ny i gravid gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Tillykke hvor skønt  

tusind tak, ja det helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Tak tak. Ja det er fantastisk for os begge, at det endelig lykkedes  Vi kommer jo til at lægge meget tæt på hinanden med termin.

Kan sagtens følge dig. Har stadig rigtig svært ved at tro på at jeg virkelig er gravid. Jeg tester svagt positivt og er derfor så nervøs for at det går i sig selv igen og at vi mister. Så det bliver dejligt med blodprøver, der forhåbentligt fortæller mig, at det hele går den rette vej 

Jeg har ved hver IUI forsøg "kun" haft 1 ægblære, så er ret sikker på der kun ligger en lille bebs i min mave  Også særligt når jeg ikke tester bragende positiv. Men man kan jo aldrig vide sig sikker. 

Bliver rigtig spændende med scanningen på fredag. Spændende om der i din mave ligger to små spir 

nej det er sådan lidt underligt, men føler bare jeg mangler at høre ordene fra en fagmand før jeg tør tro rigtig på det., skørt

ja vi kommer til at lægge temmelig tæt

okay ja så burde der næsten kun ligge en dejligt guldklump derinde

jeg har haft to ægblære ved begge iui, så er meget meget spændt. vi håber nu mest på at få en. men hvis der er to skønne spire derinde så bliver vi selvfølgelig også ovenud lykkeligt og så må vi vokse med opgaven

det bliver en spændende uge for os begge

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Kæmpe tillykke! Det er lidt mere specielt når I har været igennem så langt et forløb

Mine symptomer i starten var helt som dine, havde dog også halsbrand oveni.. Min kvalme kom først senere, men forsvandt heller ikke før jeg var omkring 20 uger henne.. Den kom også kun når jeg blev for sulten f.eks. omkring aftensmadstid, hvis ikke vi lige spiste til tiden

Derudover svingede mine symptomer utrolig meget, det eneste der aldrig stoppede var mine totalt ømme babser! Bare det at tage bh'en af om aftenen kunne være et problem, fordi de var så spændte og ømme, av for satan!

Men resten kom og gik som de nu ville Så det du oplever er nok det mest almindelige symptomsforløb tror jeg

Glæder mig til at høre hvordan scanningen er gået, på fredag!

mange tak skal du have det er også total syrealistisk at sidde her som gravid efter så lang tid og nedlag men det jo intet mindre end fantastisk.

dejligt at høre det normalt nok at symptomerne kommer og går,
jeg har det også sådan lidt hen af halsbrand men ja, altså det svært at forklare, men føler mig oppustet og så (selvom jeg ikke har spist) føles det som om maden sidder helt oppe i halsen på mig.

åhh ja ømme bryster det har jeg også, men dem kan jeg heldigvis næsten mærke hele tiden, nogen gange gør de sådan rigtig ondt og andre gange er de bare super følsomme.
hmmm man kan godt høre jeg er symptom afhængig jeg elsker alle de symptomer der er og ville ønske de var der hele tiden så jeg føler mig mere bekræftiget i at der sker noget med min krop.

og jeg skal selvfølgelig nok komme med update på fredag

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

mange tak skal du have det er også total syrealistisk at sidde her som gravid efter så lang tid og nedlag men det jo intet mindre end fantastisk.

dejligt at høre det normalt nok at symptomerne kommer og går,
jeg har det også sådan lidt hen af halsbrand men ja, altså det svært at forklare, men føler mig oppustet og så (selvom jeg ikke har spist) føles det som om maden sidder helt oppe i halsen på mig.

åhh ja ømme bryster det har jeg også, men dem kan jeg heldigvis næsten mærke hele tiden, nogen gange gør de sådan rigtig ondt og andre gange er de bare super følsomme.
hmmm man kan godt høre jeg er symptom afhængig jeg elsker alle de symptomer der er og ville ønske de var der hele tiden så jeg føler mig mere bekræftiget i at der sker noget med min krop.

og jeg skal selvfølgelig nok komme med update på fredag

Det er klart, at du er så fokuseret på symptomerne, når du har den baggrund du har

Men det lyder alt sammen totalt normalt, så vær du glad for det!

Men jeg tænker, det er lidt tidlig med scanning på fredag, hvis du "kun" er 4+1 i dag? Eller hvad? Mener man siger at der er størst sandsynlighed for at se hjerteblink fra 6+0, men du må ikke hænge mig op på det

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Det er klart, at du er så fokuseret på symptomerne, når du har den baggrund du har

Men det lyder alt sammen totalt normalt, så vær du glad for det!

Men jeg tænker, det er lidt tidlig med scanning på fredag, hvis du "kun" er 4+1 i dag? Eller hvad? Mener man siger at der er størst sandsynlighed for at se hjerteblink fra 6+0, men du må ikke hænge mig op på det

det er meget tidligt med scanning på fredag, da jeg jo efter egne beregninger kun vil være 4+6 der,
men fordi jeg er blevet insemineret mens der var to æg blære er jeg blevet tilbudt en ekstra tidlig scanning blot for at se hvor mange der er ellers skulle jeg først have været afsted i uge 7, håber så jeg får den i uge 7 med også så vi får lov at se hjerteblink.
så det med stor spænding vi går fredagen i møde.

jeg har også på fornemmelsen at alt er som det skal være med hensyn til symptomer, det bare så dejligt at høre der andre som har haft det på denne måde også.

jeg har det sådan at jeg går og siger til mig selv at nu har vi kæmpet og ventet så meget at selvfølgelig går alt bare perfekt herfra selvom jeg jo godt ved der masser som kan gå galt endnu

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

det er meget tidligt med scanning på fredag, da jeg jo efter egne beregninger kun vil være 4+6 der,
men fordi jeg er blevet insemineret mens der var to æg blære er jeg blevet tilbudt en ekstra tidlig scanning blot for at se hvor mange der er ellers skulle jeg først have været afsted i uge 7, håber så jeg får den i uge 7 med også så vi får lov at se hjerteblink.
så det med stor spænding vi går fredagen i møde.

jeg har også på fornemmelsen at alt er som det skal være med hensyn til symptomer, det bare så dejligt at høre der andre som har haft det på denne måde også.

jeg har det sådan at jeg går og siger til mig selv at nu har vi kæmpet og ventet så meget at selvfølgelig går alt bare perfekt herfra selvom jeg jo godt ved der masser som kan gå galt endnu

Så må du endelig ikke blive skuffet hvis ikke hjertet slår endnu.. Men de vil jo kunne se et foster

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Så må du endelig ikke blive skuffet hvis ikke hjertet slår endnu.. Men de vil jo kunne se et foster

nej det også det jeg tænker jeg skal forberede mig på, har også sagt det til kæresten så håber han tager fat i mig hvis jeg alligevel går hen og bliver lidt øv. for det ville jo alt for tidligt. så tænker at første scanning blot er for at se hvor mange der er og om den/de sidder korrekt. og ja så blot håbe på at vi også kommer til en ekstra scanning så vi kan se det lille slå., det ville sætte meget mere ro i mig.

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

nej det også det jeg tænker jeg skal forberede mig på, har også sagt det til kæresten så håber han tager fat i mig hvis jeg alligevel går hen og bliver lidt øv. for det ville jo alt for tidligt. så tænker at første scanning blot er for at se hvor mange der er og om den/de sidder korrekt. og ja så blot håbe på at vi også kommer til en ekstra scanning så vi kan se det lille slå., det ville sætte meget mere ro i mig.

Ja det er klart!

Ellers kan du altid købe en tidlig scanning fra uge 7+0 mener jeg det er de starter på de forskellige scanningsklinikker  - hvis ikke de har tænkt sig, at give dig en ny ret hurtigt efter

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Ja det er klart!

Ellers kan du altid købe en tidlig scanning fra uge 7+0 mener jeg det er de starter på de forskellige scanningsklinikker  - hvis ikke de har tænkt sig, at give dig en ny ret hurtigt efter

ja det var en mulighed, vil ihvertfald gerne have det., kan godt være jeg blot er lidt grådig men vil gøre alt for at få lidt ro i sindet så jeg bare kan nyde det i fulde drag, mere end jeg gør i forvejen

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

ja det var en mulighed, vil ihvertfald gerne have det., kan godt være jeg blot er lidt grådig men vil gøre alt for at få lidt ro i sindet så jeg bare kan nyde det i fulde drag, mere end jeg gør i forvejen

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have ro i sindet! Især når I har prøvet så længe!

Men jeg har også været for nærrig til at købe mig til nogen scanninger, selvom jeg MEGET gerne ville have haft en 3D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.