Veninder med til bryllup?? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Lene Unik

Det er svært at anbefale. Det kommer jo an på så meget. Men jeg kan fortælle, at da vi blev gift, der havde jeg nogle rigtig skønne studieveninder. Jeg havde kendt dem et par år, og flere af dem havde fået kærester inden for kort tid. Her besluttede vi, at det kun var veninderne der blev inviteret, men det var heller ikke mænd (endnu). Når man er gift eller bor sammen, så synes jeg det er en anden ting, og mere forventeligt at begge parter bliver inviteret.

Jeg blev gift da jeg var 24 år, og nogle af veninderne et par år yngre, det havde også betydning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Altså personligt, hvis det var mig..
Så ville jeg ikke invitere dem med, det lyder nok hårdt. MEN nære venner er I næppe, når I kun ses 3-4 gange om året.
Og til et bryllup synes jeg man skal priortere dem, der betyder mest.

Hvorfor også 'spilde' penge på folk der ikke står en nær?

Anmeld

20. marts 2013

M (:

Annemor... skriver:

Kære kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres mening om dette her. For kan åbenbart ikke selv tage en beslutning

Jeg er i den heldige situtation at jeg skal giftes den 7. sept.

Min kæreste og jeg har nogenlunde tjek på hvem der skal med. Men jeg har to barndomsveninder som jeg ikke kan finde ud af om jeg skal invitere med, og hvis de så skal med skal deres kæreste/mand så også med?? Jeg ser veninderne 3-4 gange om året, men vores mænd/kærester er aldrig med når vi mødes.

Kom endelig med jeres bud og spørg hvis der er noget I ikke forstår

Hvis du/I ikke rigtig har et forhold til mændene, så kunne jeg godt finde på at invitere uden påhæng - jeg har også en venindekreds, hvor vi kun ses uden mænd, og jeg ville ikke synes det var underligt at blive inviteret uden.. 

Anmeld

20. marts 2013

DitteFisk

Jeg er selv lige blevet inviteret til en af min kærestes kammeraters bryllup, trods jeg kun har mødt dem 2 gange på 4 år  

Er man et par, så er man et par. Og hvis veninderne skal med synes jeg også deres partner skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.