varmeste sted i december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

FamilenStorm

Florida :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Er anonym da vi regner med at invitere den nærmeste familie med på turen, så de skal ikke kunne læse at vi er ved at undersøge dette, for så bliver det jo ikke en overraskelse

Vi ville hører om der er nogle der ved hvor der er varmt (ca. 30 grader) og ikke regner så meget i december eller januar måned? Prisen er ligegyldig, men det skal være et sted hvor man både kan opleve noget og hvor man kan bade.

Caribien, sydamerika og Indien, fx Goa... Jeg har været de tre steder i vintermånederne, og vejret er ikke til at klage over. 

Anmeld

25. februar 2013

tarkoflen

Asien, Australien, New Zealand, hvis prisen er underordnet

Jeg var i Australien et år hen over jul og nytår, vi tog afsted i starten af december og kom hjem i start januar og det var intet mindre end fantastisk!

Jeg har været i Thailand i februar og der er også skønt og det er noget mere prisvenligt end Australien men jeg tror de flest steder i Asien er gode på den årstid!

Åhh gid jeg var i familie med jer kunne godt bruge sådan en tur

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Sey Chellerne 

Det var et godt forslag

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Phuket kunne være et sted. Men ellers er der sikkert så mange andre gode steder i Thailand. 

Fantastisk mad og dejligt vejr.

Okay det prøver vi at undersøge, tak for hjælpen

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Florida :-)

Tak for dit forslag men er det ikke mest et sted man tager hen for at få en byferie?

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Caribien, sydamerika og Indien, fx Goa... Jeg har været de tre steder i vintermånederne, og vejret er ikke til at klage over. 

Mange tak for svar det bliver lige undersøgt nærmere

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Asien, Australien, New Zealand, hvis prisen er underordnet

Jeg var i Australien et år hen over jul og nytår, vi tog afsted i starten af december og kom hjem i start januar og det var intet mindre end fantastisk!

Jeg har været i Thailand i februar og der er også skønt og det er noget mere prisvenligt end Australien men jeg tror de flest steder i Asien er gode på den årstid!

Åhh gid jeg var i familie med jer kunne godt bruge sådan en tur

Det var gode forslag, vi har faktisk kigget på vietnam, men den ene af dem der skal inviteres med har allerede været i vietnam to gange, men der var ellers et super lækkert hotel hvor man havde privat pool og gratis massage/spa behandlinger liger så tit man ville imens man boede der og så var det faktisk meget billigt

Jeg lidt nysgerrig, for kæresten har også nævnt australien men jeg er ikke så vild med tanken om alle da farlige dyr som er der nede, så må man spørge hvor mange slanger og kæmpe/farlige edderkopper du så på din tur?

Hehe, ja man kan vel altid bruge sådan en tur

Anmeld

25. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Det var gode forslag, vi har faktisk kigget på vietnam, men den ene af dem der skal inviteres med har allerede været i vietnam to gange, men der var ellers et super lækkert hotel hvor man havde privat pool og gratis massage/spa behandlinger liger så tit man ville imens man boede der og så var det faktisk meget billigt

Jeg lidt nysgerrig, for kæresten har også nævnt australien men jeg er ikke så vild med tanken om alle da farlige dyr som er der nede, så må man spørge hvor mange slanger og kæmpe/farlige edderkopper du så på din tur?

Hehe, ja man kan vel altid bruge sådan en tur

Åh hvis l overvejer Australien så synes jeg virkeligt skal gøre det! Det er uden sammenligning det fedeste sted, jeg i mit liv har været!

Og jeg vil så meget anbefale et ophold på en lille koralø der hedder Heron, der kommer kæmpestore havskildpadder op og lægger æg om aftenen/natten og der er masser af muligheder for at snorkel og dykke!

http://www.heronisland.com/

Det er så fantastisk og jeg skal helt sikkert derned igen engang!

Med hensyn til farlige dyr, så tror jeg vi så en eller to slanger fra bilen, da vi var på vej ud til ayers rock, så ingen klamme edderkopper eller andet ulækkert og vi sov trods alt udenfor to nætter, da vi var ude ved ayers rock!

Det var fantastisk og jeg kunne blive ved i en uendelighed om hvor vild en oplevelse det var jeg forelskede mig totalt i det land!

Men det du taler om i Vietnam lyder godt nok også lækkert! Kan du lokkes til at smide et link til dét? Vietnam er jo noget billigere at leve i, i forhold til Australien, der er priserne lidt lavere end herhjemme, men ikke voldsomt meget, det er dog noget billigere at overnatte dernede end herhjemme

Anmeld

25. februar 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tak for dit forslag men er det ikke mest et sted man tager hen for at få en byferie?

Neej... Man kan også tage på solferie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.