til det hotel i Vietnam:

http://www.fusionmaiadanang.com/ 

Det gjorde vi fordi vi synes det var helt fantastisk men der er også hoteller, så det kan l sagtens gøre, men l skal gøre jer selv den tjeneste at gå væk fra hotellet, til et sted uden gadelys og kigge op på stjernehimlen! Det er helt helt fantastisk, men det vil l også opleve, hvis l tager på Heron

Og så vil jeg lige indskyde, at vi så færre kryb i Australien end i Thailand

Vietnam ser også lækkert ud

Anmeld

26. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Det lyder da lækkert Er det så sådan en rejse med fly og bolig i et? For vi er lidt i tvivl om hvordan det er bedst at gøre det.

Ja lige præcis og sogså inkl. transport fra lufthavnen, så man ikke skal tænke på noget fra man tager hjemmefra til man er fremme:-)

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hvis i overvejer at tage til Thailand, kan jeg bestemt anbefale øen Koh Chang. Det er en lille ø, som stort set består af jungle, hoteller og enkelte små bikse med massage. Øen er ikke så turistet som andre steder kan være i Thailand, og man kan vandre i junglen, ridde på elefanter, snorkle, fiske osv. Det er bare et skønt sted

Eventuelt start rejsen med et par dage i Bangkok.

Det lyder rigtig hyggeligt tak for dit forslag

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det gjorde vi fordi vi synes det var helt fantastisk men der er også hoteller, så det kan l sagtens gøre, men l skal gøre jer selv den tjeneste at gå væk fra hotellet, til et sted uden gadelys og kigge op på stjernehimlen! Det er helt helt fantastisk, men det vil l også opleve, hvis l tager på Heron

Og så vil jeg lige indskyde, at vi så færre kryb i Australien end i Thailand

Vietnam ser også lækkert ud

Okay det lyder også hyggeligt jeg tror bare ikke det ville være det optimale for mig :b Det skal vi nok huske at nyde selvom vi bor på hotel

jeg vi synes det så meget lækkert ud og kunne godt lide tanken om at det var egen pool

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Ja lige præcis og sogså inkl. transport fra lufthavnen, så man ikke skal tænke på noget fra man tager hjemmefra til man er fremme:-)

Det var da smart forresten ved du så hvilke hjemmesider man kan bruge for at søge på rejser hvor det hele er i? For vi har kun fundet hvor man enten kan søge på hotel eller på fly.

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Okay det lyder også hyggeligt jeg tror bare ikke det ville være det optimale for mig :b Det skal vi nok huske at nyde selvom vi bor på hotel

jeg vi synes det så meget lækkert ud og kunne godt lide tanken om at det var egen pool

Ja l skal jo gøre det, der er bedst for jer jeg synes det var fedt at sove ude, til trods for, at jeg på ingen måde er friluftsmenneske men sådan er vi jo heldigvis så forskellige!

Jeg har aldrig hverken før eller siden set så klar en stjernehimmel, som jeg så i Australien, fordi du jo kommer så utrolig langt væk fra gadebelysning og byer! På Heron er der heller ikke særlig meget lys, fordi så søger skildpadderne det, og det er ikke så godt, så der kan man virkelig også se hvor smukt det er

Du må lige lave en Update på, hvad l ender med! Og sig endelig til, hvis du vil vide mere om Australien

Anmeld

26. februar 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt tak for dit forslag

Sidder på Koh chang nu og her er super lækkert på søndag tag vi til koh mak og har 3 overnatninger også tilsidst 2,5 dag i Bangkok 

Anmeld

26. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Det var da smart forresten ved du så hvilke hjemmesider man kan bruge for at søge på rejser hvor det hele er i? For vi har kun fundet hvor man enten kan søge på hotel eller på fly.

Nej det ved jeg faktisk ikke, for normalt når vi tager fx på storbyferie booker vi fly og hotel fra to forskellige sider

Anmeld

26. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Er anonym da vi regner med at invitere den nærmeste familie med på turen, så de skal ikke kunne læse at vi er ved at undersøge dette, for så bliver det jo ikke en overraskelse

Vi ville hører om der er nogle der ved hvor der er varmt (ca. 30 grader) og ikke regner så meget i december eller januar måned? Prisen er ligegyldig, men det skal være et sted hvor man både kan opleve noget og hvor man kan bade.

Aloha Hawaii

Deres vejr ligger på 25 grader i gennemsnit hele året rundt og vandtemperaturen går ikke under 22 grader uanset hvilken måned man vælger.

Man skal også huske at der er forskel på lufttemperatur, så det er ikke sikkert det er nødvendigt at der er 30 grader for at i har det varmt nok

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.