NF var en ommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Christina89

Trinebaby skriver:

Hov engang lort jeg fik skrevet hvornår var første dag i din sidste mens Hehe

Min sidste første menstruationsdag var den 26/11, derfor regnede min egen læge med, at jeg var længere henne - men jeg vidste jo, at min cyklus var på ca. 46 dage - så  jeg fik ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Christina89

Hailiesmom11 skriver:

Det gør jo ikke noget at du blev sat tilbage når det var det du regnede med... og så får i bebse at se en ekstra gang
Er selv 9+3 i dag så der er 3 dages forskel på vores ternin.. hvor er det hyggeligt at man kan følge med andre der er gravid

Lige præcis, det trøster jeg mig også med  

Hvor dejligt! Tillykke med spiren  Har du fået indkaldelse til NF?

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Christina89 skriver:

Lige præcis, det trøster jeg mig også med  

Hvor dejligt! Tillykke med spiren  Har du fået indkaldelse til NF?

Ja har lige fået i dag d. 11/3 så det er bare herligt mindre herligt at det er på min første skoledag

Anmeld

21. februar 2013

AnthonsMor

Christina89 skriver:

Ja for søren da!  Jeg tror nærmere, at jeg ville blive ked af det, hvis vi fandt ud af det, INDEN jeg så lille bebse!

Ha ha, får man også en ny nf, når det er var en uge?

Tak

Ja jeg fik en ny NF.. De kunne jo ikke måle noget så tidlig

Så fik en tid lidt over en uge senere

Anmeld

21. februar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

De læger skal dælme lære at lytte til os kvinder!!  Så håber jeg, at I har væddet om noget godt

Hvor bliver det spændende med NF, der er jo ikke længe til Får du så flere skanninger i løbet af din graviditet? Udover de sædvanlige selvfølgelig 

Jeg var nu allermest spændt på at se, hvor mange der lå i min mave! Jeg er selv tvilling, men der var altså kun én. Pyh min kæreste så lettet ud

Haha ja, vi kender jo vores kroppe bedst  Nej, hun var ikke ret villig til at vædde - jeg fik standardsvaret at de regner ud fra 1. mens dag  Jeg blev også sat 5 dage tilbage til NF med min datter, så satser på at min egen beregning holder igen 

Ja, nu er der langt om længe ikke så længe til NF - jeg frygter den virkelig  Jeg får ca 4-5 ekstra scanninger for at se hvordan baby vokser osv. ud over de alm. scanninger  Haha ja vi ved at der kun er 1 her - det bekræftede fødselslægen, men det kunne dælme være sjovt hvis hun siger der er 2, jeg har truet kæresten med at der er 3 

Anmeld

24. februar 2013

Christina89

Hailiesmom11 skriver:

Ja har lige fået i dag d. 11/3 så det er bare herligt mindre herligt at det er på min første skoledag

Dejligt, det er lige et par dage efter mig. HUSK en opdatering

Ha ha, så må du allerede have din første "pjækkedag"

Anmeld

24. februar 2013

Christina89

Martsbaby skriver:

Ja jeg fik en ny NF.. De kunne jo ikke måle noget så tidlig

Så fik en tid lidt over en uge senere

Arh okay, dejligt  Så er det altså heller ikke SÅ slemt at blive rykket tilbage, når man får en ny skanning

Anmeld

24. februar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Haha ja, vi kender jo vores kroppe bedst  Nej, hun var ikke ret villig til at vædde - jeg fik standardsvaret at de regner ud fra 1. mens dag  Jeg blev også sat 5 dage tilbage til NF med min datter, så satser på at min egen beregning holder igen 

Ja, nu er der langt om længe ikke så længe til NF - jeg frygter den virkelig  Jeg får ca 4-5 ekstra scanninger for at se hvordan baby vokser osv. ud over de alm. scanninger  Haha ja vi ved at der kun er 1 her - det bekræftede fødselslægen, men det kunne dælme være sjovt hvis hun siger der er 2, jeg har truet kæresten med at der er 3 

Lige præcis - så det er altså ikke altid, at den der med "den første menstruationsdag" tæller

Det er lidt mærkeligt, at man frygter NF så meget, synes du ikke? Jeg har det på helt samme måde, hvorimod min kæreste siger, at jeg skal lade være med at tænke på, hvis der er noget galt. Ja tak, det er altså ikke så nemt!!

Åh det er da lækkert med de ekstra skanninger! Jeg har allerede sagt herhjemme, at jeg gerne vil til en tidlig kønsskanning, det er jo ulideligt at skulle vente til uge 20!

Ha ha 3 er også mange på én gang!!! Tror han så på dig

Anmeld

24. februar 2013

AnthonsMor

Christina89 skriver:

Arh okay, dejligt  Så er det altså heller ikke SÅ slemt at blive rykket tilbage, når man får en ny skanning

Nej det er ikke verdens undergang

Anmeld

24. februar 2013

Hailiesmom11

Christina89 skriver:

Dejligt, det er lige et par dage efter mig. HUSK en opdatering

Ha ha, så må du allerede have din første "pjækkedag"

Ja ellers så må jeg få en tid et par dage senere. . Synes ikke det ville være fedt at blive væk første dag. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.