Andre med et shoppeproblem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Det kan du da sagtens.

Er det den samme kode alle får eller forskellige? For ellers kan du da godt bruge begge, jeg får den alligevel ikke brugt.

Jamen hvis jeg starter med at skrive det ene, og så derefter tilføjer den anden, så sletter den den jeg først skrev ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

1990h

Janne T. skriver:

Fuuuu... Jeg kan ikke stoppe igen! Haha! Lige siden vi fandt ud af kønnet, er jeg gået amok i babytøj. Jeg er meget økonomisk og har købt meget brugt, og derudover køber jeg kun tøj steder som H&M og Name It. Er ikke så vild med det dyre stads.. Men jeg føler nærmest ikke jeg har en stopklods Jeg bruger ikke penge vi ikke har, så det er ikke fordi vi ikke har råd til det, men det er jo nødt til at ende på et tidspunkt Jeg vil ikke gå ud fra, at vi får en masse tøj i barselsgave, for vi fik stort set intet tøj til Rose i barselsgave.. Plus jeg kan huske med Rose, at jeg synes det var SÅ rart at have en masse i de første størrelses liggende. Overskuddet til at tage ud på shopping efter hun var kommet til verden var bare ikke så stort..

Så nu sidder jeg her.. Vi har hvad vi skal bruge i 50, 56, det meste i 62 (dog kunne godt bruge flere natdragter, lidt bukser, futter og lign), en god håndfuld i 68 (men dog langt fra det hele) og så en eller to ting i de næste størrelser op.

Men.. Nu sidder jeg og kigger på H&Ms webshop, og jeg har såååå meget lyst til at købe!! Stop mig lige Faldt lige over de her ting.. Natdragterne er jeg bare forelsket i, og har ikke kunne finde dem i de fysiske butikker. Ville købe dem i 62 hvis det var.. Bukserne ville jeg købe dem med de hvide og grønne i 56, da vi mangler nogle enkelte bløde bukser, og de andre i 62.. Men.. Det nytter jo ikke! Det er sguda svært når man faktisk bare lige VILDT gerne vil have de ting!!!

Kender i problemet?

hihi det kender jeg godt..

jeg havde også lige en periode hvor jeg shoppede helt vildt tøj til vores pige..dog syntes jeg stadig at det var fornuftige køb det hele..vi har købt 56 og 62.50 venter vi med til at se om hun kommer i en 50..
men lige pludselig sagde jeg også stop til mig selv..og nu kan jeg faktisk kigge på babytøj uden at købe hihi..

syntes der kommet en masse lækkert fra name it i den nye sæson nu her..hvor det vi har er mest fra name it og i sidste sæson da vi købte det sidste år..men det stadig super sødt..meeen er spændt på om jeg ikke ender med at købe lidt når hun kommer i den nye:p

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

K&S skriver:

Prøv at gå på rabatkoder.com - der fandt jeg en kode til 10% på alt + en kode til 50 kr. i rabat 

Tak for idéen - jeg kom lige i tanke om jeg har modtaget nogle koder på mail som begge udløber i dag, så det lurer jeg lige på

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

MKBP skriver:

Skulle jeg ha' haft en lille mere, havde jeg helt sikkert købt de øverste bukser ! Karla havde et par og dem brugte hun riiiigtig meget og længe, fordi kanten kan bukkes ned  Var helt trist da hun ikke kunne klemmes ned i dem mer' 

//Mette

De er nemlig super lækre!! Vi havde også nogle gråstribede af samme type, som er gået i arv til lillebror, og dem var vi godt nok glade for

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Janne T. skriver:

Jamen hvis jeg starter med at skrive det ene, og så derefter tilføjer den anden, så sletter den den jeg først skrev ind?

Mystisk.

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Uh - det kender jeg alt for godt - der er bare så meget sødt småt babytøj. En gang imellem må jeg lige forbi babyafdelingen i H&M (gerne sammen med min store datter som også elsker at shoppe). Mine børn er desværre så store nu, at de har meget bestemte holdninger til tøjet, og det går bestemt ikke under nuttet længere.

Men så er det jo super at kunne storshoppe til firmaet - og ikke mindst kigge, og begrænsningens kunst er også her meget svær. For 2 uger siden var vi på modemesse i Bella Centeret, prøv at forestille dig en hel stor hal fyldt med baby og børnetøj. Vi havde Stine med, og hun elsker også at gå rundt og kigge - det er bare noget af det bedste.

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

1990h skriver:

hihi det kender jeg godt..

jeg havde også lige en periode hvor jeg shoppede helt vildt tøj til vores pige..dog syntes jeg stadig at det var fornuftige køb det hele..vi har købt 56 og 62.50 venter vi med til at se om hun kommer i en 50..
men lige pludselig sagde jeg også stop til mig selv..og nu kan jeg faktisk kigge på babytøj uden at købe hihi..

syntes der kommet en masse lækkert fra name it i den nye sæson nu her..hvor det vi har er mest fra name it og i sidste sæson da vi købte det sidste år..men det stadig super sødt..meeen er spændt på om jeg ikke ender med at købe lidt når hun kommer i den nye:p

Det er skrækkeligt man ikke kan stoppe igen Men jeg tror det er forskelligt hvordan ens redebyggerinstinkt viser sig, og mit går bare AMOK med tøj! Måske fordi vi har alt fra storesøster af andre ting, så det kan jeg jo ikke lige Vi har heller ikke så meget størrelse 50, vores datter var stor. Men jeg kan risikere at føde før tid, så nu tænker jeg pludselig om vi burde have mere Ej, det må jeg hellere se an. Det meste af det i 50 har vi arvet gratis

Åh nej, ikke nyt NameIT! Det er farligt Men omvendt kunne de godt bruge nogle nye bodies, det er kedeligt at købe dem derinde, når der næsten ikke er ret mange forskellige motiver

Men nu har vi jo også termin ret tæt os to, så det lyder til vores redebyggerhalløj har været meget tilsvarende

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

Lene Unik skriver:

Uh - det kender jeg alt for godt - der er bare så meget sødt småt babytøj. En gang imellem må jeg lige forbi babyafdelingen i H&M (gerne sammen med min store datter som også elsker at shoppe). Mine børn er desværre så store nu, at de har meget bestemte holdninger til tøjet, og det går bestemt ikke under nuttet længere.

Men så er det jo super at kunne storshoppe til firmaet - og ikke mindst kigge, og begrænsningens kunst er også her meget svær. For 2 uger siden var vi på modemesse i Bella Centeret, prøv at forestille dig en hel stor hal fyldt med baby og børnetøj. Vi havde Stine med, og hun elsker også at gå rundt og kigge - det er bare noget af det bedste.

Uha, jeg ville slet ikke kunne styre mig, hvis jeg skulle handle ind til butik! Men omvendt må det være en rimelig fornuftig måde at komme af med trangen på, således at man ikke selv ender med alt for meget tøj?

Jeg synes, efter vi har fået børn, at jeg har mistet lysten til at shoppe til mig selv. Børnene derimod...

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Janne T. skriver:

Uha, jeg ville slet ikke kunne styre mig, hvis jeg skulle handle ind til butik! Men omvendt må det være en rimelig fornuftig måde at komme af med trangen på, således at man ikke selv ender med alt for meget tøj?

Jeg synes, efter vi har fået børn, at jeg har mistet lysten til at shoppe til mig selv. Børnene derimod...

Det at handle til butik kan helt klart erstatte noget af trangen til at købe privat.

I mange år har jeg også stort set kun købt til børnene. Men nu er vi nået der til hvor Stine selv betaler tøj (hun er 17 år og har arbejde) og Mathias (14 år) og Simon (10 år) vokser ikke helt så hurtigt så det er ikke flere gange om året garderoben skal skiftes ud. Så lige nu er jeg i gang med at skifte mit tøj ud, det er rigtig dejligt at nå dertil.

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Jeg er lige sådan, jeg har allerede forelsket mig i en ny barnevogn til hvis vi skal have en mere

Synes det er så fint, jeg gavde købt det, bukserne er altså så lækre, var mine yndlings da begge unger kunne få dem. Er også så hyggeligt at købe børnetøj( glemmer altid mig selv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.