Anonym skriver:
Hej med jer,
jeg skriver lige som anonym, da jeg ikk ønsker noget af vores familie skal kunne genkende mig og blande sig i vores "bryllups-økonomi".
men som overskriften lyder: Har i forgældet jer, for at betale for jeres bryllup? Altså vi har snakket om at vi først skal gifte os når vi har råd.. Men vores drømmebryllup vil nok koste 60-70.000 kr - og det får vi aldrig sparet op.. Så har tænkt om vi måske kunne spare en tredjedel op og så låne resten.. Men synes bare man af og til hører om folk (f.eks Camilla og Christian fra D.U.M der forgældede sig helt vildt og hvor meget det ødelagde for dem
Del gerne ud af jeres erfaringer.
Ville aldrig kunne finde på at låne penge til en sådan fest. Så hellere vente til pengene er der.
Vi ville giftes tidligt, og vi blev derfor viet på rådhuset. Der holdte vi ingen fest eller noget, så det kostede os ikke andet end ringene. Vi gjorde det, fordi det så ud til, at der ville gå mange år, før vi kunne spare penge op til et bryllup. Men nu har vi fået mulighed for at kunne spare en del penge op, så vi holder vores bryllupsfest næste år. Vi regner med at nå at spare 55.000 tusind op til det.
Men i min optik ville det være så forkert at skulle låne penge til en fest, som man helt selv vælger

så hellere stifte gæld i noget som man får noget ud af, som fx bil og hus
Anmeld