varmeste sted i december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Åh hvis l overvejer Australien så synes jeg virkeligt skal gøre det! Det er uden sammenligning det fedeste sted, jeg i mit liv har været!

Og jeg vil så meget anbefale et ophold på en lille koralø der hedder Heron, der kommer kæmpestore havskildpadder op og lægger æg om aftenen/natten og der er masser af muligheder for at snorkel og dykke!

http://www.heronisland.com/

Det er så fantastisk og jeg skal helt sikkert derned igen engang!

Med hensyn til farlige dyr, så tror jeg vi så en eller to slanger fra bilen, da vi var på vej ud til ayers rock, så ingen klamme edderkopper eller andet ulækkert og vi sov trods alt udenfor to nætter, da vi var ude ved ayers rock!

Det var fantastisk og jeg kunne blive ved i en uendelighed om hvor vild en oplevelse det var jeg forelskede mig totalt i det land!

Men det du taler om i Vietnam lyder godt nok også lækkert! Kan du lokkes til at smide et link til dét? Vietnam er jo noget billigere at leve i, i forhold til Australien, der er priserne lidt lavere end herhjemme, men ikke voldsomt meget, det er dog noget billigere at overnatte dernede end herhjemme

Det vil jeg da prøve at læse lidt nærmere om Må man spørge hvorfor i sov i telt på vej der ud? tænker om der ikke er nogle hoteller der ude af?

Det lyder godt så er jeg mere tryg ved at tage afsted hvis du ikke rigtig har set det vilde der nede

Her er linket til det hotel i Vietnam:

http://www.fusionmaiadanang.com/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Neej... Man kan også tage på solferie..

Okay jamen mange tak for hjælpen Det vil vi så kigge lidt nærmere på

Anmeld

25. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Er anonym da vi regner med at invitere den nærmeste familie med på turen, så de skal ikke kunne læse at vi er ved at undersøge dette, for så bliver det jo ikke en overraskelse

Vi ville hører om der er nogle der ved hvor der er varmt (ca. 30 grader) og ikke regner så meget i december eller januar måned? Prisen er ligegyldig, men det skal være et sted hvor man både kan opleve noget og hvor man kan bade.

Det lyder da skønt med en tur sammen med familien. Det sakl vi slevi påsken.

Jeg tænker at I skal til Thailand eller generelt østpå. 

Der er vist ingen steder i Europa der er så varmt på den tid af året:-)

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Det lyder da skønt med en tur sammen med familien. Det sakl vi slevi påsken.

Jeg tænker at I skal til Thailand eller generelt østpå. 

Der er vist ingen steder i Europa der er så varmt på den tid af året:-)

Hvor hyggeligt hvor skal i så hen af?

Okay tak for svar

Anmeld

25. februar 2013

Frk. Himmelblå

Maldiverne?

Anmeld

25. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Hvor hyggeligt hvor skal i så hen af?

Okay tak for svar

Vi skal til Fuerteventure, hvor vi har lejet et hus hvor vi alle kan bo - skønt:-)

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Maldiverne?

Hehe der har vi lige siddet og kigget, så god ide De skrev bare at man skulle passe lidt på fordi der var noget oprør lige nu, men hvis man ikke skal bo på den ø men kun lande der, gør det jo nok ikke så meget

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Vi skal til Fuerteventure, hvor vi har lejet et hus hvor vi alle kan bo - skønt:-)

Det lyder da lækkert Er det så sådan en rejse med fly og bolig i et? For vi er lidt i tvivl om hvordan det er bedst at gøre det.

Anmeld

25. februar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Er anonym da vi regner med at invitere den nærmeste familie med på turen, så de skal ikke kunne læse at vi er ved at undersøge dette, for så bliver det jo ikke en overraskelse

Vi ville hører om der er nogle der ved hvor der er varmt (ca. 30 grader) og ikke regner så meget i december eller januar måned? Prisen er ligegyldig, men det skal være et sted hvor man både kan opleve noget og hvor man kan bade.

Så vil jeg forslå Bangkok i Thailand... der er nok nærmer 35 - 40 grader, men det er et fedt sted

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Så vil jeg forslå Bangkok i Thailand... der er nok nærmer 35 - 40 grader, men det er et fedt sted

Det var absolut også en mulighed men ved du hvor man skal tage hen af for også at få lidt badeferie ud af det der nede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.