passer denne kjole til et kirkebryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.
Men kan man have den på til et kirkebryllup? Er virkelig i tvivl

Jeg skifter ikke kjole i løbet af dagen

Der kan ses flere billeder af kjolen her:
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Håber på nogle ærlige kvinder

Ja da, den kan du sagtens have på, den er da super fin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Annemor...

HeidiØ skriver:

Smuk smuk smuk!! Jeg HAR været i den under min egen brudekjoleprøvning! Den sidder fantastisk og er bare.... Ja! SMUK!

Den sidder bare rigtig godt og er bare rigtig dejlig og have på :-)

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Anitsirhc skriver:

Ja da, den kan du sagtens have på, den er da super fin!

Tak

Anmeld

16. februar 2013

BabyMus

Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Sej dato!

Jeg tænker: Hvorfor skulle du IKKE kunne have den på i kirke? Fordi den ikke dækker dine fødder helt, eller..?  Så jeg har stemt klart JA!! Det synes jeg sagtens du kan. Den er super flot!

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

BabyMus skriver:

Sej dato!

Jeg tænker: Hvorfor skulle du IKKE kunne have den på i kirke? Fordi den ikke dækker dine fødder helt, eller..?  Så jeg har stemt klart JA!! Det synes jeg sagtens du kan. Den er super flot!

Jeg tænkte bare lidt om folk forventer at den går til gulvet nu når det er et kirkebryllup, men den er bare så fin og fed samtidig så tror det ender med den

Anmeld

16. februar 2013

BabyMus

Annemor... skriver:

Jeg tænkte bare lidt om folk forventer at den går til gulvet nu når det er et kirkebryllup, men den er bare så fin og fed samtidig så tror det ender med den

Nåå på den måde. Ej, det ville jeg i hvert fald overhoved ikke tænke på, men ved selvfølgelig ikke om andre ville. Jeg synes da helt klart du skal vælge den hvis det er den du vil have. Det er DIT bryllup og DIN brudekjole, så kan folk da tænke hvad de vil. Så længe du kan lide den, så er det vel det vigtigeste.

Anmeld

16. februar 2013

BellaCiinea

Annemor... skriver:

helt sikkert! den er super smuk! =)

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Annemor... skriver:

Sagtens Go for it!!

Anmeld

17. februar 2013

Muhmi

Annemor... skriver:

Nej, og det er jo også godt at vi ikke er ens alle sammen. Det ville jo være for kedeligt. Og jeg fandt faktisk ud af at jeg ikke er til de store kjoler. Jeg var i 7-8 stykker inden at jeg kom i den her også var jeg ikke i tvivl ud over om man kunne have den på i kirke

Ja, for så ville vi jo alle sammen have den samme slags kjole på og så ville kjolerne jo ikke være noget specielt

Jamen hvis det er KJOLEN, så er der absolut ingen tvivl om at det er DEN du skal have på i kirken... Smuk er den bestemt også! 

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Synes helt klar også at det er en rigtig fin kjole, håber du får et rigtig godt bryllup - og skøn dato.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.