NF var en ommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Lige præcis - så det er altså ikke altid, at den der med "den første menstruationsdag" tæller

Det er lidt mærkeligt, at man frygter NF så meget, synes du ikke? Jeg har det på helt samme måde, hvorimod min kæreste siger, at jeg skal lade være med at tænke på, hvis der er noget galt. Ja tak, det er altså ikke så nemt!!

Åh det er da lækkert med de ekstra skanninger! Jeg har allerede sagt herhjemme, at jeg gerne vil til en tidlig kønsskanning, det er jo ulideligt at skulle vente til uge 20!

Ha ha 3 er også mange på én gang!!! Tror han så på dig

Ja jeg havde styr på cyklus, så det burde være min beregning, hvilket fødselslægen også gav mig ret i da hun scannede mig for 4 uger siden 

Jeg syntes ikke jeg var SÅ nervøs da jeg ventede min datter, men det er vel helt normalt. Vi krydser alt for at bebserne i vores mavser klarer sig fint  Men det vil også være sidste chance jeg skal til NF - der vil jeg være 13+2. Jeg var glad for at få den scanning 6+4 - så fik jeg også set at der var noget  I min datters graviditet blev jeg også scannet ca. hver 4 uge - lidt for meget til sidst med alle de aftaler, men det er dejligt at være i trygge hænder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Christina89

Hailiesmom11 skriver:

Ja ellers så må jeg få en tid et par dage senere. . Synes ikke det ville være fedt at blive væk første dag. .

Nej det vil jeg godt give dig ret i

Anmeld

25. februar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Ja jeg havde styr på cyklus, så det burde være min beregning, hvilket fødselslægen også gav mig ret i da hun scannede mig for 4 uger siden 

Jeg syntes ikke jeg var SÅ nervøs da jeg ventede min datter, men det er vel helt normalt. Vi krydser alt for at bebserne i vores mavser klarer sig fint  Men det vil også være sidste chance jeg skal til NF - der vil jeg være 13+2. Jeg var glad for at få den scanning 6+4 - så fik jeg også set at der var noget  I min datters graviditet blev jeg også scannet ca. hver 4 uge - lidt for meget til sidst med alle de aftaler, men det er dejligt at være i trygge hænder 

Så er der bestemt ikke noget at komme efter!!

Jeg tror også nogle gange, at jeg bekymrer mig ALT for meget, men det er som om, at jeg føler mig mere rolig nu, fordi jeg har set bebse, men det kan vel nå at ændre sig endnu

Det krydser vi i hvert fald fingre for

Selvom det må være SÅ dejligt at se bebse ret ofte, så kan jeg godt forstå, at det bliver lidt for meget at rende til alle de aftaler til sidst. Man skal jo også lige have fri fra skole/job osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.