ny i gravid gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
31 svar
5 synes godt om
24. februar 2013

BigHope13

ja så må jeg jo nok springe i med begge ben og følge med denne fantastiske gruppe.

har siden torsdag testet positiv efter 2 års prøven og 1½ års behandling

jeg har tonsvis af spørgsmål, jeg kender næsten alt til at være i behandlingsmiljøet men aner jo faktisk intet om at være gravid

er i dag 4+1 efter egen beregninger, skal dog til scanning fredag den 1 marts for at fastslå hvor mange (højst 2) der ligger derinde og der regner jeg så med at få lidt mere præcist at vide hvor langt jeg er henne.

jeg har haft blandede symptomer,
kvalme, meget slemt torsdag og fredag, og så har det siden været lidt on off, hvis jeg feks bliver for sulten, eller lige har spist
ømme bryster og lidt niv i underlivet, samt hovedpine.
og så føler jeg mig bare ret udmattet, men det nok også fordi mit hoved køre på 110%

hvordan var jeres symptomer i starten?? kunne de også godt svinge sådan lidt, op og ned??

og hvornår valgte i at fortælle bedsteforældre om den gode nyhed. har fortalt det til nogle veninder som ved vi har været i behandling men manden holder på vi ikke siger det til flere før efter nf. det må jeg jo så acceptere, eller hvis vi føler lidt mere ro efter vi har set hjerteblink.

nå men ja skal jo heller ikke tage al jeres tid.

håber at få nogle rigtig gode samtaler herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Christina :-)

Vil bare sige tilykke:-)

24+1:-)

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

mortilelias:-) skriver:

Vil bare sige tilykke:-)

24+1:-)

tusind tak

Anmeld

24. februar 2013

Bb3031

Stort tillykke 

Her har jeg selv testet positiv siden i onsdags og er i dag 4+4 efter egen beregning  Selv har vi også været igennem fertilitetsbehandling og har 3 IUI forsøg bag os. Jeg skal ind mandag og torsdag i næste uge til blodprøvetagning for at se om mit hcg-niveau stiger som det skal.

Anmeld

24. februar 2013

christina92

BigHope13 skriver:

ja så må jeg jo nok springe i med begge ben og følge med denne fantastiske gruppe.

jeg har tonsvis af spørgsmål, jeg kender næsten alt til at være i behandlingsmiljøet men aner jo faktisk intet om at være gravid

er i dag 4+1 efter egen beregninger, skal dog til scanning fredag den 1 marts for at fastslå hvor mange (højst 2) der ligger derinde og der regner jeg så med at få lidt mere præcist at vide hvor langt jeg er henne.

kvalme, meget slemt torsdag og fredag, og så har det siden været lidt on off, hvis jeg feks bliver for sulten, eller lige har spist
og så føler jeg mig bare ret udmattet, men det nok også fordi mit hoved køre på 110%

hvordan var jeres symptomer i starten?? kunne de også godt svinge sådan lidt, op og ned??

og hvornår valgte i at fortælle bedsteforældre om den gode nyhed. har fortalt det til nogle veninder som ved vi har været i behandling men manden holder på vi ikke siger det til flere før efter nf. det må jeg jo så acceptere, eller hvis vi føler lidt mere ro efter vi har set hjerteblink.

KÆMPE stort tillykke!!

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Stort tillykke 

Her har jeg selv testet positiv siden i onsdags og er i dag 4+4 efter egen beregning  Selv har vi også været igennem fertilitetsbehandling og har 3 IUI forsøg bag os. Jeg skal ind mandag og torsdag i næste uge til blodprøvetagning for at se om mit hcg-niveau stiger som det skal.

Ej hvor fantastisk stort tillykke til dig også hvor er det bare vildt, så står vi jo lidt samme båd. dejlig med blodprøve tagning bare jeg dog også fik det, jeg er ikke i tvivl om at alle mine tests er positive men det ville bare være rart at få det bekræftet på en anden måde også. Men må væbne mig med tålmodighed til på fredag hvor jeg skal scannes.
Hvor mange folikker havde du ved inseminering

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

christina92 skriver:

KÆMPE stort tillykke!!

Tusind mange tak

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Kæmpe tillykke! Det er lidt mere specielt når I har været igennem så langt et forløb

Mine symptomer i starten var helt som dine, havde dog også halsbrand oveni.. Min kvalme kom først senere, men forsvandt heller ikke før jeg var omkring 20 uger henne.. Den kom også kun når jeg blev for sulten f.eks. omkring aftensmadstid, hvis ikke vi lige spiste til tiden

Derudover svingede mine symptomer utrolig meget, det eneste der aldrig stoppede var mine totalt ømme babser! Bare det at tage bh'en af om aftenen kunne være et problem, fordi de var så spændte og ømme, av for satan!

Men resten kom og gik som de nu ville Så det du oplever er nok det mest almindelige symptomsforløb tror jeg

Glæder mig til at høre hvordan scanningen er gået, på fredag!

Anmeld

24. februar 2013

Bb3031

BigHope13 skriver:

Ej hvor fantastisk stort tillykke til dig også hvor er det bare vildt, så står vi jo lidt samme båd. dejlig med blodprøve tagning bare jeg dog også fik det, jeg er ikke i tvivl om at alle mine tests er positive men det ville bare være rart at få det bekræftet på en anden måde også. Men må væbne mig med tålmodighed til på fredag hvor jeg skal scannes.
Hvor mange folikker havde du ved inseminering

Tak tak. Ja det er fantastisk for os begge, at det endelig lykkedes  Vi kommer jo til at lægge meget tæt på hinanden med termin.

Kan sagtens følge dig. Har stadig rigtig svært ved at tro på at jeg virkelig er gravid. Jeg tester svagt positivt og er derfor så nervøs for at det går i sig selv igen og at vi mister. Så det bliver dejligt med blodprøver, der forhåbentligt fortæller mig, at det hele går den rette vej 

Jeg har ved hver IUI forsøg "kun" haft 1 ægblære, så er ret sikker på der kun ligger en lille bebs i min mave  Også særligt når jeg ikke tester bragende positiv. Men man kan jo aldrig vide sig sikker. 

Bliver rigtig spændende med scanningen på fredag. Spændende om der i din mave ligger to små spir 

Anmeld

24. februar 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Tillykke hvor skønt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.