Hvor tidligt mærkede I liv? - Førstegangs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

FrkZier

malliebooh skriver:

Jeg er 16+0 i dag og er ca. 85% sikker på at jeg mærkede bebs her til aften. Jeg var i biografen med kæresten for at se den nye Die Hard, og midt i en ret voldsom actionscene hvor lyden selvfølgelig er vildt høj og det brummer helt i gulvet, så mærker jeg det som om noget kører 2-3 cm hen langs indersiden på mig Ja næsten som hvis man kører tungen hen på indersiden af kinden. Synes det var vildt og fattede det ikke lige helt til at starte med Det føltes næsten alien-agtigt og alligevel sidder jeg bare og er i tvivl, for kan det nu virkelig passe at jeg kunne mærke det så tidligt?? Ak ja, så mange tanker der dog kan køre rundt i hovedet på en!  

Jeg mærkede det allerede 16+4 hvilket jo er ret tidligt for en 1.gangs men det var pga. min livmoder havde rettet sig helt ud så bebs lå ud mod maven allerede fra 16+0

men hvis det var bebs du mærker, kommer det igen og så vil du blive endnu mere sikker - de første par gange jeg mærkede bebs var jeg sådan lidt, arrh var det nu eller var det bare luft, men det var altså bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.