BabyWish2012 <3 skriver:
Uhh, spændende, så er du også tæt på mål 
Tusind tak for de søde ord! Vi er bestemt også rigtig glade for at min søsters kæreste trådte ind, han har lavet så gode billeder og vi har tænkt os at få lavet en billede væg ude i vores køkken, og der skal de helt klart op at hænge. Er rigtig tilfreds med resultatet og er helt enig - man får aldrig denne graviditet tilbage, og så er det skønt at kunne se tilbage, især fra den aller sidste tid 
Ved du hvorfor dit blodtryk er for højt? Mit har ligget stabilt forhøjet siden graviditeten, men går til kontrol for obs på svangerskabsforgiftning - har været afsted igår, og skal igen imorgen - var også afsted i fredags sidste uge, så får jeg kørt en ctg, tjekket blodtryk og urin - synes det er rart at de holder øje med prinsessen og jeg! 
Og du får da også en dejlig basse, det lyder da som en god vægt! Vores er skønnet til 4000 g til fødslen. 
Fedt med billeder i køkkenet. Særligt hvis der også kommer billeder af den lille gennem tiden. Det er sikkert ret hyggeligt at se lidt tilbage på.
Jamen mit blodtryk har vist sig at være lidt højt fordi fødslen er gået i gang. Det har så stabiliseret sig på et ok niveau nu. Men min krop reagerede bare på at jeg er ved at gå i gang og jeg bl.a. heller ikke havde fået nok søvn. Men i går fik jeg en indslumringspille hvilket har gjort en verden til forskel, så efter 14,5 timers søvn er jeg bare klar, så nu kan veerne godt tage til for jeg er frisk
Men rigtig mange gange held og lykke med prinsessen. Håber ikke du udvikler noget svangerskabsforgiftning, men at alt bare går godt!
Anmeld