Veninder med til bryllup?? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Annemor...

IG skriver:

Jeg synes helt sikkert du skal invitere dem med + 1

Så er det nok sådan at det ender. Synes bare det er svært når man ikke rigtig kender deres kærester/mænd. Men vi kan da nå at invitere dem til spisning, så har min kæreste da også set dem inden brylluppet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Annemor...

Zafir skriver:

Også deres kærester og mænd

Det var også lidt det jeg havde overvejet

Anmeld

20. februar 2013

Annemor...

Lotus86 skriver:

De skal da med, inklusiv mænd, synes ikke man kan tillade sig andet. Hvis jeg blev inviteret til et stort arrengement uden min partner, så ville jeg ikke komme.

Okay, tak for dit svar

Anmeld

20. februar 2013

Annemor...

HeidiØ skriver:

Jeg synes også de skal med da .. men jeg er i tvivl mht mændende. Jeg er med i en venindegruppe hvor vi er 9. 5 af os har kærester, men det er jo faktisk sjældent de er med. Jeg tog en snak med dem om det, og vi endte med kun at invitere mine 8 veninder uden kærester

Men altså - de er jo osse "bare kærester" og ikke mænd/har børn. Så den er lidt tricky!

Du kan jo prøve at tale med dem om det? Er jo træls hvis I ikke så godt kender mændende.. altså dig og din kæreste Men igen, så 4 fra eller til...

Ja.. lidt forvirrende indlæg jeg fik bakset sammen her haha!

Tror det ender med at jeg inviterer dem alle også må de selv bestemme. Synes bare det er svært når man ikke rigtig kender deres kærester/mænd. Men vi kan da nå at invitere dem til spisning, så har min kæreste da også set dem inden brylluppet

Anmeld

20. februar 2013

Hvem?

Annemor... skriver:

Kære kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres mening om dette her. For kan åbenbart ikke selv tage en beslutning

Jeg er i den heldige situtation at jeg skal giftes den 7. sept.

Min kæreste og jeg har nogenlunde tjek på hvem der skal med. Men jeg har to barndomsveninder som jeg ikke kan finde ud af om jeg skal invitere med, og hvis de så skal med skal deres kæreste/mand så også med?? Jeg ser veninderne 3-4 gange om året, men vores mænd/kærester er aldrig med når vi mødes.

Kom endelig med jeres bud og spørg hvis der er noget I ikke forstår

Jeg er nok lidt en anden holdning end de fleste, men jeg kan virkelig ikke se, hvorfor jeg skulle inviterer deres kærester med til mit bryllup, når jeg aldrig har mødt dem, for os var vores bryllup FOR os, vi ville kende dem der skulle med og det gjorde at vi havde et brag af en fest

Så jeg kunne sagtens finde på kun at invitere dem

Og håber i får en fantastisk dag

Anmeld

20. februar 2013

Lotus86

Annemor... skriver:

Okay, tak for dit svar

Det var så lidt

Kan se at det ser ud som om jeg skriver, at man ikke kan tillade sig andet end at inviterer dem alle med, det er ikke sådan ment, for du bestemmer selvfølgelig selv om dine veninder skal med, mener bare, at man ikke kan tillade sig ikke at inviterer mændene også

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

De skal da helt sikkert med, og mandfolkene også 

Det ville jo være en enestående chance for at lære mændene bedre at kende, og hvem ved om ikke din mand måske også ville kunne blive venner med deres mænd så chancen for at mødes oftere blev større? 

Anmeld

20. februar 2013

Kløver

Jeg ville invitere dem begge og med påhæng, så kan de selv bestemme

til vores bryllup, og begge børns barnedåb, har ejg nogle veninder, som blev inviteret med, med påhæng

Anmeld

20. februar 2013

Fuglemor

Annemor... skriver:

Kære kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres mening om dette her. For kan åbenbart ikke selv tage en beslutning

Jeg er i den heldige situtation at jeg skal giftes den 7. sept.

Min kæreste og jeg har nogenlunde tjek på hvem der skal med. Men jeg har to barndomsveninder som jeg ikke kan finde ud af om jeg skal invitere med, og hvis de så skal med skal deres kæreste/mand så også med?? Jeg ser veninderne 3-4 gange om året, men vores mænd/kærester er aldrig med når vi mødes.

Kom endelig med jeres bud og spørg hvis der er noget I ikke forstår

Vi skal giftes til sommer, og her er alle venner der ikke er fælles venner valgt fra. 

Så jeg havde valgt dem fra

Anmeld

20. februar 2013

IG

Annemor... skriver:

Så er det nok sådan at det ender. Synes bare det er svært når man ikke rigtig kender deres kærester/mænd. Men vi kan da nå at invitere dem til spisning, så har min kæreste da også set dem inden brylluppet

Det lyder som en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.