Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina88 skriver: Ja og dreje hjul er bare nødvendigt når man har en mand med rygsøjle gigt...
Ja og dreje hjul er bare nødvendigt når man har en mand med rygsøjle gigt...
Åhh ja det kan jeg godt se.. Men det er altså os bare luksus man også bare kan dreje med en lillefinger.. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Åhh ja det kan jeg godt se.. Men det er altså os bare luksus man også bare kan dreje med en lillefinger.. hehe
Ja det er super lækkert Det er nu lidt mærkeligt at den drejer så let, når man er vant til at kører med Big Star Supreme, som man bestemt ikke kan dreje med en lillefinger
Christina88 skriver: Ja det er super lækkert Det er nu lidt mærkeligt at den drejer så let, når man er vant til at kører med Big Star Supreme, som man bestemt ikke kan dreje med en lillefinger
Haha ja det er rigtigt..
MIWULA skriver: Er da vist begyndt og blevet lidt meget skruk Og har forelsket mig i denne FLOTTE kombivogn som jeg bare MÅ eje næste gang.. Så må jeg jo bare håbe på en pige. hihi Glæder mig oz helt vildt til bare at være gravid igen.. Nåå men ville ikk rigtig noget bare vise jer min drømmevogn.
Er da vist begyndt og blevet lidt meget skruk Og har forelsket mig i denne FLOTTE kombivogn som jeg bare MÅ eje næste gang.. Så må jeg jo bare håbe på en pige. hihi
Glæder mig oz helt vildt til bare at være gravid igen..
Nåå men ville ikk rigtig noget bare vise jer min drømmevogn.
Ihh hvor jeg kender det..
Jeg har Magnus på 1,5 år der er ved at vokse ud af vores silvercross vogn, da den ikke er så lang.. så nu overvejer jeg at købe en anden, men ikke bare en anden, hel NY.. for jeg havde alligevel planlagt at købe en ny til den næste..
ano14316 skriver: Ihh hvor jeg kender det.. Jeg har Magnus på 1,5 år der er ved at vokse ud af vores silvercross vogn, da den ikke er så lang.. så nu overvejer jeg at købe en anden, men ikke bare en anden, hel NY.. for jeg havde alligevel planlagt at købe en ny til den næste..
Så skal du jo være sikker på det er den du også v il bruge til nr 2
MIWULA skriver: Så skal du jo være sikker på det er den du også v il bruge til nr 2
Det er jo det.. men nu må vi se.. regner med at å barnevognshusets lagerslag.. så må jeg se hvad der kommer med hjem..
ano14316 skriver: Det er jo det.. men nu må vi se.. regner med at å barnevognshusets lagerslag.. så må jeg se hvad der kommer med hjem..
Hvor er der det henne?
cwl skriver: Hvad blev der af denne vogn søs??Du venter en pige nu..
Hvad blev der af denne vogn søs??Du venter en pige nu..
Ja men der er så få af dem så den er ikk til at finde. desværre.
MIWULA skriver: Ja men der er så få af dem så den er ikk til at finde. desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128