Vendingsforsøg - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Det synes jeg heller ikke jeg har, men det kan jo ske det er fordi de opdager det undervejs, eller at man netop ikke kan vende barnet pga de ting.. Ih jeg glæder mig til at snakke med min JM

Vi er da vist i virkeligheden meget ens Men det er netop sådan jeg har det/jeg er. Jeg er mega kontrol/planlægningsfreak, og det er nok også derfor jeg har så mange spørgsmål. Jeg skal vide hvad løsningen er på ALLE tænkelige scenarier, ellers kan jeg ikke finde ro i hovedet og tænker og tænker

Bare en smule ens hva..

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at snakke med din JM, om ikke andet så bare for at få lidt klaring på, hvad der skal ske!

Men er baby blevet skønnet ligeså stor som Rose blev? Eller blev hun skønnet til "normalvægt" også kom der bare en basse ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

4kløver

FruK skriver:

Jeg fik det gjort på OUH og der måler dr hvor meget fostervand og plads der er, før de prøver. Hvis der ikke er nok, vil de slet ikke prøve. 

Ikke hos mig. Jeg lå på grænsen til for lidt. Men der var 3 læger der så på mig med hver sin mening. Den ene (da det blev opdaget ville ha sæt mig igang) nr 2 ham der prøvede kunne godt forstå det gjorde ondt. Nr 3 fattede ikke at jeg ikke tog i mod igen og om det var fordi jeg ikke gad at føde.

Anmeld

17. februar 2013

StudPsyk

Martsbaby skriver:

Bare en smule ens hva..

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at snakke med din JM, om ikke andet så bare for at få lidt klaring på, hvad der skal ske!

Men er baby blevet skønnet ligeså stor som Rose blev? Eller blev hun skønnet til "normalvægt" også kom der bare en basse ud?

Han er ikke blevet skønnet siden uge 28, hvor han blev skønnet til 1100-1200 gram, Rose blev i samme uge skønnet til 1200-1300 gram, så det er jo i virkelighedne ikke så stor forskel.. Hun blev skønnet til 3800 40+1, og kom ud 4240 41+1 - Så det var kun et fejlskøn på 200 gram, hvis de tager 200 gram på om ugen på det tidspunkt. Så jeg aner det ikke! Til 3D 27+0 blev han målt til at være lidt under normalen, og hun troede ikke på han kom op på samme vægt som Rose, men de kan jo nemt tage r*ven på én

Anmeld

17. februar 2013

bubba

Janne T. skriver:

Det er nemlig også lidt den tanke jeg har.. Selvfølgelig sker det, at de vender forkert ved et tilfælde, men jeg har også lidt den tanke, at der næsten må være en grund.. Også når han har vendt forkert i 6 uger nu, han har jo haft rigelig mulighed for at rode rundt, men har ikke gjort det..

Det er jo det :-)

her vender lillepigen også stadig forkert. Mærker kun spark nede og har på intet tidspunkt mærket spark over navlen, så er da lidt spændt på om jeg ender med kejsersnit, eller om hun får møffet hovedet nedad :-)

Anmeld

17. februar 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Han er ikke blevet skønnet siden uge 28, hvor han blev skønnet til 1100-1200 gram, Rose blev i samme uge skønnet til 1200-1300 gram, så det er jo i virkelighedne ikke så stor forskel.. Hun blev skønnet til 3800 40+1, og kom ud 4240 41+1 - Så det var kun et fejlskøn på 200 gram, hvis de tager 200 gram på om ugen på det tidspunkt. Så jeg aner det ikke! Til 3D 27+0 blev han målt til at være lidt under normalen, og hun troede ikke på han kom op på samme vægt som Rose, men de kan jo nemt tage r*ven på én

Nej så er det ikke nemt, det kan jeg godt se

Jamen det er jo også umiddelbart svært for en JM at mærke sig frem til, hvad en baby vejer, hun kan jo ikke mærke om de bare er beklædt med elastikker fra top til tå eller om de er lidt slanke i det, hun kan jo i virkeligheden kun gætte ud fra hvad hun kan mærke..

Hvornår skal du til JM igen?

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Ville bare lige opdatere med, at han nu vender korrekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.