Hvor tidligt mærkede I liv? - Førstegangs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

malliebooh

Martsbaby skriver:

Det gør det ofte i starten, jeg mærkede heller ikke rigtig noget i løbet af dagen de første par uger efter første spark, det kom oftest når jeg sad tilbagelænet i sofaen og hyggede

Ja okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Clisolka

Jeg var 17+4 da jeg mærkede Isabella første gang 

I denne graviditet er jeg ikke så langt henne - endnu 

Anmeld

16. februar 2013

ZamanogDania

Det kunne sagtens være Bebsen. Fordi jeg kunne også for første gang mærke min datter da jeg var 16 uger henne.

Anmeld

16. februar 2013

malliebooh

Babymor2010 skriver:

Jeg var 17+4 da jeg mærkede Isabella første gang 

I denne graviditet er jeg ikke så langt henne - endnu 

Det varer nok ikke så længe så

Anmeld

16. februar 2013

malliebooh

ZamanogDania skriver:

Det kunne sagtens være Bebsen. Fordi jeg kunne også for første gang mærke min datter da jeg var 16 uger henne.

Spændende

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Uge 19-20.

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

malliebooh skriver:

Jeg er 16+0 i dag og er ca. 85% sikker på at jeg mærkede bebs her til aften. Jeg var i biografen med kæresten for at se den nye Die Hard, og midt i en ret voldsom actionscene hvor lyden selvfølgelig er vildt høj og det brummer helt i gulvet, så mærker jeg det som om noget kører 2-3 cm hen langs indersiden på mig Ja næsten som hvis man kører tungen hen på indersiden af kinden. Synes det var vildt og fattede det ikke lige helt til at starte med Det føltes næsten alien-agtigt og alligevel sidder jeg bare og er i tvivl, for kan det nu virkelig passe at jeg kunne mærke det så tidligt?? Ak ja, så mange tanker der dog kan køre rundt i hovedet på en!  

Jeg har ingen anelse om hvor tidligt jeg mærkede de der bobler, men jeg mærkede spark, som kunne mærkes uden på maven i uge 17 eller 18, så jeg har stemt 18+  

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

malliebooh skriver:

Jeg er 16+0 i dag og er ca. 85% sikker på at jeg mærkede bebs her til aften. Jeg var i biografen med kæresten for at se den nye Die Hard, og midt i en ret voldsom actionscene hvor lyden selvfølgelig er vildt høj og det brummer helt i gulvet, så mærker jeg det som om noget kører 2-3 cm hen langs indersiden på mig Ja næsten som hvis man kører tungen hen på indersiden af kinden. Synes det var vildt og fattede det ikke lige helt til at starte med Det føltes næsten alien-agtigt og alligevel sidder jeg bare og er i tvivl, for kan det nu virkelig passe at jeg kunne mærke det så tidligt?? Ak ja, så mange tanker der dog kan køre rundt i hovedet på en!  

Det kan sagtens være bebs du mærkede - jeg mærkede som småt liv allerede 14+, og mærkede liv hver dag fra 17+

Anmeld

17. februar 2013

Victoria2013

Kan ikke huske det helt præcist, men det var i hvert fald noget tid før MD... bare sådan nogle små "smølfespark", bitte små spark, men de var der. Tror jeg var 16 eller 17 uger henne da jeg lagde mærke til dem

Anmeld

17. februar 2013

Bertris

Kunne godt lyde som baby  
Jeg mærkede godt nok først liv i uge 23, men har en veninde der mærkede det i uge 14, eller 15 mener jeg ;-) 
Men det ville da være dejligt hvis du allerede kan mærke baby nu 

Det kunne godt tyde på at din moderkage IKKE ligger ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.