Hvor længe ammer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Om natten ville jeg nok vække ham efter 3 timer hvis han har været eller er lidt små gul ,,,  Når han falder i søvn efter 10 min kan du gå ud og skifte ham så han vågner og måske kan spise lidt mere , Det er rigtigt vigtig han får en masse ind så alle affaldsstofferne kan komme ud .. Hvis de udvikler gulsot så siger de ikke til mere når de er sultne da de bliver så slappe og trætte ,, Så vær lidt efter ham ,, Så får du også stimuleret din mælkeproduktion bedre

Han siger fint til når han er sulten, men har det bare med at falde hen iammningen i små 5 min og så spiser han igen og så tager han enten 5 min eller 2 timer lige efter ammningen.

Han har på entet tidspunkt været gul, kun haft lidt som om det sort er løbet ud i øjnene, hvilket sp sagde at lidt sulsort.

han giver fint lyde fra sig om natten han er bare ikke rigtig vågen, men kommer med de sødeste små lyder når han sover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Han siger fint til når han er sulten, men har det bare med at falde hen iammningen i små 5 min og så spiser han igen og så tager han enten 5 min eller 2 timer lige efter ammningen.

Han har på entet tidspunkt været gul, kun haft lidt som om det sort er løbet ud i øjnene, hvilket sp sagde at lidt sulsort.

han giver fint lyde fra sig om natten han er bare ikke rigtig vågen, men kommer med de sødeste små lyder når han sover.

Når ok  Er så nervøs for spædbørn der sover meget fordi min datter fik gulsot der pludselig løb løbsk   ,,,,,,,    

Anmeld

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Når ok  Er så nervøs for spædbørn der sover meget fordi min datter fik gulsot der pludselig løb løbsk   ,,,,,,,    

Jeg har det bestem heller ikke godt med det, men så længe vi kan de det hvide bliver mere hvid må det jo gå den rigtige vej...

nu har han lige spist i 25 min

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Jeg har det bestem heller ikke godt med det, men så længe vi kan de det hvide bliver mere hvid må det jo gå den rigtige vej...

nu har han lige spist i 25 min

Jo jo det lyder som det går den rigtige vej  Det er først kritisk hvis de er gule til under knæene ,,

Anmeld

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Jo jo det lyder som det går den rigtige vej  Det er først kritisk hvis de er gule til under knæene ,,

Han er på ingen måder gul, mere blå når han bliver sur... har det dejlig tempermant (staves)

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Han er på ingen måder gul, mere blå når han bliver sur... har det dejlig tempermant (staves)

He he ironisk ?? Er han nem ???  Dejligt det er overstået hva ??

Anmeld

21. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

uuuuh håber ikke jeg har det sådan så længe...

her er ammningen lidt underlig i dag han spiser kun 10min hver gang og så sover han, i godt 2 timer, så siden i går ved en 20 tiden har han stort set kun sovet

uha nyd det, snart hopper han rundt... det går så stærkt.. man kan slet ikke følge med..  nichlas spiste heller ikke længere end 5-10 min... men min sp sagde at nogen bare spiser hurtigt og han nok skal få det samme som en der har spist i 1½time..

Anmeld

21. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Englebisse skriver:

Min søn er også 1 år og jeg er også stadig meget følsom. Græder over alt. Kan slet ikke klar dårlig historier om børn. Bare det med ham drengen der døde af at sluge et batteri. Uha hver gang jeg tænker på det så græder jeg. Så ens følelser sidder virkelig uden på tøjet når man har fået børn, og især lige efter en fødsel.

Med amning så sad jeg også længe med min søn engang imellem. Husk og skifte bryst hvis han ikke er færdig efter 20-30 min. Det råd fik jeg hvis han blev ved med at amme, for så er det fordi der ikke er nok mælk i det bryst du startede med. Ham skal selvfølgelig tømme dit bryst for det sidste er jo fløden ;-)
Kan selv huske hvor svært det var med det amning..

det er så frygteligt, jeg hyler også når jeg tænker på det.. kan slet ikke forstå at det er sket..

Anmeld

22. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

He he ironisk ?? Er han nem ???  Dejligt det er overstået hva ??

Ja han er super nem selvfølige er det hård, men hvade faktisk troet det var hårde og efter jeg har fået sovet og kommet hjem hvor der er ro går det hele meget bedre, mælken er løbet til og han afviser flasken...

Og er så glad for han er ude, nu skal jeg bare have accepteret at det endet i et kejsersnit og at det hele lige pludselig blevet trukket ned overhovedet på mig...

Anmeld

22. juni 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

uha nyd det, snart hopper han rundt... det går så stærkt.. man kan slet ikke følge med..  nichlas spiste heller ikke længere end 5-10 min... men min sp sagde at nogen bare spiser hurtigt og han nok skal få det samme som en der har spist i 1½time..

Ja og han sige jo til når han er sulten igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.