Nu er det vist længe siden jeg har givet en opdatering på hvordan det går her!
Vi har ikke haft internet i 14 dage på grund af flytning og orker simpelthen ikke baby.dk over mobilen 
Når, men, tiden flyver jo afsted her - rammer 39+0 idag med 7 dage til termin. Det er jo helt vildt. Glæder mig helt enormt til at møde prinsessen - det er jo lige om hjørnet! 
Jeg var afsted til JM i uge 36+2, hvor hun blev skønnet til 3400 g og 4000 g ved fødslen - var afsted igen i uge 38+2 hvor hun denne gang blev skønnet til 3700 g, det er jo rigtig fint - en dejlig stor og lang baby pige
Sf mål på 41 cm og smuk hjertelyd!
Hun har det rigtig godt derinde og det er jo det aller vigtigste!
Har dog været afsted 3 gange nu for obs på ssf på grund af mit høje blodtryk! Skal til kontrol imorgen for lige at tjekke op på hvordan det går på fødegangen - også fordi jeg først har fået en ny tid hos JM i uge 41+1 - håber da jeg har født inden! 

Vi fik taget billeder i fredags af min søsters kæreste da vi ikke af forskellige årsager, ikke har nået til fotograf! Billederne er blevet rigtig gode, og synes de er blevet så smukke - på trods af min overvægt 
Elsker min lille prinsesse og nu må hun gerne komme ud til sine utålmodige forældre 

Håber I skønne piger herinde har det skønt - har prøvet at følge med som jeg nu har kunne!
Og så skal I da lige se de flotte billeder taget i uge 38+3. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld