ny i gravid gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Endnu et stort tillykke herfra, søde ven

Det glæder mig sådan at læse denne tråd - og jeg glææder mig til at læse flere fra dig

Held og lykke med scanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Trinebaby

Stort tillykke

Anmeld

24. februar 2013

Bb3031

BigHope13 skriver:

nej det er sådan lidt underligt, men føler bare jeg mangler at høre ordene fra en fagmand før jeg tør tro rigtig på det., skørt

ja vi kommer til at lægge temmelig tæt

okay ja så burde der næsten kun ligge en dejligt guldklump derinde

jeg har haft to ægblære ved begge iui, så er meget meget spændt. vi håber nu mest på at få en. men hvis der er to skønne spire derinde så bliver vi selvfølgelig også ovenud lykkeligt og så må vi vokse med opgaven

det bliver en spændende uge for os begge

Kender følelsen alt for godt. Tror jeg vil være nervøs for om alt er som det skal være længe endnu. Særligt da jeg har en graviditet bag mig, som desværre endte i en ufrivillig abort, hvor jeg var indlagt to gange på 10 dage til udskrabning, hvor af den sidste gang blev en indlæggelse med ambulance. Det var min første graviditet.

Men heldigvis gik alt jo godt, da jeg skulle have min søn  Men den tidligere episode vil for altid sidde i mig. 

Glæder mig i hvert fald til at få ro i sinde  Glæder mig ligeledes til uge 7, hvor vi forhåbentligt kan se det lille hjerte slå 

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Je

Kender følelsen alt for godt. Tror jeg vil være nervøs for om alt er som det skal være længe endnu. Særligt da jeg har en graviditet bag mig, som desværre endte i en ufrivillig abort, hvor jeg var indlagt to gange på 10 dage til udskrabning, hvor af den sidste gang blev en indlæggelse med ambulance. Det var min første graviditet.

Men heldigvis gik alt jo godt, da jeg skulle have min søn  Men den tidligere episode vil for altid sidde i mig. 

Glæder mig i hvert fald til at få ro i sinde  Glæder mig ligeledes til uge 7, hvor vi forhåbentligt kan se det lille hjerte slå 

Jeg kan sørme godt forstå den grimme følelse sidder i dig endnu. det må være enhver kvindes frygt når man så brændende ønsker en vellykket graviditet.

Jeg krydser for at alt er som det skal være ved os begge

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

Trinebaby skriver:

Stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

AnjaM skriver:

Endnu et stort tillykke herfra, søde ven

Det glæder mig sådan at læse denne tråd - og jeg glææder mig til at læse flere fra dig

Held og lykke med scanningen

Tusind tak søde

det er så skønt at kunne lave indlæg om noget så positivt og der skal nok komme flere herfra

Mange tak, Phy synes stadig fredag er evigheder væk

Anmeld

25. februar 2013

Bb3031

Jeg kan sørme godt forstå den grimme følelse sidder i dig endnu. det må være enhver kvindes frygt når man så brændende ønsker en vellykket graviditet.

Jeg krydser for at alt er som det skal være ved os begge

Skulle teste i dag inden jeg tog til gynækologen og testen var rigtig fin positiv. Det mest tydlige den har været ind til videre. Så noget tyder på, at det går i den rigtig retning 

Vil så gerne selv oprette en trå lignedne din med at jeg er blevet gravid Men tør ikke gøre det endnu før end jeg kender svaret fra blodprøverne. Jeg får svar torsdag eftermiddag, når den sidste prøve er taget. 

Håber på godt nyt fra os begge inden weekenden 

Tænkte forresten på, at hvis du bor i nærheden af mig kunne det måske være sjovt at ses, når vi er store med maver på  Tænker specielt nu hvor vi har termin så tæt på hinanden og har været igennem stort set samme behandlingsforløb. Jeg har forresten også PCOS. 

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Skulle teste i dag inden jeg tog til gynækologen og testen var rigtig fin positiv. Det mest tydlige den har været ind til videre. Så noget tyder på, at det går i den rigtig retning 

Vil så gerne selv oprette en trå lignedne din med at jeg er blevet gravid Men tør ikke gøre det endnu før end jeg kender svaret fra blodprøverne. Jeg får svar torsdag eftermiddag, når den sidste prøve er taget. 

Håber på godt nyt fra os begge inden weekenden 

Tænkte forresten på, at hvis du bor i nærheden af mig kunne det måske være sjovt at ses, når vi er store med maver på  Tænker specielt nu hvor vi har termin så tæt på hinanden og har været igennem stort set samme behandlingsforløb. Jeg har forresten også PCOS. 

Jeg kan godt følge dig, nogen gange synes jeg heller ikke selv jeg er så overbevist og andre gange tænker jeg bare hold kæft hvor er jeg bare gravid. så tæller minutter til fredag. og torsdag for din skyld
og så vil jeg glæde mig til at læse en god tråd fra dig.

Altså jeg bor i sønderjylland ned mod den tyske grænse men det skal da ikke være nogen forhindring for mig
udbryder til at være rigtig sød, og som du skriver er der mange ting Til fælles, ansøger dig lige som ven også

Anmeld

25. februar 2013

Bb3031

BigHope13 skriver:

Jeg kan godt følge dig, nogen gange synes jeg heller ikke selv jeg er så overbevist og andre gange tænker jeg bare hold kæft hvor er jeg bare gravid. så tæller minutter til fredag. og torsdag for din skyld
og så vil jeg glæde mig til at læse en god tråd fra dig.

Altså jeg bor i sønderjylland ned mod den tyske grænse men det skal da ikke være nogen forhindring for mig
udbryder til at være rigtig sød, og som du skriver er der mange ting Til fælles, ansøger dig lige som ven også

Håber det hele kommer til at gå som planlagt i vores graviditeter og at vi under graviditeterne kan dele flere oplevelser sammen 

Jeg har accepteret din anmodnig om venskab 

Min bedste veninde fandt jeg faktisk her inde på baby.dk, efter flere gange at have set hende trille rundt med sin barnevogn ude foran vores daværende bolig  

Anmeld

25. februar 2013

1990h

BigHope13 skriver:

ja så må jeg jo nok springe i med begge ben og følge med denne fantastiske gruppe.

har siden torsdag testet positiv efter 2 års prøven og 1½ års behandling

jeg har tonsvis af spørgsmål, jeg kender næsten alt til at være i behandlingsmiljøet men aner jo faktisk intet om at være gravid

er i dag 4+1 efter egen beregninger, skal dog til scanning fredag den 1 marts for at fastslå hvor mange (højst 2) der ligger derinde og der regner jeg så med at få lidt mere præcist at vide hvor langt jeg er henne.

jeg har haft blandede symptomer,
kvalme, meget slemt torsdag og fredag, og så har det siden været lidt on off, hvis jeg feks bliver for sulten, eller lige har spist
ømme bryster og lidt niv i underlivet, samt hovedpine.
og så føler jeg mig bare ret udmattet, men det nok også fordi mit hoved køre på 110%

hvordan var jeres symptomer i starten?? kunne de også godt svinge sådan lidt, op og ned??

og hvornår valgte i at fortælle bedsteforældre om den gode nyhed. har fortalt det til nogle veninder som ved vi har været i behandling men manden holder på vi ikke siger det til flere før efter nf. det må jeg jo så acceptere, eller hvis vi føler lidt mere ro efter vi har set hjerteblink.

nå men ja skal jo heller ikke tage al jeres tid.

håber at få nogle rigtig gode samtaler herinde.

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.