Hvor tidligt mærkede I liv? - Førstegangs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

malliebooh

Miss Church skriver:

Jeg har ingen anelse om hvor tidligt jeg mærkede de der bobler, men jeg mærkede spark, som kunne mærkes uden på maven i uge 17 eller 18, så jeg har stemt 18+  

Uh spændende, glæder mig til når kæresten kan mærke med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

malliebooh

Janne T. skriver:

Det kan sagtens være bebs du mærkede - jeg mærkede som småt liv allerede 14+, og mærkede liv hver dag fra 17+

Skønt! Glæder mig til at mærke når den giver "lyd" fra sig igen 

Anmeld

17. februar 2013

malliebooh

Bertris skriver:

Kunne godt lyde som baby  
Jeg mærkede godt nok først liv i uge 23, men har en veninde der mærkede det i uge 14, eller 15 mener jeg ;-) 
Men det ville da være dejligt hvis du allerede kan mærke baby nu 

Det kunne godt tyde på at din moderkage IKKE ligger ud af

Det føltes helt vildt mærkeligt og blev lidt paf lige da det var haha  

Nej, noget siger mig at det ikke liiiige er tilfældet

Anmeld

17. februar 2013

Maja88

malliebooh skriver:

Jeg er 16+0 i dag og er ca. 85% sikker på at jeg mærkede bebs her til aften. Jeg var i biografen med kæresten for at se den nye Die Hard, og midt i en ret voldsom actionscene hvor lyden selvfølgelig er vildt høj og det brummer helt i gulvet, så mærker jeg det som om noget kører 2-3 cm hen langs indersiden på mig Ja næsten som hvis man kører tungen hen på indersiden af kinden. Synes det var vildt og fattede det ikke lige helt til at starte med Det føltes næsten alien-agtigt og alligevel sidder jeg bare og er i tvivl, for kan det nu virkelig passe at jeg kunne mærke det så tidligt?? Ak ja, så mange tanker der dog kan køre rundt i hovedet på en!  

Jeg mærkede hende hverdag fra 15+4

Anmeld

17. februar 2013

malliebooh

Maja88 skriver:

Jeg mærkede hende hverdag fra 15+4

Vildt Håber jeg også snart mærker min hver dag

Anmeld

17. februar 2013

Maja88

malliebooh skriver:

Vildt Håber jeg også snart mærker min hver dag

Det er heller ikke altid lykken.. for hvis man så en dag ikke mærker den. Så vil de ikke gøre noget.. vil de først fra uge 24.. mærkede hende ikke et døgn i 23+6 og de ville bare ingenting gøre

Anmeld

17. februar 2013

malliebooh

Maja88 skriver:

Det er heller ikke altid lykken.. for hvis man så en dag ikke mærker den. Så vil de ikke gøre noget.. vil de først fra uge 24.. mærkede hende ikke et døgn i 23+6 og de ville bare ingenting gøre

Nej okay

Anmeld

17. februar 2013

LittleSteps

De første spark kom i uge 16  Men jeg mærkede "bobler" i uge 14

Anmeld

17. februar 2013

Bertris

malliebooh skriver:

Det føltes helt vildt mærkeligt og blev lidt paf lige da det var haha  

Nej, noget siger mig at det ikke liiiige er tilfældet

Syntes også det føltes ufattelig mærkeligt i starten, og nogen af de "puf" hun kommer med engang i mellem får mig til at tænker "spiller hun trommer" eller "aer hun min mave?"  
Men det ville da være skønt hvis du allerede kan mærke liv, og det lyder det helt klart som  
Det kan bare ikke beskrives ordenligt når man mærker det  

Anmeld

17. februar 2013

MomInTheMaking

malliebooh skriver:

Jeg er 16+0 i dag og er ca. 85% sikker på at jeg mærkede bebs her til aften. Jeg var i biografen med kæresten for at se den nye Die Hard, og midt i en ret voldsom actionscene hvor lyden selvfølgelig er vildt høj og det brummer helt i gulvet, så mærker jeg det som om noget kører 2-3 cm hen langs indersiden på mig Ja næsten som hvis man kører tungen hen på indersiden af kinden. Synes det var vildt og fattede det ikke lige helt til at starte med Det føltes næsten alien-agtigt og alligevel sidder jeg bare og er i tvivl, for kan det nu virkelig passe at jeg kunne mærke det så tidligt?? Ak ja, så mange tanker der dog kan køre rundt i hovedet på en!  

Jeg mærkede liv i uge 12 så det kan sagtens lade sig gøre. da jeg var i uge 16 mærkede jeg hende hver dag. Men det jo simpelthen så forskelligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.