Hjælp! Min lejlighed stinker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Kay

Bøllemyr skriver:

Tak
Føler mig ikke sej.
Gud ja, det har du ret i. Ups
Men det lugter stadig ???

prøver lige at få fat i manden min og høre ham... om han kan forstå beskrivelsen af dimser...

men vi er enige om at du har taget risten op... og under den var der sådan en skrue dims ? som man kan skrue mere eller mindre fast...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Kay

godt så... han siger det lydder som om at vandlåsen er blevet ødelagt af hans kamp for at få den op... så der er ik noget du selv kan gøre...

som en midlertidig løsning kan du proppe en klud (evt gammelt viskestykke) der ned, når du ik bruger badet... for at forhindre lugten i at komme op... og så selvfølgelig tage det op når du skal bruge afløbet   indtil viseværten kommer og laver det

Anmeld

21. februar 2013

2721

Kay skriver:

godt så... han siger det lydder som om at vandlåsen er blevet ødelagt af hans kamp for at få den op... så der er ik noget du selv kan gøre...

som en midlertidig løsning kan du proppe en klud (evt gammelt viskestykke) der ned, når du ik bruger badet... for at forhindre lugten i at komme op... og så selvfølgelig tage det op når du skal bruge afløbet   indtil viseværten kommer og laver det

Super! Sikke en klaphat! Altså viceværten
Ja, ja så må jeg komme en klud i, for den her lugt er styg:-(
Tusind tak for hjælpen til dig og manden
Så håber jeg viceværten kan afse tid til os i morgen, ellers bliver det en lang weekend.

Anmeld

21. februar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Hej kloge kvinder og mænd.

Som overskriften lyder, så stinker min lejlighed af ja, undskyld for detaljer men af lort!
Fornylig var mit afløb i brusekabinen stoppet, min vicevært kom og rensede det. Men efterfølgende begyndte det at lugte der ude. Troede først det var min kattebakke, så jeg skiftede og skiftede men lige lidt hjalp det. Og idag lugter det altså som om der er nogen der har gjort midt i min stue og det kommer fra afløbet i min brusekabine!
Det er så styg en lugt og ejendomskontoret har lukket til i morgen

Jeg er blevet anbefalet at hælde vand i, men det tager kun lugten en halv times tid.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Jeg ville ringe til viceværten igen 

Det lyder som en kloakmester/vvs mand skal komme og kikke på det, med det samme! Det skal repereres inden weekenden.

Anmeld

21. februar 2013

2721

EllaRo skriver:

Jeg ville ringe til viceværten igen 

Dyt lyder som en kloakmester skal komme og kikke på det.

Tak for svar
De har lukket for telefonen indtil i morgen kl 08.00, så det vil desværre ikke hjælpe og ringe

Anmeld

21. februar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Tak for svar
De har lukket for telefonen indtil i morgen kl 08.00, så det vil desværre ikke hjælpe og ringe

Har de ikke en aktut telefonlinje på bolig kontor?

Anmeld

21. februar 2013

2721

EllaRo skriver:

Har de ikke en aktut telefonlinje på bolig kontor?

Ikke i følge min bog.

Anmeld

21. februar 2013

Kay

Bøllemyr skriver:

Super! Sikke en klaphat! Altså viceværten
Ja, ja så må jeg komme en klud i, for den her lugt er styg:-(
Tusind tak for hjælpen til dig og manden
Så håber jeg viceværten kan afse tid til os i morgen, ellers bliver det en lang weekend.

ja... pyhh ha for den da håber han fixer det i morgen

Anmeld

21. februar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Ikke i følge min bog.

Kan du kontakte dem via mail eller møde op på kontor?

Hvis det er almenbolig så skal de have en vagt telefonnr.

Anmeld

21. februar 2013

2721

Kay skriver:

ja... pyhh ha for den da håber han fixer det i morgen

Han er super sød, men ikke særlig effektiv og synes ALTID der er problemer og de bliver aldrig løst rigtigt.
Det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.