1990h skriver:
hihi det kender jeg godt..
jeg havde også lige en periode hvor jeg shoppede helt vildt tøj til vores pige..dog syntes jeg stadig at det var fornuftige køb det hele..vi har købt 56 og 62.50 venter vi med til at se om hun kommer i en 50..
men lige pludselig sagde jeg også stop til mig selv..og nu kan jeg faktisk kigge på babytøj uden at købe
hihi..
syntes der kommet en masse lækkert fra name it i den nye sæson nu her..hvor det vi har er mest fra name it og i sidste sæson da vi købte det sidste år..men det stadig super sødt..meeen er spændt på om jeg ikke ender med at købe lidt når hun kommer i den nye:p
Det er skrækkeligt man ikke kan stoppe igen

Men jeg tror det er forskelligt hvordan ens redebyggerinstinkt viser sig, og mit går bare AMOK med tøj! Måske fordi vi har alt fra storesøster af andre ting, så det kan jeg jo ikke lige

Vi har heller ikke så meget størrelse 50, vores datter var stor. Men jeg kan risikere at føde før tid, så nu tænker jeg pludselig om vi burde have mere

Ej, det må jeg hellere se an. Det meste af det i 50 har vi arvet gratis

Åh nej, ikke nyt NameIT! Det er farligt

Men omvendt kunne de godt bruge nogle nye bodies, det er kedeligt at købe dem derinde, når der næsten ikke er ret mange forskellige motiver
Men nu har vi jo også termin ret tæt os to, så det lyder til vores redebyggerhalløj har været meget tilsvarende
Anmeld