Har i forgældet jer for at betale for jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Kay

nej... og har heller aldrig været på ferie for lånte penge... kunne ik finde på det... ville ærge mig så meget over at skulle betale af på det længe efter... så vil jeg sgu heller spre og gøre tingene selv i stedet... eller spare op til vi har råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Muhmi

Vi har ikke forgældet os pga. brylluppet, men ja vi lånte lidt penge til de sidste ting der manglede... Men vi havde plus på kontoen dagen efter, så helt forgældet er man vel ikke? Hehe

Anmeld

19. februar 2013

Valle81

Anonym skriver:

Hej med jer,

jeg skriver lige som anonym, da jeg ikk ønsker noget af vores familie skal kunne genkende mig og blande sig i vores "bryllups-økonomi".

men som overskriften lyder: Har i forgældet jer, for at betale for jeres bryllup? Altså vi har snakket om at vi først skal gifte os når vi har råd.. Men vores drømmebryllup vil nok koste 60-70.000 kr - og det får vi aldrig sparet op.. Så har tænkt om vi måske kunne spare en tredjedel op og så låne resten.. Men synes bare man af og til hører om folk (f.eks Camilla og Christian fra D.U.M der forgældede sig helt vildt og hvor meget det ødelagde for dem

Del gerne ud af jeres erfaringer. 

Hejsa,

NEJ DET VILLE JEG ALDRIG:0)

Mit drømmebrullup ville koste i næheden af det samme som Jeres, og vi ville i en lang fremtid heller ikke få sparet op til det. Men ville aldrig låne pengene, så meget betyder et kirkebryllup bestemt heller ikke for mig. Det er en dags fornøjelse, men en mange årig sur pligt at betale af på, og der kan ske mange ting på de mange år, som gør at man er nødt til at skulle låne penge, og det er ikke sikkert det vil være muligt pga. gælden.

Derfor valgte vi at blive gift på rådhuset. Vi inviterede nærmeste familie og spiste en tre retters frokostmenu. Med tøj, mad ringe gav vi alt i alt 10.000 kr. Ringene købte vi året før, da vi valgte at forlove os med de ringe, der også skulle være vores vielsesringe. Så omkring selve bryllup var det 7.000 kr:0)

Anmeld

19. februar 2013

Troldemommi

vi holdt det bryllup vi havde råd til dvs det vi havde sparet sammen og fået i medgift

Tror ikke jeg ville kunne nyde mit bryllup hvis jeg vidste den stod på havregrød resten af året

Monica

Anmeld

19. februar 2013

MyLove E

Vi lånte ALT til vores bryllup. Det kostede ca 100.000. Jeg nød hele dagen 100%..

Og sikker på at vi ikke er de eneste som har lånt til det hele:-)

Anmeld

19. februar 2013

jydeinden

nej kunne aldrig drømme om at låne til sådan en dag, i forvejen regner jeg ikke med et stort kirkebryllup den dag vi evt skal giftes. men selv hvis vi skulle ville jeg aldrig låne penge og da slet ikke i en bank til den slags

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

Vi er ikke gift, men ville heller aldrig låne penge til det.

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

For det andet, så kan man med sikkerhed ikke låne så mange penge til sådan noget i dag.

Anmeld

19. februar 2013

hesøth

Tauf skriver:

Vi lånte ALT til vores bryllup. Det kostede ca 100.000. Jeg nød hele dagen 100%..

Og sikker på at vi ikke er de eneste som har lånt til det hele:-)

Må man spørge hvad det så løber op i i omkostninger?

Hvor meget betaler i om måneden - og hvor længe?

Anmeld

19. februar 2013

NinaNymannMadsen

Ville aldrig forgælde mig for at ha råd til bryllup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.