Martsbaby skriver:
Kæmpe tillykke! Det er lidt mere specielt når I har været igennem så langt et forløb 
Mine symptomer i starten var helt som dine, havde dog også halsbrand oveni.. Min kvalme kom først senere, men forsvandt heller ikke før jeg var omkring 20 uger henne.. Den kom også kun når jeg blev for sulten f.eks. omkring aftensmadstid, hvis ikke vi lige spiste til tiden 
Derudover svingede mine symptomer utrolig meget, det eneste der aldrig stoppede var mine totalt ømme babser! Bare det at tage bh'en af om aftenen kunne være et problem, fordi de var så spændte og ømme, av for satan! 
Men resten kom og gik som de nu ville
Så det du oplever er nok det mest almindelige symptomsforløb tror jeg 
Glæder mig til at høre hvordan scanningen er gået, på fredag! 
mange tak skal du have

det er også total syrealistisk at sidde her som gravid efter så lang tid og nedlag

men det jo intet mindre end fantastisk.
dejligt at høre det normalt nok at symptomerne kommer og går,
jeg har det også sådan lidt hen af halsbrand

men ja, altså det svært at forklare, men føler mig oppustet og så (selvom jeg ikke har spist) føles det som om maden sidder helt oppe i halsen på mig.

åhh ja ømme bryster det har jeg også, men dem kan jeg heldigvis næsten mærke hele tiden, nogen gange gør de sådan rigtig ondt og andre gange er de bare super følsomme.
hmmm man kan godt høre jeg er symptom afhængig

jeg elsker alle de symptomer der er og ville ønske de var der hele tiden så jeg føler mig mere bekræftiget i at der sker noget med min krop.
og jeg skal selvfølgelig nok komme med update på fredag