Fuuuu... Jeg kan ikke stoppe igen! Haha! Lige siden vi fandt ud af kønnet, er jeg gået amok i babytøj. Jeg er meget økonomisk og har købt meget brugt, og derudover køber jeg kun tøj steder som H&M og Name It. Er ikke så vild med det dyre stads.. Men jeg føler nærmest ikke jeg har en stopklods

Jeg bruger ikke penge vi ikke har, så det er ikke fordi vi ikke har råd til det, men det er jo nødt til at ende på et tidspunkt

Jeg vil ikke gå ud fra, at vi får en masse tøj i barselsgave, for vi fik stort set intet tøj til Rose i barselsgave.. Plus jeg kan huske med Rose, at jeg synes det var SÅ rart at have en masse i de første størrelses liggende. Overskuddet til at tage ud på shopping efter hun var kommet til verden var bare ikke så stort..
Så nu sidder jeg her.. Vi har hvad vi skal bruge i 50, 56, det meste i 62 (dog kunne godt bruge flere natdragter, lidt bukser, futter og lign), en god håndfuld i 68 (men dog langt fra det hele) og så en eller to ting i de næste størrelser op.
Men.. Nu sidder jeg og kigger på H&Ms webshop, og jeg har såååå meget lyst til at købe!! Stop mig lige

Faldt lige over de her ting.. Natdragterne er jeg bare forelsket i, og har ikke kunne finde dem i de fysiske butikker. Ville købe dem i 62 hvis det var.. Bukserne ville jeg købe dem med de hvide og grønne i 56, da vi mangler nogle enkelte bløde bukser, og de andre i 62.. Men.. Det nytter jo ikke! Det er sguda svært når man faktisk bare lige VILDT gerne vil have de ting!!!
Kender i problemet?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld