Overraskende scanning på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
27 svar
33 synes godt om
17. februar 2013

pcoramt

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Så jubii, vi skal være forældre til tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Ayasmor

Hvor er det fantastisk, stort tillykke. Det var noget af en overraskelse at få

Anmeld

17. februar 2013

Malthe2010

waaaaauw!! Tillykke  

Anmeld

17. februar 2013

mariesmavse92

Sikke dog en glædelig overraskelse!!! Hvor bliver det spændende! Held og lykke med det hele, og rigtig god graviditet!

Anmeld

17. februar 2013

1990h

pcoramt skriver:

Efter at have haft forfærdelige smerter i jag i underlivet i venstre side, besluttede jeg mig for at ringe til vagtlægen. Han kiggede på mig, og trykkede mig lidt på maven og var næsten sikker på at jeg var gravid uden for livmoderen han sendte mig derfor videre på et andet sygehus, hvor jeg blev indlagt. Jeg fik taget en masse blodprøver og urinprøver.. Og så blev vi efter et stykke tid køre ned på gynækologisk afsnit hvor vi så skulle til scanning. På scanningen kunne de se at min blære var en smule klemt, og jeg ikke helt kunne tømme den.. Lægen forklarede også at der var lidt pladsmangel, for vi venter os tvillinger

Så jubii, vi skal være forældre til tvillinger

OHH MY GOOD..

hvor er det viiildt!!!!..tænkt hvor nervøs du må ha været..også komme ned og få afvide i skal have to dejlige børn i stedet.

stort tillykke

Anmeld

17. februar 2013

jeanne-skat

Ej hvor dejligt. Stort tillykke

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Pyh - sikke en lettelse at du stadig var gravid - og så med to stk. Stort tillykke med det

Da jeg blev scannet med nr. 3 var jeg næsten overbevist om at der var 2, var blevet meget stor hurtigt - men der var kun en.

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Tillykke med det!

Anmeld

17. februar 2013

Troldemommi

Hvor fantastisk, stort tillykke med de to 

Monica

Anmeld

17. februar 2013

pcoramt

Tak allesammen.. vi er super lettede.. vi kan dog ikke helt lade vær med at tænke på økonominen, og hvordan det hele hænger sammen, nu når der er to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.