Anonym skriver:
Det var gode forslag, vi har faktisk kigget på vietnam, men den ene af dem der skal inviteres med har allerede været i vietnam to gange, men der var ellers et super lækkert hotel hvor man havde privat pool og gratis massage/spa behandlinger liger så tit man ville imens man boede der og så var det faktisk meget billigt 
Jeg lidt nysgerrig, for kæresten har også nævnt australien men jeg er ikke så vild med tanken om alle da farlige dyr som er der nede, så må man spørge hvor mange slanger og kæmpe/farlige edderkopper du så på din tur?
Hehe, ja man kan vel altid bruge sådan en tur 
Åh hvis l overvejer Australien så synes jeg virkeligt skal gøre det! Det er uden sammenligning det fedeste sted, jeg i mit liv har været!
Og jeg vil så meget anbefale et ophold på en lille koralø der hedder Heron, der kommer kæmpestore havskildpadder op og lægger æg om aftenen/natten og der er masser af muligheder for at snorkel og dykke!
http://www.heronisland.com/Det er så fantastisk og jeg skal helt sikkert derned igen engang!
Med hensyn til farlige dyr, så tror jeg vi så en eller to slanger fra bilen, da vi var på vej ud til ayers rock, så ingen klamme edderkopper eller andet ulækkert og vi sov trods alt udenfor to nætter, da vi var ude ved ayers rock!
Det var fantastisk og jeg kunne blive ved i en uendelighed om hvor vild en oplevelse det var

jeg forelskede mig totalt i det land!
Men det du taler om i Vietnam lyder godt nok også lækkert! Kan du lokkes til at smide et link til dét? Vietnam er jo noget billigere at leve i, i forhold til Australien, der er priserne lidt lavere end herhjemme, men ikke voldsomt meget, det er dog noget billigere at overnatte dernede end herhjemme