Andre med et shoppeproblem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

_-Kathrine-_

Gør det gør det
Jeg er ikke den store støtte, for er ligesom dig, hvis ikke værre!!
Men det er ikke tøj længere - for det har de masser af (lige indtil jeg skal shoppe tøj til barnedåben)
Nu er det ting til værelserne jeg er gået amok i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

1990h

Janne T. skriver:

Det er skrækkeligt man ikke kan stoppe igen Men jeg tror det er forskelligt hvordan ens redebyggerinstinkt viser sig, og mit går bare AMOK med tøj! Måske fordi vi har alt fra storesøster af andre ting, så det kan jeg jo ikke lige Vi har heller ikke så meget størrelse 50, vores datter var stor. Men jeg kan risikere at føde før tid, så nu tænker jeg pludselig om vi burde have mere Ej, det må jeg hellere se an. Det meste af det i 50 har vi arvet gratis

Åh nej, ikke nyt NameIT! Det er farligt Men omvendt kunne de godt bruge nogle nye bodies, det er kedeligt at købe dem derinde, når der næsten ikke er ret mange forskellige motiver

Men nu har vi jo også termin ret tæt os to, så det lyder til vores redebyggerhalløj har været meget tilsvarende

ej hvor lækkert i har kunne arve..vi har ikke nogle piger i familien som vi har kunne arve noget af desværre så vi har købt det hele..men det nu også fint nok syntes jeg..hvis vi så får en pige igen en dag så har vi jo lidt tøj der..

jeg er helt vildt med name it's tøj faktisk..syntes at det lækkert tøj til prisen..
- men du har ret i det med bodyerne..jeg syntes også jeg ser mange af de samme motiver..

det helt vildt pludselig at tage sig selv i at gøre vildt op i babytøj fremfor tøj til sig selv..

Jaa jeg tror du har ret..mine fingre kribler og kribler for at komme igang med værelset og vaske alt tøjet osv..
den anden dag tog jeg alt tøjet frem og klippede mærkerne ud af..simpelthen fordi jeg var så rastløs og irriteret over at vi ikke kan komme igang med det værelse endnu

Anmeld

17. februar 2013

malliebooh

Janne T. skriver:

Fuuuu... Jeg kan ikke stoppe igen! Haha! Lige siden vi fandt ud af kønnet, er jeg gået amok i babytøj. Jeg er meget økonomisk og har købt meget brugt, og derudover køber jeg kun tøj steder som H&M og Name It. Er ikke så vild med det dyre stads.. Men jeg føler nærmest ikke jeg har en stopklods Jeg bruger ikke penge vi ikke har, så det er ikke fordi vi ikke har råd til det, men det er jo nødt til at ende på et tidspunkt Jeg vil ikke gå ud fra, at vi får en masse tøj i barselsgave, for vi fik stort set intet tøj til Rose i barselsgave.. Plus jeg kan huske med Rose, at jeg synes det var SÅ rart at have en masse i de første størrelses liggende. Overskuddet til at tage ud på shopping efter hun var kommet til verden var bare ikke så stort..

Så nu sidder jeg her.. Vi har hvad vi skal bruge i 50, 56, det meste i 62 (dog kunne godt bruge flere natdragter, lidt bukser, futter og lign), en god håndfuld i 68 (men dog langt fra det hele) og så en eller to ting i de næste størrelser op.

Men.. Nu sidder jeg og kigger på H&Ms webshop, og jeg har såååå meget lyst til at købe!! Stop mig lige Faldt lige over de her ting.. Natdragterne er jeg bare forelsket i, og har ikke kunne finde dem i de fysiske butikker. Ville købe dem i 62 hvis det var.. Bukserne ville jeg købe dem med de hvide og grønne i 56, da vi mangler nogle enkelte bløde bukser, og de andre i 62.. Men.. Det nytter jo ikke! Det er sguda svært når man faktisk bare lige VILDT gerne vil have de ting!!!

Kender i problemet?

Kender det godt  og vi ved ikke engang køn endnu.

Jeg er på nogle punkter lidt bange for om det i mit tilfælde bare er frås Vi har fået en masse brugt inkl. en barnevogn.. Barnevognen er 10 år gammel og et eller andet sted havde jeg affundet mig med at det var den vi skulle bruge, men nu har jeg fundet en anden jeg er vild med som ovenikøbet er med 30% rabat lige nu.. Kæresten synes det er pjat øv øv.. Havde bare en idé om at hvis vi nu købte den nye, så ville vi også kunne bruge den til fremtidige børn. Det skal heller ikke forståes sådan at jeg ikke er taknemmelig for alt de vi har fået, men kunne da godt tænke mig at købe nogle af tingene selv , da det jo trods alt er vores første barn og jeg godt kunne tænke mig at have glæden ved at købe ting selv. Håber ikke det lyder totalt dumt

Men indtil videre prøver jeg at begrænse mig, indtil vi ved køn

Anmeld

17. februar 2013

Guldfisken

Jeg har også et shoppegen der siger spar 2. Jeg kan ikke lade være! Så jeg er nok heller ikke lige en støtte, for det du viser der MÅ din kommende dreng da bare eje

Anmeld

17. februar 2013

modesty

Åh jeg kender det ALT for godt. Kommer altid til liiiige at købe lidt for meget af det ene eller det andet. Min søn er på vej op i 92 nu, og jeg er gået en anelse amok. Heldigvis køber jeg brugt, så det bliver ikke alt for dyrt.

Anmeld

17. februar 2013

Silas&Mille

Janne T. skriver:

Fuuuu... Jeg kan ikke stoppe igen! Haha! Lige siden vi fandt ud af kønnet, er jeg gået amok i babytøj. Jeg er meget økonomisk og har købt meget brugt, og derudover køber jeg kun tøj steder som H&M og Name It. Er ikke så vild med det dyre stads.. Men jeg føler nærmest ikke jeg har en stopklods Jeg bruger ikke penge vi ikke har, så det er ikke fordi vi ikke har råd til det, men det er jo nødt til at ende på et tidspunkt Jeg vil ikke gå ud fra, at vi får en masse tøj i barselsgave, for vi fik stort set intet tøj til Rose i barselsgave.. Plus jeg kan huske med Rose, at jeg synes det var SÅ rart at have en masse i de første størrelses liggende. Overskuddet til at tage ud på shopping efter hun var kommet til verden var bare ikke så stort..

Så nu sidder jeg her.. Vi har hvad vi skal bruge i 50, 56, det meste i 62 (dog kunne godt bruge flere natdragter, lidt bukser, futter og lign), en god håndfuld i 68 (men dog langt fra det hele) og så en eller to ting i de næste størrelser op.

Men.. Nu sidder jeg og kigger på H&Ms webshop, og jeg har såååå meget lyst til at købe!! Stop mig lige Faldt lige over de her ting.. Natdragterne er jeg bare forelsket i, og har ikke kunne finde dem i de fysiske butikker. Ville købe dem i 62 hvis det var.. Bukserne ville jeg købe dem med de hvide og grønne i 56, da vi mangler nogle enkelte bløde bukser, og de andre i 62.. Men.. Det nytter jo ikke! Det er sguda svært når man faktisk bare lige VILDT gerne vil have de ting!!!

Kender i problemet?

Haha... Hvor sødt

Jeg vil IKKE stoppe dig angående natdragterne.
Vi har dem i str 80 til Mille og de er bare SKØNNE (og lidt store i størrelsen).

Anmeld

17. februar 2013

Babydrøm

Janne T. skriver:

Kender i problemet?

Køb det jeg har købt natdragterne, selvom jeg ik er gravid endnu  

Anmeld

17. februar 2013

M (:

Janne T. skriver:

Ej, kom nu! Haha :-) Jeg er SÅ vild med det der Peter Plys sæt.. Og har kigget i 3 forskellige butikker som ikke havde det. Og så tænker jeg jo, at det er rimelig meget i porto for 2 natdragter, så derfor er jeg nødt til at købe lidt ekstra, hvis det er

Kan godt forstå du er forelsket! De grønne bukser er SÅ fine, og vi skal helt sikkert have et par, hvis fisken er en dreng!

Vi har købt natdragterne (dog i str. 50, da det var den ENESTE de havde), men de ser rimelig store ud i størrelsen, så vi satser på, at den tykke lille unge kan være deri

Anmeld

17. februar 2013

Frk. Himmelblå

Janne T. skriver:

Kender i problemet?

Jeg er meget værre end dig.
OG jeg køber kun dyrt mærkevare-tøj.
Så umiddelbart synes jeg, du fremstår som en ren helgen udi økonomi og shopping ;-)

Anmeld

17. februar 2013

Babydrøm

malliebooh skriver:

Kender det godt  og vi ved ikke engang køn endnu.

Jeg er på nogle punkter lidt bange for om det i mit tilfælde bare er frås Vi har fået en masse brugt inkl. en barnevogn.. Barnevognen er 10 år gammel og et eller andet sted havde jeg affundet mig med at det var den vi skulle bruge, men nu har jeg fundet en anden jeg er vild med som ovenikøbet er med 30% rabat lige nu.. Kæresten synes det er pjat øv øv.. Havde bare en idé om at hvis vi nu købte den nye, så ville vi også kunne bruge den til fremtidige børn. Det skal heller ikke forståes sådan at jeg ikke er taknemmelig for alt de vi har fået, men kunne da godt tænke mig at købe nogle af tingene selv , da det jo trods alt er vores første barn og jeg godt kunne tænke mig at have glæden ved at købe ting selv. Håber ikke det lyder totalt dumt

Men indtil videre prøver jeg at begrænse mig, indtil vi ved køn

Kan godt forstå du gerne vil købe nogle ting selv sådan ville jeg også have det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.