Hjælp! Min lejlighed stinker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

2721

Jibbe skriver:

Jeg ville også koge en kæmpe gryde vand og hælde det kogende vand i afløbet. Men det er nok hår osv der sidder deri så risten skal op og renses. Kan du ikke bruge en gaffel eller lign til at få den løs?

Jeg fik risten op, den er sådanne grå rund ting i med et hul i midten, det var den viceværten havde taget op, den sad helt løst. Har proppet den helt ned, den kunne kun dreje en lille bitte smule, men virker til den sidder fast nu. Har hældt kogende vand og eddike fra den grønne flaske i. Tror du det er den der er vandlåsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Jeg fik risten op, den er sådanne grå rund ting i med et hul i midten, det var den viceværten havde taget op, den sad helt løst. Har proppet den helt ned, den kunne kun dreje en lille bitte smule, men virker til den sidder fast nu. Har hældt kogende vand og eddike fra den grønne flaske i. Tror du det er den der er vandlåsen?

Det er vandlåsen, ja!  

Anmeld

21. februar 2013

2721

Dinna88 skriver:

Jeg har lige renset vores - tårerne stod ned ad kinderne på mig, og nu har jeg hovedpine Det er så ulækkert!
Har du ikke een du kanringe til? En buddy?

Nej, desværre ikke. Jeg kender ikke rigtig nogen mere, efter jeg er flyttet. Min far ville sikkert gerne have gjort det,men han ligger vandret derhjemme

Anmeld

21. februar 2013

2721

Dinna88 skriver:

Det er vandlåsen, ja!  

Tror du så det hjælper? Synes ikke detvar ret meget den lukkede til?
Ja, undskyld mine dumme spørgsmål, men har aldrig måtte klare sådan nogle ting før, så føler mig virkelig blondine dum.

Anmeld

21. februar 2013

Kay

Bøllemyr skriver:

Årh tusind tak<3
Der vil jeg prøve. Skal det være eddike fra den grønne flaske eller fra den gennemsigtige?

bare den almindelige... den fra den grønne er eddikesyrre

Anmeld

21. februar 2013

Kay

Bøllemyr skriver:

du er altså sej... det havde jeg ikke kunne fuinde ud af selv

od den grønne sgu os virke

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Tror du så det hjælper? Synes ikke detvar ret meget den lukkede til?
Ja, undskyld mine dumme spørgsmål, men har aldrig måtte klare sådan nogle ting før, så føler mig virkelig blondine dum.

Ingen dumme spørgsmål! Jeg ringede forvirret til min mor og spurgte om hvad pokker det var, da jeg opdagede den Men ja, den skal ikke sidde stramt i, der skulle gerne være noget gummi, der sluttet tæt. Og så gør vandet resten af arbejdet!

Anmeld

21. februar 2013

2721

Dinna88 skriver:

Ingen dumme spørgsmål! Jeg ringede forvirret til min mor og spurgte om hvad pokker det var, da jeg opdagede den Men ja, den skal ikke sidde stramt i, der skulle gerne være noget gummi, der sluttet tæt. Og så gør vandet resten af arbejdet!

Der var ingen gummi og her lugter stadig

Anmeld

21. februar 2013

2721

Kay skriver:

du er altså sej... det havde jeg ikke kunne fuinde ud af selv

od den grønne sgu os virke

Tak
Føler mig ikke sej.
Gud ja, det har du ret i. Ups
Men det lugter stadig ???

Anmeld

21. februar 2013

Jibbe

I vores afløb sidder der den øverste rist som tager det værste. Nedenunder sidder der en til rist der er formet som en skål der vender på hovedet, den sidder henover det øverste af røret. Det er den du skal have op og have renset. Tror det er den Dinna kalder vandlåsen den skal op og renses for der sidder såååå meget klamt lort deri og det har viceværten sikkert fået løsnet og deraf lugten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.