NF var en ommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
22 svar
1 synes godt om
20. februar 2013

Christina89

Jeg er blevet sat 17 dage tilbage!  

Var til nf i går, fordi min egen læge bestemt mente (og han lavede en endda en GU for at mærke efter), at jeg skulle være 12+1 i går, men efter mine egne beregninger ville jeg altså ikke være mere end 9+5 - det skal lige siges, at jeg har haft en meget svingende cyklus i over et år, men jeg kunne bare ikke få det til at passe, at jeg skulle være så langt henne...

Men som sagt tager vi til den her nf, og der ligger bare den dejligste, lille blob og har det fantastisk - vel og mærke ikke større end 3 cm (så er kun 9+5), men iih hvor var det en stor oplevelse! Vi så hjertet slå derudaf, og vi fik endda også lov til at høre hjertelyd  Skøn, skøn oplevelse!

Nu må vi tålmodigt vente på at skulle til "den rigtige" nf den 8/3, og glæder mig allerede helt vildt! Har nu termin den 19/9 frem for den 2/9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Var til nf i går, fordi min egen læge bestemt mente (og han lavede en endda en GU for at mærke efter), at jeg skulle være 12+1 i går, men efter mine egne beregninger ville jeg altså ikke være mere end 9+5 - det skal lige siges, at jeg har haft en meget svingende cyklus i over et år, men jeg kunne bare ikke få det til at passe, at jeg skulle være så langt henne...

Men som sagt tager vi til den her nf, og der ligger bare den dejligste, lille blob og har det fantastisk - vel og mærke ikke større end 3 cm (så er kun 9+5), men iih hvor var det en stor oplevelse! Vi så hjertet slå derudaf, og vi fik endda også lov til at høre hjertelyd  Skøn, skøn oplevelse!

Nu må vi tålmodigt vente på at skulle til "den rigtige" nf den 8/3, og glæder mig allerede helt vildt! Har nu termin den 19/9 frem for den 2/9

Wow det er mange dage at blive sat tilbage  Glæd dig over at i kommer til at se baby en gang til 

Anmeld

20. februar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Wow det er mange dage at blive sat tilbage  Glæd dig over at i kommer til at se baby en gang til 

Ja, det synes jeg også!  Men min læge ville ikke lytte til mig, for jeg havde det på fornemmelsen. Havde heldigvis også sagt til min kæreste, at han ikke skulle blive skuffet, hvis jeg blev sat tilbage

Det er heldigvis det gode ved det, at vi kommer til at se lille blob igen

Anmeld

20. februar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Ja, det synes jeg også!  Men min læge ville ikke lytte til mig, for jeg havde det på fornemmelsen. Havde heldigvis også sagt til min kæreste, at han ikke skulle blive skuffet, hvis jeg blev sat tilbage

Det er heldigvis det gode ved det, at vi kommer til at se lille blob igen

Jeg har selv sat et væddemål i gang med min læge - de tager min termin udfra 1. mens dag, men jeg ved at jeg har en cyklus på 33 dage  Det holdte også stik, da jeg fik en scanning dagen efter 6+4 af min fødselslæge (jeg bliver fulgt tæt på Rigshospitalet igennem graviditeten pga. sukkersyge). Nu glæder jeg mig bare til NF den 11/3 

Anmeld

20. februar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Jeg har selv sat et væddemål i gang med min læge - de tager min termin udfra 1. mens dag, men jeg ved at jeg har en cyklus på 33 dage  Det holdte også stik, da jeg fik en scanning dagen efter 6+4 af min fødselslæge (jeg bliver fulgt tæt på Rigshospitalet igennem graviditeten pga. sukkersyge). Nu glæder jeg mig bare til NF den 11/3 

De læger skal dælme lære at lytte til os kvinder!!  Så håber jeg, at I har væddet om noget godt

Hvor bliver det spændende med NF, der er jo ikke længe til Får du så flere skanninger i løbet af din graviditet? Udover de sædvanlige selvfølgelig 

Jeg var nu allermest spændt på at se, hvor mange der lå i min mave! Jeg er selv tvilling, men der var altså kun én. Pyh min kæreste så lettet ud

Anmeld

20. februar 2013

AnthonsMor

Christina89 skriver:

Det var satme mange dage

MEN godt at I så en skøn lille skid med bankende hjerte, det er jo altså det vigtigste

Jeg blev også sat omkring en uge tilbage da jeg var til min NF for laaaaaang tid siden, dog kan hverken lægen, sygeplejersken hos lægen, terminsberegneren herinde eller jeg selv forstå det, men der må jo være noget om det Det betød så også en ekstra NF til os, det var jo bare DEJLIGT!

Og tillykke med spiren!

Anmeld

20. februar 2013

Trinebaby

Hvornår havde du sidste mens dag første dag

Anmeld

20. februar 2013

Trinebaby

Hov engang lort jeg fik skrevet hvornår var første dag i din sidste mens Hehe

Anmeld

20. februar 2013

Hailiesmom11

Christina89 skriver:

Det gør jo ikke noget at du blev sat tilbage når det var det du regnede med... og så får i bebse at se en ekstra gang
Er selv 9+3 i dag så der er 3 dages forskel på vores ternin.. hvor er det hyggeligt at man kan følge med andre der er gravid

Anmeld

21. februar 2013

Christina89

Martsbaby skriver:

Det var satme mange dage

MEN godt at I så en skøn lille skid med bankende hjerte, det er jo altså det vigtigste

Jeg blev også sat omkring en uge tilbage da jeg var til min NF for laaaaaang tid siden, dog kan hverken lægen, sygeplejersken hos lægen, terminsberegneren herinde eller jeg selv forstå det, men der må jo være noget om det Det betød så også en ekstra NF til os, det var jo bare DEJLIGT!

Og tillykke med spiren!

Ja for søren da!  Jeg tror nærmere, at jeg ville blive ked af det, hvis vi fandt ud af det, INDEN jeg så lille bebse!

Ha ha, får man også en ny nf, når det er var en uge?

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.