39+0, 7 dage til termin + opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

M&N

Muhmi skriver:

Hvad sker der da d. 3. marts?

Altså jeg vil da lige hilse at sige at marts er en helt og aldeles DEJLIG måned at have fødselsdag i 

Synes bare 03/03-13 ser fedt ud 

Jaaaa, det siger du ikke  Jeg er selv født 9. marts.. 

Min moster har fødselsdag d. 3, min mor d. 6, mig selv d. 9, og min oldemor (som er afgået ved døden) havde d. 15 marts - så er helt enig i at marts er en skøn måned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Muhmi

BabyWish2012 <3 skriver:

Synes bare 03/03-13 ser fedt ud 

Jaaaa, det siger du ikke  Jeg er selv født 9. marts.. 

Min moster har fødselsdag d. 3, min mor d. 6, mig selv d. 9, og min oldemor (som er afgået ved døden) havde d. 15 marts - så er helt enig i at marts er en skøn måned 

Præcis! Den 3/3-13 er en SKØN dato... Kunne godt være du skulle knibe balderne sammen søster hihihi

Er selv født den 14. marts og det er bare en super smuk måned... Er virkelig glad for at have fødselsdag der

Anmeld

21. februar 2013

M&N

Muhmi skriver:

Præcis! Den 3/3-13 er en SKØN dato... Kunne godt være du skulle knibe balderne sammen søster hihihi

Er selv født den 14. marts og det er bare en super smuk måned... Er virkelig glad for at have fødselsdag der

Synes også datoen er helt fantastisk - så hun må godt komme der, hvis hun vælger blive derinde SÅ længe! 

Det er faktisk ret spændende, vi skal jo føde på Hvidovre og de sætter jo igang 41+3 og det er dagen før min fødselsdag, det er lidt sjovt - men håber da hun får sin egen fødselsdag 

Er også rigtig glad for at have fødselsdag der, ikke for varmt eller for koldt (ved dog ikke med i år) 

Anmeld

21. februar 2013

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Taaaak søde 

Ja, gad vide hvilket bånd!? Er I ikke ved at være så spændte på hvad køn det bliver? 

Vi krydser fingre for det bliver imorgen, har ihvertfald mange plukveer 

Jo, vil begynder da at tænke mere og mere på det - på den ene side kan jeg sagtens vente, og på den anden side føles det som om vi aaaaaaldrig skal have vished! 

Uha, så vil jeg da sende en masse ve-støv i din retning!  *PUUUUUUST*

Anmeld

22. februar 2013

Sahara82

BabyWish2012 <3 skriver:

Uhh, spændende, så er du også tæt på mål 

Tusind tak for de søde ord! Vi er bestemt også rigtig glade for at min søsters kæreste trådte ind, han har lavet så gode billeder og vi har tænkt os at få lavet en billede væg ude i vores køkken, og der skal de helt klart op at hænge. Er rigtig tilfreds med resultatet og er helt enig - man får aldrig denne graviditet tilbage, og så er det skønt at kunne se tilbage, især fra den aller sidste tid 

Ved du hvorfor dit blodtryk er for højt? Mit har ligget stabilt forhøjet siden graviditeten, men går til kontrol for obs på svangerskabsforgiftning - har været afsted igår, og skal igen imorgen - var også afsted i fredags sidste uge, så får jeg kørt en ctg, tjekket blodtryk og urin - synes det er rart at de holder øje med prinsessen og jeg! 

Og du får da også en dejlig basse, det lyder da som en god vægt! Vores er skønnet til 4000 g til fødslen. 

Fedt med billeder i køkkenet. Særligt hvis der også kommer billeder af den lille gennem tiden. Det er sikkert ret hyggeligt at se lidt tilbage på.

Jamen mit blodtryk har vist sig at være lidt højt fordi fødslen er gået i gang. Det har så stabiliseret sig på et ok niveau nu. Men min krop reagerede bare på at jeg er ved at gå i gang og jeg bl.a. heller ikke havde fået nok søvn. Men i går fik jeg en indslumringspille hvilket har gjort en verden til forskel, så efter 14,5 timers søvn er jeg bare klar, så nu kan veerne godt tage til for jeg er frisk

Men rigtig mange gange held og lykke med prinsessen. Håber ikke du udvikler noget svangerskabsforgiftning, men at alt bare går godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.