Risengrød under dynen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Super for syntes den virker til der er lang tid til den er færdig:-(

Okay, hvor lang tid har den fået under dynen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Jeg har puttede risengrøden godt under dynen (Elias har også puttede en af sine gryder )

Men skal risengrøden bare blive under dynen eller skal jeg kigge til den ??

Nu ska du snart stoppe med alle de mad tråde bliver så skide sulten hver gang

Anmeld

22. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Nu ska du snart stoppe med alle de mad tråde bliver så skide sulten hver gang

Skynd dig så er der også Risengrød til dig:-):-)

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Skynd dig så er der også Risengrød til dig:-):-)

Ih det er dælme fristende, det er virkelig det bedste jeg ved men er plantet i sofaen med kvalme til op over begge øre og manden er ved at lave stegt flæsk med persillesovs til mig

Anmeld

22. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

U

Ih det er dælme fristende, det er virkelig det bedste jeg ved men er plantet i sofaen med kvalme til op over begge øre og manden er ved at lave stegt flæsk med persillesovs til mig

Uhm det er også dejligt.. Men hvorfor er det lige man altid vil ha ringet"kvamlt" fed med når man har gravid kvalme???:-)

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Uhm det er også dejligt.. Men hvorfor er det lige man altid vil ha ringet"kvamlt" fed med når man har gravid kvalme???:-)

Arh men jeg ved det ik, mc donalds er os blevet min ven og igår efter scanning var jeg så sulten og skidt så vi sku bare ha burgere NU så vi var inde på den nye Dollys diner i viborg og fik en kæmpe ond burger med spejlæg, onion rings og alt muligt andet klamt

Anmeld

22. februar 2013

Bertris

Jeg plejer at lade den stå under dynen i 3-4 timer og ser ikke til den, den er aldrig brændt på.

Anmeld

22. februar 2013

Mumto3

Jeg har i 20 år lavet risengrød under dynen ( ja, jeg er gammel) og den er ALDRIG brændt på. Jeg kan slet ikke se hvordan det skullE kunne lade sig gøre. Jeg sætter det over om morgenen og så er det klar til aftensmad om aftenen. Det vil sige det står under dynen i 7 timer. ( alt mellem 6 og 10 timer er fint til risengrød)

Anmeld

22. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Arh men jeg ved det ik, mc donalds er os blevet min ven og igår efter scanning var jeg så sulten og skidt så vi sku bare ha burgere NU så vi var inde på den nye Dollys diner i viborg og fik en kæmpe ond burger med spejlæg, onion rings og alt muligt andet klamt

Hold op det lyder godt:-):-):-)

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

Hold op det lyder godt:-):-):-)

Det var os ret lækkert og hjemme lavede fritter og rigtig diner stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.