Overraskende scanning på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

tarkoflen

Sikke da en glædelig nyhed, når nu du troede det var helt skidt!

Økonomien mv skal l nu nok finde ud af, når l lige har vænnet jer til tanken

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

pcoramt

Miss Church skriver:

Ej hvor fantastisk!  

Kæmpe tillykke med de to små!  og velkommen på vognen

Det er super spændende H ad har du købt at barnevogn?

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Det er super spændende H ad har du købt at barnevogn?

Vi har købt en emmaljunga twin nitro. Men der er kommet en ny tvillingevogn fra emmaljunga, som hedder double monkey. Den er altså også rigtig fin! 

Men nu ved jeg jo ikke om i vil have en kombi-vogn eller en barnevogn?  

Anmeld

17. februar 2013

pcoramt

Jeg ved det faktisk ikke., vi bor lige ved en skov og går derfor rigtig meget i skoven, så den skal være praktisk til det

Anmeld

17. februar 2013

dukke

pcoramt skriver:

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Så jubii, vi skal være forældre til tvillinger

Årh kæmpe stort tillykke med jeres 2 små

Anmeld

17. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fantastisk og stort tillykke! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

pcoramt

Tusinde tak allesammen vi glæder os rigtig meget og krydser fingre for at jeg ikke skal døje med kvalme meget længere

Anmeld

18. februar 2013

CH2012

pcoramt skriver:

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Så jubii, vi skal være forældre til tvillinger

Hold da op, en glædelig nyhed Kæmpe stort tillykke med det 

Husk på, at I får børne-unge ydelsesbidrag pr. barn, - så det hjælper da lidt på det Bare husk at søg om det selv, for det kommer ikke pr. automatik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.