Overraskende scanning på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Mamalou

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

BigHope13

Det er så fantastisk at læse, det simpelthen så vildt

Anmeld

17. februar 2013

frk1991

Hvor er det fantastisk og glædeligt at læse!! Tillykke!

Anmeld

17. februar 2013

AnthonsMor

pcoramt skriver:

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Så jubii, vi skal være forældre til tvillinger

Det var sgu da fantastisk!

Så håber jeg ikke, at du skal døje med blæren hele graviditeten igennem, og smerterne forsvinder snarest!

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

stort tillykke! sikke et chok at gå fra frygten for GUL til nyheden om tvillinger!

Anmeld

17. februar 2013

Muhmi

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Ejjjjjjjjjjjj hvor smukt!!! TILLYKKE TILLYKKE!!!

Anmeld

17. februar 2013

LittleSteps

Hold da op, sikke en stor og positiv overraskelse  Stort tillykke

Anmeld

17. februar 2013

Swerg

Stort tillykke !!!! 

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

Mange gange tillykke, det må have været noget af et chok

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Ej hvor fantastisk!  

Kæmpe tillykke med de to små!  og velkommen på vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.