Hvor længe ammer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

he he, min dreng er 1 år nu og jeg hyler for et godt ord.. feks skal jeg bare se en sød baby i tv, så sidder jeg med tåre ned af kinderne.. jeg kan græde over alt...

uuuuh håber ikke jeg har det sådan så længe...

her er ammningen lidt underlig i dag han spiser kun 10min hver gang og så sover han, i godt 2 timer, så siden i går ved en 20 tiden har han stort set kun sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

uuuuh håber ikke jeg har det sådan så længe...

her er ammningen lidt underlig i dag han spiser kun 10min hver gang og så sover han, i godt 2 timer, så siden i går ved en 20 tiden har han stort set kun sovet

Han er ikke gul i huden eller i det hvide i øjnene vel ??

Anmeld

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Han er ikke gul i huden eller i det hvide i øjnene vel ??

Nej han har en lille bitte smule gulsort i øjene men ikke noget vi skulle være nervøse for... sp var her i går

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Nej han har en lille bitte smule gulsort i øjene men ikke noget vi skulle være nervøse for... sp var her i går

Godt nok   Så er der styr på det ....
Han skal bare melde sig ca hver 3 time ,, der skal helst ikke gå længere tid i mellem ,,

Anmeld

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Godt nok   Så er der styr på det ....
Han skal bare melde sig ca hver 3 time ,, der skal helst ikke gå længere tid i mellem ,,

han små sover i 2 timer hvor han engang i mellem åbner øjnen ganske kort og så er han væk igen...

men hvis han var sulten skulle han jo nok sige til.

han ammede i 30 min i nat kl 24 og spise 80ml kl halv 5 i nat så han har da fået noget at spise og jeg ammede 30 min kl 8 til morgen, men eller s har den stået på 10 min når han vågner og så sover han igen.

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

han små sover i 2 timer hvor han engang i mellem åbner øjnen ganske kort og så er han væk igen...

men hvis han var sulten skulle han jo nok sige til.

han ammede i 30 min i nat kl 24 og spise 80ml kl halv 5 i nat så han har da fået noget at spise og jeg ammede 30 min kl 8 til morgen, men eller s har den stået på 10 min når han vågner og så sover han igen.

Ok men går der mere end 3 timer i mellem måltiderne ???

Anmeld

21. juni 2009

SaNiNa

Tanja.. skriver:

Ok men går der mere end 3 timer i mellem måltiderne ???

Nej kun om natten der kan han godt sove 5-7 timer i træk uden noget problem

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Om natten ville jeg nok vække ham efter 3 timer hvis han har været eller er lidt små gul ,,,  Når han falder i søvn efter 10 min kan du gå ud og skifte ham så han vågner og måske kan spise lidt mere , Det er rigtigt vigtig han får en masse ind så alle affaldsstofferne kan komme ud .. Hvis de udvikler gulsot så siger de ikke til mere når de er sultne da de bliver så slappe og trætte ,, Så vær lidt efter ham ,, Så får du også stimuleret din mælkeproduktion bedre

Anmeld

21. juni 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Nej kun om natten der kan han godt sove 5-7 timer i træk uden noget problem

Om natten ville jeg nok vække ham efter 3 timer hvis han har været eller er lidt små gul ,,,  Når han falder i søvn efter 10 min kan du gå ud og skifte ham så han vågner og måske kan spise lidt mere , Det er rigtigt vigtig han får en masse ind så alle affaldsstofferne kan komme ud .. Hvis de udvikler gulsot så siger de ikke til mere når de er sultne da de bliver så slappe og trætte ,, Så vær lidt efter ham ,, Så får du også stimuleret din mælkeproduktion bedre

Glemte at citere..

Anmeld

21. juni 2009

Englebisse

karina22 skriver:

he he, min dreng er 1 år nu og jeg hyler for et godt ord.. feks skal jeg bare se en sød baby i tv, så sidder jeg med tåre ned af kinderne.. jeg kan græde over alt...

Min søn er også 1 år og jeg er også stadig meget følsom. Græder over alt. Kan slet ikke klar dårlig historier om børn. Bare det med ham drengen der døde af at sluge et batteri. Uha hver gang jeg tænker på det så græder jeg. Så ens følelser sidder virkelig uden på tøjet når man har fået børn, og især lige efter en fødsel.

Med amning så sad jeg også længe med min søn engang imellem. Husk og skifte bryst hvis han ikke er færdig efter 20-30 min. Det råd fik jeg hvis han blev ved med at amme, for så er det fordi der ikke er nok mælk i det bryst du startede med. Ham skal selvfølgelig tømme dit bryst for det sidste er jo fløden ;-)
Kan selv huske hvor svært det var med det amning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.