Janne T. skriver:
Det er skrækkeligt man ikke kan stoppe igen
Men jeg tror det er forskelligt hvordan ens redebyggerinstinkt viser sig, og mit går bare AMOK med tøj! Måske fordi vi har alt fra storesøster af andre ting, så det kan jeg jo ikke lige
Vi har heller ikke så meget størrelse 50, vores datter var stor. Men jeg kan risikere at føde før tid, så nu tænker jeg pludselig om vi burde have mere
Ej, det må jeg hellere se an. Det meste af det i 50 har vi arvet gratis 
Åh nej, ikke nyt NameIT! Det er farligt
Men omvendt kunne de godt bruge nogle nye bodies, det er kedeligt at købe dem derinde, når der næsten ikke er ret mange forskellige motiver
Men nu har vi jo også termin ret tæt os to, så det lyder til vores redebyggerhalløj har været meget tilsvarende 
ej hvor lækkert i har kunne arve..vi har ikke nogle piger i familien som vi har kunne arve noget af desværre så vi har købt det hele..men det nu også fint nok syntes jeg..hvis vi så får en pige igen en dag så har vi jo lidt tøj der..
jeg er helt vildt med name it's tøj faktisk..syntes at det lækkert tøj til prisen..
- men du har ret i det med bodyerne..jeg syntes også jeg ser mange af de samme motiver..
det helt vildt pludselig at tage sig selv i at gøre vildt op i babytøj fremfor tøj til sig selv

..
Jaa jeg tror du har ret..mine fingre kribler og kribler for at komme igang med værelset og vaske alt tøjet osv..
den anden dag tog jeg alt tøjet frem og klippede mærkerne ud af..simpelthen fordi jeg var så rastløs og irriteret over at vi ikke kan komme igang med det værelse endnu
Anmeld