Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er da vist begyndt og blevet lidt meget skruk Og har forelsket mig i denne FLOTTE kombivogn som jeg bare MÅ eje næste gang.. Så må jeg jo bare håbe på en pige. hihi
Glæder mig oz helt vildt til bare at være gravid igen..
Nåå men ville ikk rigtig noget bare vise jer min drømmevogn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Er da vist begyndt og blevet lidt meget skruk Og har forelsket mig i denne FLOTTE kombivogn som jeg bare MÅ eje næste gang.. Så må jeg jo bare håbe på en pige. hihi Glæder mig oz helt vildt til bare at være gravid igen.. Nåå men ville ikk rigtig noget bare vise jer min drømmevogn.
har også forelsket mig i den ved endnu ikke havd der gemmer sig i maven. men gik ned i vores ønske børns butik her i byen og spurgte på den og fik at vide at det var en 2011/12 model og den ville udgå når der ikke var flere af dem på lager
piap skriver: har også forelsket mig i den ved endnu ikke havd der gemmer sig i maven. men gik ned i vores ønske børns butik her i byen og spurgte på den og fik at vide at det var en 2011/12 model og den ville udgå når der ikke var flere af dem på lager
Ja det ved jeg desværre godt.. Meeen håber så bare jeg kan finde den på dba.dk når det blir min tid igen og hvis det blir en pige.. hihi.. Du kan jo også prøve og kigge efter den derinde..
Hvor er den flot
Miss-86 skriver: Hvor er den flot
Ja den er så fed.
Det er lige sagen hvis man virkelig er til lyserød. Det er små lyserøde elefanter der er på stoffet
Den er rigtig cute, vi vidste dog ikke hvad vi ventede så vi fik den med limited edition med grønne striber og får i stedet
Christina88 skriver: Det er lige sagen hvis man virkelig er til lyserød. Det er små lyserøde elefanter der er på stoffet Den er rigtig cute, vi vidste dog ikke hvad vi ventede så vi fik den med limited edition med grønne striber og får i stedet
Åhh ja og jeg elsker lyserød, blå og lime grøn.
Vi har oz nitro'en til vores søn i pp blue. Og barnevogen i Dark gray. Med får indeni os.
Jeg elsker deres design.
MIWULA skriver: Åhh ja og jeg elsker lyserød, blå og lime grøn. Vi har oz nitro'en til vores søn i pp blue. Og barnevogen i Dark gray. Med får indeni os. Jeg elsker deres design.
Ja gør jeg også og komfort Vi har også lige købt en nitro klapvogn i pp rød, glæder jeg mig dælme til at få hjem
Christina88 skriver: Ja gør jeg også og komfort Vi har også lige købt en nitro klapvogn i pp rød, glæder jeg mig dælme til at få hjem
Det kan jeg godt forstå det er sku også en lækker vogn..
MIWULA skriver: Det kan jeg godt forstå det er sku også en lækker vogn..
Ja og dreje hjul er bare nødvendigt når man har en mand med rygsøjle gigt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128