ja så må jeg jo nok springe i med begge ben og følge med denne fantastiske gruppe.

har siden torsdag testet positiv efter 2 års prøven og 1½ års behandling
jeg har tonsvis af spørgsmål, jeg kender næsten alt til at være i behandlingsmiljøet men aner jo faktisk intet om at være gravid

er i dag 4+1 efter egen beregninger, skal dog til scanning fredag den 1 marts for at fastslå hvor mange (højst 2) der ligger derinde

og der regner jeg så med at få lidt mere præcist at vide hvor langt jeg er henne.
jeg har haft blandede symptomer,
kvalme, meget slemt torsdag og fredag, og så har det siden været lidt on off, hvis jeg feks bliver for sulten, eller lige har spist

ømme bryster og lidt niv i underlivet, samt hovedpine.
og så føler jeg mig bare ret udmattet, men det nok også fordi mit hoved køre på 110%
hvordan var jeres symptomer i starten?? kunne de også godt svinge sådan lidt, op og ned??
og hvornår valgte i at fortælle bedsteforældre om den gode nyhed. har fortalt det til nogle veninder som ved vi har været i behandling men manden holder på vi ikke siger det til flere før efter nf. det må jeg jo så acceptere, eller hvis vi føler lidt mere ro efter vi har set hjerteblink.

nå men ja skal jo heller ikke tage al jeres tid.
håber at få nogle rigtig gode samtaler herinde.