Veninder med til bryllup?? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
23 svar
4 synes godt om
20. februar 2013

Annemor...

Kære kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres mening om dette her. For kan åbenbart ikke selv tage en beslutning

Jeg er i den heldige situtation at jeg skal giftes den 7. sept.

Min kæreste og jeg har nogenlunde tjek på hvem der skal med. Men jeg har to barndomsveninder som jeg ikke kan finde ud af om jeg skal invitere med, og hvis de så skal med skal deres kæreste/mand så også med?? Jeg ser veninderne 3-4 gange om året, men vores mænd/kærester er aldrig med når vi mødes.

Kom endelig med jeres bud og spørg hvis der er noget I ikke forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Zafir

De skal da helt sikkert med.

Jeg syntes ikke man skal sortere på den måde. Bare hold en ordenlig fest.

Anmeld

20. februar 2013

Annemor...

Zafir skriver:

De skal da helt sikkert med.

Jeg syntes ikke man skal sortere på den måde. Bare hold en ordenlig fest.

Kun veninderne eller også deres kærester/mænd?

Anmeld

20. februar 2013

IG

Jeg synes helt sikkert du skal invitere dem med + 1

Anmeld

20. februar 2013

Zafir

Annemor... skriver:

Kun veninderne eller også deres kærester/mænd?

Også deres kærester og mænd

Anmeld

20. februar 2013

Asta&Alfred

Annemor... skriver:

Kære kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres mening om dette her. For kan åbenbart ikke selv tage en beslutning

Jeg er i den heldige situtation at jeg skal giftes den 7. sept.

Min kæreste og jeg har nogenlunde tjek på hvem der skal med. Men jeg har to barndomsveninder som jeg ikke kan finde ud af om jeg skal invitere med, og hvis de så skal med skal deres kæreste/mand så også med?? Jeg ser veninderne 3-4 gange om året, men vores mænd/kærester er aldrig med når vi mødes.

Kom endelig med jeres bud og spørg hvis der er noget I ikke forstår

Jeg synes også du skal invitere dem med inkl. deres mand/kæreste. Man bliver jo kun gift én gang og så er det også en oplagt mulighed for at din kommende mand kan hilse på dem deres mand/kæreste:-)

Anmeld

20. februar 2013

HeidiØ

Jeg synes også de skal med da .. men jeg er i tvivl mht mændende. Jeg er med i en venindegruppe hvor vi er 9. 5 af os har kærester, men det er jo faktisk sjældent de er med. Jeg tog en snak med dem om det, og vi endte med kun at invitere mine 8 veninder uden kærester

Men altså - de er jo osse "bare kærester" og ikke mænd/har børn. Så den er lidt tricky!

Du kan jo prøve at tale med dem om det? Er jo træls hvis I ikke så godt kender mændende.. altså dig og din kæreste Men igen, så 4 fra eller til...

Ja.. lidt forvirrende indlæg jeg fik bakset sammen her haha!

Anmeld

20. februar 2013

booster_88

Personligt ville jeg invitere dem med, og nok også deres mænd, det er mest fordi vi altid invitere påhæng med herhjemme

Men snak evt. med dem om de vil have deres mænd med, det kan jo godt være de syntes det vil være underligt at have dem med.

Anmeld

20. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Selvfølgelig skal de da med. Man kan ikke kun invitere den ene bare når man er et par. Så kan de selv vælge om manden skal med.

Jeg ville personligt synes det var mærkeligt, at jeg kun blev inviteret med til et bryllup uden min mand selvom jeg kun så min veninde alene.

Anmeld

20. februar 2013

Lotus86

De skal da med, inklusiv mænd, synes ikke man kan tillade sig andet. Hvis jeg blev inviteret til et stort arrengement uden min partner, så ville jeg ikke komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.