39+0, 7 dage til termin + opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

M&N

emmagirl skriver:

ihh, nogle fine billeder!!! Håber alt kommer til at gå godt og hun snart melder sin ankomst 

Tusind tak  Jaaaah, vi håber hun snart vælger at have fødselsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Muhmi

Puuuuuuuuuster ve-støv i din retning held og lykke med det hele

Anmeld

21. februar 2013

M&N

smsh skriver:

Åh hvor er det bare spændende altså! Er selv 38+4 idag, så kan snart snakke med om kun en uge tilbage  

Men virkeligt nogle gode billeder i har fået taget, og fedt i har fået det gjort! Tænk du får aldrig denne her graviditet tilbage, og når din datter bliver lidt ældre er det da bare så vigtigt at have billeder fra da hun lå i maven, så !

Skal til jordmoder igen imorgen fordi mit blodtryk også lige er til den gode side, så er spændt på hvad der sker, men sidste uge 37+5 blev han skønnet til 3300 g, så følger han det vil det ende med ca 3600 g. Er SÅ spændt på at se ham. Tror det bliver kærlighed ved første blik! 

Uhh, spændende, så er du også tæt på mål 

Tusind tak for de søde ord! Vi er bestemt også rigtig glade for at min søsters kæreste trådte ind, han har lavet så gode billeder og vi har tænkt os at få lavet en billede væg ude i vores køkken, og der skal de helt klart op at hænge. Er rigtig tilfreds med resultatet og er helt enig - man får aldrig denne graviditet tilbage, og så er det skønt at kunne se tilbage, især fra den aller sidste tid 

Ved du hvorfor dit blodtryk er for højt? Mit har ligget stabilt forhøjet siden graviditeten, men går til kontrol for obs på svangerskabsforgiftning - har været afsted igår, og skal igen imorgen - var også afsted i fredags sidste uge, så får jeg kørt en ctg, tjekket blodtryk og urin - synes det er rart at de holder øje med prinsessen og jeg! 

Og du får da også en dejlig basse, det lyder da som en god vægt! Vores er skønnet til 4000 g til fødslen. 

Anmeld

21. februar 2013

M&N

AnnL skriver:

Super fine billeder Dejligt hun har det så godt  

Taaak 

Jaaaa, det er helt klart det vigtigste!

Anmeld

21. februar 2013

M&N

Muhmi skriver:

Puuuuuuuuuster ve-støv i din retning held og lykke med det hele

Tusind tak  Modtager al hvad jeg kan!

Og tillykke med lillebror, har ikke haft internet, men det har ikke gået min næse forbi! Han kom lidt før termin, ik? 

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Tusind tak  Modtager al hvad jeg kan!

Og tillykke med lillebror, har ikke haft internet, men det har ikke gået min næse forbi! Han kom lidt før termin, ik? 

Hihi jo tak skal du have

Jo han kom 39+2 Han ville simpelthen have fødselsdag d. 2/2 Synes mor her egentlig er ok

Anmeld

21. februar 2013

M&N

Muhmi skriver:

Hihi jo tak skal du have

Jo han kom 39+2 Han ville simpelthen have fødselsdag d. 2/2 Synes mor her egentlig er ok

Ihh hvor skønt! Gid min pige også ville have fødselsdag før d. 26 

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh hvor skønt! Gid min pige også ville have fødselsdag før d. 26 

Jaaaaaaaah! Men hun vælger da også at have fødselsdag d. 23/2  

Anmeld

21. februar 2013

M&N

Muhmi skriver:

Jaaaaaaaah! Men hun vælger da også at have fødselsdag d. 23/2  

HÅBER!!  - at du har ret  

Kæresten håber på d. 22 feb (det er datoen for én af vores mange månedsdage)

Min mor håber på alle dage efter d. 22 feb kl 13 for hun har ferie derfra og til d. 1 marts  Ha ha ha..

Jeg håber bare hun snart kommer, er så utålmodig, men kunne være så fint hvis hun kom inden marts, og hvis ikke, så 3. marts 

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

BabyWish2012 <3 skriver:

HÅBER!!  - at du har ret  

Kæresten håber på d. 22 feb (det er datoen for én af vores mange månedsdage)

Min mor håber på alle dage efter d. 22 feb kl 13 for hun har ferie derfra og til d. 1 marts  Ha ha ha..

Jeg håber bare hun snart kommer, er så utålmodig, men kunne være så fint hvis hun kom inden marts, og hvis ikke, så 3. marts 

Hvad sker der da d. 3. marts?

Altså jeg vil da lige hilse at sige at marts er en helt og aldeles DEJLIG måned at have fødselsdag i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.