Hjælp! Min lejlighed stinker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.188 visninger
45 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

2721

Hej kloge kvinder og mænd.

Som overskriften lyder, så stinker min lejlighed af ja, undskyld for detaljer men af lort!
Fornylig var mit afløb i brusekabinen stoppet, min vicevært kom og rensede det. Men efterfølgende begyndte det at lugte der ude. Troede først det var min kattebakke, så jeg skiftede og skiftede men lige lidt hjalp det. Og idag lugter det altså som om der er nogen der har gjort midt i min stue og det kommer fra afløbet i min brusekabine!
Det er så styg en lugt og ejendomskontoret har lukket til i morgen

Jeg er blevet anbefalet at hælde vand i, men det tager kun lugten en halv times tid.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Dinna88

er der ikke vandlås på?! Med vandlås KAN det ikke lugte!

Anmeld

21. februar 2013

2721

er der ikke vandlås på?! Med vandlås KAN det ikke lugte!

Jeg aner det ikke. Han tog sådan en dims op af afløbet får at rense det, den var meget svær at få op, da fliserne åbenbart var så hullet var blevet for småt. Tænker om han ikke har fået sat den ordentligt ned igen, grundet hullet var for smalt

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Jeg aner det ikke. Han tog sådan en sims op af afløbet får at rense det, den var meget svær at få op, da fliserne åbenbart var så hullet var blevet for småt. Tænker om han ikke har fået sat den ordentligt ned igen, grundet hullet var for smalt

Det kunne meget vel være. Så snart vi tager vandlåsen op STINKER der grusomt, men den skal renses ofte !

Anmeld

21. februar 2013

2721

Dinna88 skriver:

Det kunne meget vel være. Så snart vi tager vandlåsen op STINKER der grusomt, men den skal renses ofte !

Stanken er også så fæl at jeg er ved at kaste op
Men jeg kan ikke få risten op. Den sidder virkelig godt fast. Og det er begrænset med værktøj jeg ejer.

Anmeld

21. februar 2013

Kay

Bøllemyr skriver:

Jeg aner det ikke. Han tog sådan en dims op af afløbet får at rense det, den var meget svær at få op, da fliserne åbenbart var så hullet var blevet for småt. Tænker om han ikke har fået sat den ordentligt ned igen, grundet hullet var for smalt

så sidder den garanteret ik ordentligt...

prøv at hælde en kande kogende vand derned og lige efter en helt flaske eddike... bare for fuld skrue så det kommer ordentlig rundt der nede...

og så skriv lige hvis de ik hjælper å prøver jeg at få fat i min mand (vvs'er) og høre ham hvad du kan gører

Anmeld

21. februar 2013

2721

Kay skriver:

så sidder den garanteret ik ordentligt...

prøv at hælde en kande kogende vand derned og lige efter en helt flaske eddike... bare for fuld skrue så det kommer ordentlig rundt der nede...

og så skriv lige hvis de ik hjælper å prøver jeg at få fat i min mand (vvs'er) og høre ham hvad du kan gører

Årh tusind tak<3
Der vil jeg prøve. Skal det være eddike fra den grønne flaske eller fra den gennemsigtige?

Anmeld

21. februar 2013

Jibbe

Jeg ville også koge en kæmpe gryde vand og hælde det kogende vand i afløbet. Men det er nok hår osv der sidder deri så risten skal op og renses. Kan du ikke bruge en gaffel eller lign til at få den løs?

Anmeld

21. februar 2013

2721

Jibbe skriver:

Jeg ville også koge en kæmpe gryde vand og hælde det kogende vand i afløbet. Men det er nok hår osv der sidder deri så risten skal op og renses. Kan du ikke bruge en gaffel eller lign til at få den løs?

Den blev renset for 2 uger siden
Lugt problemet kom først derefter. Jeg har prøvet både gaffel, skruetrækker og parpegøjetang(mener jeg den hedder)

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Stanken er også så fæl at jeg er ved at kaste op
Men jeg kan ikke få risten op. Den sidder virkelig godt fast. Og det er begrænset med værktøj jeg ejer.

Jeg har lige renset vores - tårerne stod ned ad kinderne på mig, og nu har jeg hovedpine Det er så ulækkert!
Har du ikke een du kanringe til? En buddy?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.