christina92 skriver:
GUD hvor er hun kær! Så smuk en pige!! 

Og alt i alt lyder det også til at have været en ganske god fødsel!
Kan godt forstå du selv liiige pressede ekstra mega meget igennem til sidst så du selv fødte hende 
Hvordan har du det her efter med at det hele blev stressende til sidst, i forhold til dalende hjerterytme og sådan?? Det var det samme med Carolina og det berørte mig en del efterfølgende, derfor jeg spørger 
Mange tak.

Vi synes jo også selv hun er skøn.

Det var en rigtig god fødsel.. Selvfølgelig ikke sjov med fyldt fødestue, men jeg koncentrerede mig om at presse..
Har egentlig haft det okay. Vores SP siger så hun mener vi SKAL tage fødselssamtalen idet at det var lidt hektisk..
JEg tror bare at jeg var så lykkelig over at hun endelig kom ud.. Det første jeg sagde var - Er hun slap, er hun slap? Og så sagde JM, nej hun er så fin, hun scorer 10.. og så hylede jeg ellers. Så det var en kæmpe forløsning for jeg havde, ikke før der, turde tro på at hun ville komme levende ud... at hun ville være okay.. <3
Jeg var forberedt på at hjertelyden ville kunne dykke pgamin sukkersyge, så måske det også var fordi jeg forventede det at jeg tog det ok..
Anmeld