banana3 skriver:
Når man er kommet over de 12 uger, og baby ikke fejler noget? jeg havde en snak med en veninde om det i går, hun mente man kunne til og med 18 uge? er det virkelig rigtig? Er klar over at man skal søge om det når det er så sent, men der må da være en grænse for hvornår man siger nu må du føde barnet og så evt bort adoptere det? Jeg ville da synes det var helt igennem forfærdeligt at skulle få abort med så "stor" en baby??
Hvad er jeres syn på abort? Jeg synes det er svært, jeg går 100% ind for det, men hvor går grænsen?

har en gammel veninde (snakker ikke med hende mere) som fik en abort i uge 19 (en pille der skulle slå den lille ihjel) og i uge 20 skulle hun så føde det døde barn, de havde så bare lige glemt og oplyse hende om at det nogen gang overlever sådan en pille og fødsel, så derfor fik hun en lille levene pige (så sund og rask ud) som de så kom i en balje og ud i skyllerummet, hvor den lille så kunne ligge og udånde for sig selv (tog omkring 12 min) 
jeg er så harm over det er noget der forgår her hjemme, jeg er 100 % imod abort, men er tilgengæld også imod at man får børn hvis man kan få sig selv til sådan noget som min gamle veninde gøre, det skal også lige sige at grunde til hun fik det fjernet, var fordi hun ikke lige synes det var "sjovt" mere og være gravid...
var så gal og bliver det stadig når jeg tænker på det ....
Anmeld