Fødselsberetning af Sofias fødsel 06.02.13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Miss Kat

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak..Ja, det er helt vildt.
Vi spurgte vores SP fordi man jo ofte høre det bare er et træk de laver. Men hun mente bestemt det var smil. En reaktion på det sociale.

Hun må være en kvik lille én, når hun allerede mestrer at smile så stort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak. Vi synes jo også selv hun er skøn.
Det var en rigtig god fødsel.. Selvfølgelig ikke sjov med fyldt fødestue, men jeg koncentrerede mig om at presse..

Har egentlig haft det okay. Vores SP siger så hun mener vi SKAL tage fødselssamtalen idet at det var lidt hektisk..
JEg tror bare at jeg var så lykkelig over at hun endelig kom ud.. Det første jeg sagde var - Er hun slap, er hun slap? Og så sagde JM, nej hun er så fin, hun scorer 10.. og så hylede jeg ellers. Så det var en kæmpe forløsning for jeg havde, ikke før der, turde tro på at hun ville komme levende ud... at hun ville være okay.. <3
Jeg var forberedt på at hjertelyden ville kunne dykke pgamin sukkersyge, så måske det også var fordi jeg forventede det at jeg tog det ok..

Ja det kan sagtens tænkes at du underbevidst har været forberedt på det <3

Men dejligt du er ovenpå! Og er ikke i tvivl om at i nyder familie livet i fylde drag!

Anmeld

19. februar 2013

Lotus86

Det var da godt nok den yndigste lille prinsesse
Og det lyder da til at have været en fantastisk fødsel

Endnu en gang kæmpe tillykke

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaaa. altså må indrømme jeg sagde efter at jeg skulle ikke igennem det igen.. hihi.. Meeen jeg har nu ombestemt mig. selvfølgelig skal jeg det.

Uh, så blvier det spndende at se.. Jeg troede selv at det var en dreng.. men nej.

Man siger så meget efter sådan en omgang

Jeg havde os en klar fornemmelse af at laura var en pige så måske jeg har næse for det he he Glæder mig i hvertfald til at se hva der gemmer sig og om den stadig har det godt

Anmeld

19. februar 2013

LinLin

Tillykke!

Anmeld

19. februar 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Ja det kan sagtens tænkes at du underbevidst har været forberedt på det <3

Men dejligt du er ovenpå! Og er ikke i tvivl om at i nyder familie livet i fylde drag!

Du kan tro jeg nyder det.JEg elsker det - Nu hvor beslutningen om amningen er taget.

Anmeld

19. februar 2013

Frk-Lotusblomst

DAs mor skriver:

Tillykke!

Mange tak.

Anmeld

19. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Man siger så meget efter sådan en omgang

Jeg havde os en klar fornemmelse af at laura var en pige så måske jeg har næse for det he he Glæder mig i hvertfald til at se hva der gemmer sig og om den stadig har det godt

Jaaa det gør man.
Jm sagde imens hun syede - "jeg ved godt det nok ikke liiiige er det her i tænker på lige nu. Men når i skal have den næste, så skal i ikke vente og tælle veer derhjemme. Hellere komme ind med det samme og blive tjekket, for det kan komme til at gå meget stærkt." - Haha, nej det var ikke liiige det jeg tænkte på lige der med en nyfødt baby på brystet og med nål og tråd ml. benene.

Uh, det blvier spændende.. Glæder mig til at høre hvad det bliver.

Anmeld

19. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Det var da godt nok den yndigste lille prinsesse
Og det lyder da til at have været en fantastisk fødsel

Endnu en gang kæmpe tillykke

Mange tak..

Det var en rigtig god fødsel og oplevelse.

Anmeld

19. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Hun må være en kvik lille én, når hun allerede mestrer at smile så stort.

haha.. Hun er ihvertfald dejlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.